poniedziałek, 19 czerwca 2017

Урочистість Пресвятого Серця Господа Ісуса, рік А - 23 червня 2017 - ЛІТУРГІЙНІ ЧИТАННЯ І ОБРЯД МЕСИ НА СЬОГОДНІ


Результат пошуку зображень за запитом "serce jezusa"

Римо-католицький календар
Урочистість Пресвятого Серця Господа Ісуса, рік А

урочистість
23 червня 2017
ЛІТУРГІЙНІ ЧИТАННЯ І ОБРЯД МЕСИ 
НА СЬОГОДНІ



Колір шат: білий. Меса власна, Слава, Вірую, префація про Святійшого Серце Ісуса

День молитов про святість священиків.

ВХІДНИЙ АНТИФОН Пс 33, 11b. 19

Помисел Серця Його - з роду в рід. * Щоб рятувати життя їхнє врятує від смерті * і щоб за час голоду їх.

Співається гімн «Слава в вишніх»

ВСТУПНА МОЛИТВА

Боже, в Серце Сина Твого, ураженого нашими гріхами, Ти милосердно даруєш нам невичерпну скарбницю щоб любити один одного † молимо Тебе, дай нам, благоговійно вклоняється Йому, * виконати наш борг гідного відшкодування. Через Господа нашого Ісуса Христа, Сина Твого, † Який з Тобою живе і царює в єдності Святого Духа, * Бог, на віки віків.

Перше читання
Втор 7, 6-11

Читання з Книги Второзаконня
Мойсей сказав до люду:
«Ти є народ святий у Господа, Бога твого; тебе вибрав Господь, Бог твій, щоб ти був для Нього вартісним народом поміж усіма народами, що на землі.
Не тому, що ви численніші від інших народів, полюбив вас Господь і вибрав вас, ви ж бо найменший з усіх народів, - а з любови до вас і щоб здійснити клятву, якою Він клявся батькам вашим, вивів вас Господь потужною рукою й визволив вас із дому неволі, з руки фараона, єгипетського царя.
Знай же, що Господь, Бог твій, то правдивий Бог; Бог вірний, що дотримує союз і ласку по тисячні покоління для тих, що Його люблять і пильнують заповіді Його; а тому, хто ненавидить Його, відплачує, гублячи його; не зволікає супроти того, хто Його ненавидить, а відплачує незабарно.
Отож, пильнуй заповіді та установи й рішення, що їх наказую я тобі сьогодні виконувати».
Слово Боже

Псалом респонсорійний
Пс 103(102), 1-2. 3-4. 8 і 10 (П.: пор. 17а)

Бог милосердний до своїх обранців.

Благослови, душе моя, Господа *
і все нутро моє - Його святе ім’я.
Благослови, душе моя, Господа *
і не забувай усіх добродійств Його ніколи.

Бог милосердний до своїх обранців.

Він прощає усі твої провини, *
зціляє всі твої недуги.
Він визволяє життя твоє від ями, *
вінчає тебе ласкою та милосердям.

Бог милосердний до своїх обранців.

Милосердний Господь і добрий, *
повільний до гніву і вельми милостивий.
Не за гріхами нашими вчинив Він із нами, *
і не за провинами нашими відплатив Він нам.

Бог милосердний до своїх обранців.

Друге читання
1 Йн 4, 7-16

Читання з Першого послання святого Йоана Апостола
Любі, любім один одного, бо любов від Бога, і кожен, хто любить, народився від Бога і знає Бога. Хто не любить, той не спізнав Бога, бо Бог - любов.
Цим виявилася до нас любов Божа, що Бог свого єдинородного Сина послав у світ, щоб ми жили через Нього.
Любов же полягає не в тому, що ми полюбили Бога, а що Він полюбив нас і послав Сина свого - примирення за гріхи наші.
Любі, коли Бог так полюбив нас, то й ми повинні один одного любити. Бога ніхто ніколи не бачив. Коли ми любимо один одного, то Бог у нас перебуває, і Його любов у нас досконала. Що ми перебуваємо в Ньому, і Він у нас, ми пізнаємо з того, що Він дав нам від Духа свого. І ми бачили і свідчимо, що Отець послав Сина - Спаса світу.
Хто визнає, що Ісус - Син Божий, Бог у тому перебуває, і він у Бозі. Ми пізнали й увірували в ту любов, яку Бог до нас має. Бог є любов, і хто перебуває в любові, той перебуває в Бозі, і Бог перебуває в ньому.
Слово Боже

Спів перед Євангелієм
Мт 11, 29аб

Алілуя, алілуя, алілуя

Візьміть ярмо моє на себе й навчіться від мене,
бо я лагідний і сумирний серцем.

Алілуя, алілуя, алілуя

Євангеліє
Мт 11, 25-30

+ Слова Євангелія від святого Матея

Того часу Ісус заговорив: «Я прославляю Тебе, Отче, Господи неба й землі, що Ти затаїв це від мудрих та розумних і що відкрив це немовлятам. Так, Отче: бо так тобі було довподоби. Все передане Мені моїм Отцем, і ніхто не знає Сина, крім Отця, і Отця ніхто не знає, крім Сина, та кому Син схоче відкрити.
Прийдіть до Мене всі втомлені й обтяжені, і Я облегшу вас. Візьміть ярмо моє на себе й навчіться від Мене, бо Я лагідний і сумирний серцем, тож знайдете полегшу душам вашим. Ярмо бо моє любе й тягар мій легкий».
Cлово Господнє

Співаємо «Вірую»

МОЛИТВА ВІРНИХ

Брати і сестри, попросимо у Господа нашого Ісуса Христа допомоги на кожен день життя нашого. Він приймає всіх, і Серце Його щедро до призиває Його.

Почуй нас, Господи.

1. Ісусі, Цар Любові, яви світу через Церкву скарби мудрості і пізнання, - до Тебе кличемо.

2. Ісусе, Вогонь кохання палаючої, запали між усіма народами полум'я Твоєї любові, - до Тебе кличемо.

3. Ісусі, Мудрість вічна, дозволь вченим в таємниці Хреста черпати мудрість і істину, - до Тебе кличемо.

4. Ісусі, Цар і Єднання всіх сердець, дозволь всім нам перебувати в світі і братолюбство, - до Тебе кличемо.

5. Ісусі, Джерело життя і святості, даруй нам старанне прагнення до християнської досконалості, - до Тебе кличемо.

Господи Ісусе, почуй прохання наші, зміцни в нас любов до Тебе і до братів і остережеш поширювати її по всій Землі, бо Ти живеш і царюєш на віки віків.

МОЛИТВА НАД ДАРАМИ

Господи, зверни погляд Твій на невимовну любов Серця Твого Сина, † щоб наше приношення було для Тебе сприятливим даром, * а для нас - умилостивленням за гріхи. Через Христа, Господа нашого.

Префація Про Найсвятіше Серце Ісуса

С. Господь з вами. 
Н. І з духом твоїм. 
С. Угору серця. 
Н. Підносимо їх до Господа. 
С. Подяку складаємо Господу Богу нашому. 
Н. Достойне це і праведне.

Воістину гідно і праведно, має і рятівною нам завжди і всюди дякувати Тобі, Господи, Отче Святий, всемогутній, вічний Боже, через Христа, нашого Господа. Він, заради чудової любові Своєю піднесений на хрест, Самого Себе віддав за нас в жертву і з пронизаний боки поточив кров і воду, поклавши початок таїнств Церкви, щоб всі люди, залучені до відкритого Серцю Спасителя, в радості черпали з джерела спасіння. Тому з усіма святими і ангелами і ми Ми вдячні, невпинно волаючи: Свят ...

АНТИФОН НА ПРИЧАСТЯ Ін 7, 37-38

Хто жадає, нехай прийде до Мене і пий; * Хто вірує в Мене, у того з утроби потечуть ріки води живої, - говорить Господь.

МОЛИТВА ПІСЛЯ ПРИЧАСТЯ


Таїнство милосердя Твого, Господи, нехай запалить нас вогнем святої любові, † щоб ми завжди прагнули до Сина Твого * і дізнавалися Його в наших братів. Він живе і царює на віки віків.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz