poniedziałek, 19 czerwca 2017

Урочистість народження св. Йоана Хрестителя - 24 червня 2017 - ЛІТУРГІЙНІ ЧИТАННЯ І ОБРЯД МЕСИ НА СЬОГОДНІ

Результат пошуку зображень за запитом "jan chrzciciel"


Римо-католицький календар

Урочистість 
Народження св. Йоана Хрестителя
24 червня 2017
ЛІТУРГІЙНІ ЧИТАННЯ І ОБРЯД МЕСИ 
НА СЬОГОДНІ

Колір шат: білий. Меса власна, Слава, Вірую, префація про святого Івана Хрестителя, в ЕМ 1-3 спогад таємниці дня

За півроку до Різдва Господнього ми шануємо Різдво святого Іоанна Хрестителя, що сповістив пришестя Христа, і вивів на Його світу.

ВХІДНИЙ АНТИФОН Ін 1, 6-7; Лк 1, 17

Був чоловік, посланий від Бога; * Ім'я йому Іван. * Він прийшов, щоб свідчити про Світло, * щоб приготовити Господеві людей готових.

Співається гімн «Слава в вишніх»

ВСТУПНА МОЛИТВА

Боже, Ти закликав святого Іоанна Хрестителя, щоб він приготував народ до пришестя Христа Господа; † даруй Своєму народові благодать духовної радості * і направ душі всіх вірних на шлях порятунку і світу. Через Господа нашого Ісуса Христа, Сина Твого, † Який з Тобою живе і царює в єдності Святого Духа, * Бог, на віки віків.

Перше читання
Іс 49, 1-6

Читання з Книги пророка Ісаї
Слухайте мене, острови, вважайте, ви, далекі народи! Господь покликав мене від утроби, від лона матері моєї назвав моє ім’я. Зробив уста мої, немов гострий меч, сховав мене в тіні своєї руки. Виробив мене, наче гостру стрілу, сховав мене у своєму сагайдаці. І сказав мені: «Ти слуга Мій, у тобі Я прославлюся». А я сказав: «Дарма я трудився, на ніщо витрачав силу. Та моє право у Господа, моя заплата в Бога мого». А тепер каже Господь, який сотворив мене вже від утроби на те, щоб я був Його слугою, щоб навернув Якова до Нього та щоб зібрав Ізраїля до Нього, – бо я прославився в очах Господніх, і Бог мій – моя сила. Він мовив: «Того мало, що ти слуга Мій, щоб відновити потомство Якова, щоб привести назад тих, які спаслися з-поміж Ізраїля. Я вчиню тебе світлом народів, щоб Моє спасіння дійшло аж до кінців світу».
Слово Боже

Псалом респонсорійний
Пс 139 (138), 1-3. 13-14а. 14бв-15

Прославмо Бога, ми – Його творіння

Господи, Ти мене випробував і вивчив. *
Ти знаєш, коли я сідаю і коли я встаю,
Ти заздалегідь вникнув у задуми мої. †
Ти дослідив мої подорожі й мій відпочинок, *
Тобі відомі всі дороги мої.

Прославмо Бога, ми – Його творіння

Адже Ти створив моє нутро, – *
сформував мене в лоні моєї матері.
Я прославляю Тебе, *
бо Ти вельми дивовижним створив мене.

Прославмо Бога, ми – Його творіння

І дивовижними є Твої діла, – *
моя душа це дуже добре знає.
Не були приховані від Тебе мої кості, †
коли творився я у тайні, – *
коли в земних глибинах формувалося моє єство.


Прославмо Бога, ми – Його творіння

Друге читання
Діян 13, 22-26

Читання з Діянь Апостолів
У ті дні Павло мовив: “Бог поставив отцям нашим царем Давида, якому засвідчив і сказав: “Знайшов Я Давида, сина Єссея, людину Мого серця, – він виконає всі Мої наміри! З його потомства Бог за обітницею дав Ізраїлеві Спасителя Ісуса. Йоан перед Його приходом проповідував хрещення на покаяння всьому ізраїльському народові. А коли Йоан завершував свій шлях, то сказав: За кого ви мене вважаєте? Це не я! Але йде за мною Той, якому я не гідний розв’язати ремінця від взуття! Мужі-брати, сини Авраамового роду, і ті між вами, хто боїться Бога, вам послано слово спасіння”.
Слово Боже

Спів перед Євангелієм
Лк 1, 76

Алілуя, алілуя, алілуя

Ти, дитино, будеш названа пророком Всевишнього,
бо ти йтимеш перед Господом, щоби приготувати Йому дорогу.

Алілуя, алілуя, алілуя

Євангеліє
Лк 1, 57-66. 80

† Читання святого Євангелія від Луки

Єлизаветі настав час родити; і вона народила сина. Почули сусіди та її родина, що Господь возвеличив своє милосердя над нею і раділи разом з нею. Сталося, що восьмого дня прийшли обрізати дитя і хотіли назвати його ім’ям його батька – Захарією. Та озвалася його мати й сказала: «Ні, хай буде названий Йоаном!» А їй сказали, що нікого немає в її родині, хто б називався цим ім’ям. Тож знаками питали його батька, як хотів би його назвати. Попросивши дощечку, написав слова: «Його ім’я – Йоан!» І всі здивувалися. В ту мить відкрилися його уста та його язик, і він став говорити, благословляючи Бога. І страх напав на всіх їхніх сусідів; і по всій гірській околиці Юдеї розповідалося про всі ці події. Всі, хто почув це, брали до свого серця, запитуючи: «Ким же буде ця дитина?» Бо Господня рука була з нею! А дитина росла й міцніла духом, перебуваючи в пустелях до дня свого з’явлення перед Ізраїлем.
Слово Господнє

Співається «Вірую»

МОЛИТВА ВІРНИХ

Брати і сестри, святий Іоанн Предтеча проповідував пришестя Христа Спасителя. Сподіваючись на його клопотання, воззовём:

Господи помилуй.

1. Господи, благослови Папу нашого N. і весь священичий чин.

2. Просвіти світлом Євангелія всі народи і направ їх на шлях порятунку.

3. Удостой пізнання Христа народ Старого Завіту і наповни його Твоєю благодаттю.

4. Виконай батьків любові і зроби їх гідними вчителями віри для своїх дітей.

5. Даруй нам зростати в Твоїй благодаті і сподоби нас успадкувати життя вічне.

Боже Вседержитель, почуй нашим молитвам і дай нам сміливо сповідати Тебе перед людьми, направляючи їх на шлях порятунку. Через Христа, Господа нашого.

МОЛИТВА НАД ДАРАМИ

Господи, ми поклали дари на вівтар Твій, гідно святкуючи народження Іоанна, † який сповістив наближення Спасителя світу * і вказав на приході, / що живе і царського на віки віків.

Префація Про святого Йоана Хрестителя

С. Господь з вами. 
Н. І з духом твоїм. 
С. Угору серця. 
Н. Підносимо їх до Господа. 
С. Подяку складаємо Господу Богу нашому. 
Н. Достойне це і праведне.

Воістину гідно і праведно, має і рятівною нам завжди і всюди дякувати Тобі, Господи, Отче Святий, всемогутній, вічний Боже, через Христа, нашого Господа. Ми славимо Твоє велич у Предтечі Христового Іоана, якого, серед усіх народжених жінками, Ти увінчав вищою честю. Він народженням своїм дарував велику радість і, ще не з'явившись на світ, здригнулася радісно про наближення порятунку роду людського. Він єдиний з усіх пророків показав людям Агнця-Спасителя, Який прийняв від нього обмивання, освятивши потоки водні і поклавши початок таїнству Хрещення; він же удостоївся пролиттям своєї крові явити вища свідчення про Христа. Тому разом з небесними силами і ми на землі Тебе славимо, до величі Твоєму невпинно волаючи: 
Свят ...

В ЕМ 1-3 спогад таємниці дня

АНТИФОН НА ПРИЧАСТЯ Лк 1, 78

За глибиною милосердя Бога нашого * відвідало нас понад висхідний світило.

МОЛИТВА ПІСЛЯ ПРИЧАСТЯ

Наситившись на Трапезі Небесного Агнця, молимо Тебе, Господи, † щоб Церква Твоя, виконана радості про народження святого Іоанна Хрестителя, що сповістив пришестя Христа, * в тому ж Христі мала джерело оновлення. Він живе і царює на віки віків.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz