wtorek, 6 czerwca 2017

Свято Господа нашого Ісуса Христа, Верховного і Вічного Священника - 8 червня 2017




Римо-католицький календар

Свято Господа нашого Ісуса Христа, Верховного і Вічного Священника

ВСТУПНА МОЛИТВА

Боже, в справах Промислу Твого не буває помилок; † смиренно молимо Тебе, визволи нас від усякого зла * і даруй те, що служить нашому істинного блага. Через Господа нашого Ісуса Христа, Сина Твого, † Який з Тобою живе і царює в єдності Святого Духа, * Бог, на віки віків.

Перше читання
Бут 22, 9-18


Читання з Книги Буття
Як же прийшли на місце, про яке сказав йому Бог, то спорудив Авраам жертовник, розклав дрова і, зв'язавши Ісаака, сина свого, поклав його на жертовник, зверху на дровах. Тоді простягнув Авраам свою руку й узяв ножа, щоб принести в жертву сина свого. Та ангел Господній кликнув до нього з неба і сказав: Аврааме, Аврааме! Той відповів: Я тут! І сказав (Бог): Не простягай руки твоєї на хлопця, не чини йому нічого! Тепер бо знаю, що ти боїшся Бога, що ти не пощадив свого сина, свого єдиного, для мене. Коли Авраам підвів очі свої й дивиться - аж ось позаду (нього) баран, заплутаний у кущах рогами. Пішов Авраам, узяв того барана і приніс його у всепалення замість свого сина. І назвав Авраам те місце Господь явився, як то й посьогодні кажуть: На горі, де Господь явився. Ангел же Господній кликнув до Авраама вдруге з неба; і сказав: Клянуся мною самим - слово Господнє: за те, що ти вчинив це і не пощадив сина твого, твого єдиного, я поблагословлю тебе вельми й дуже розмножу твоє потомство, як зорі на небі і як пісок, що на березі моря. Твої потомки займуть міста своїх ворогів. У твоєму потомстві благословляться всі народи землі, тому що ти послухав мого голосу.
Слово Боже

Або:
Євр 10, 4-10

Читання з Книги Буття
Неможливо, щоб кров волів та козлів усунула гріхи. Тому, входячи у світ, говорив: «Ти не хотів ні жертв, ані приносу, але приготував єси тіло мені. Ти не вподобав собі ні всепалень, ні жертви за гріхи. Тоді я сказав: Ось іду, бо у сувої книги написано про мене, щоб учинити твою волю, Боже.» Сказавши вище: «Ні жертв, ані приношень, ні всепалень, ані жертви за гріхи ти не схотів і не вподобав собі», дарма що вони приносяться за законом, тоді сказав: «Ось я іду вчинити твою волю.» Касує, отже, перше, щоб установити друге. Силою тієї волі ми освячені приносом тіла Ісуса Христа раз назавжди.
Слово Боже

Псалом респонсорійний
Пс 40(39), 7-8а. 8б-9. 10-11аб. 17 (П. : 8а. 9а)


Ось я приходжу чинити твою волю

Жертви й офіри ти не хочеш, вуха відкрив у мене.*
Ти всепалення й жертви за гріх не домагався.
Тоді сказав я:*
Ось я приходжу


Ось я приходжу чинити твою волю

У сувої книги написано про мене: +
Чинити твою волю, Боже мій, я радий,*
І Твій закон у мене в серці.

Я оповів про справедливість на великім зборі,*
не затуляв я уст моїх, Господи, ти знаєш.


Ось я приходжу чинити твою волю

Не заховав я в моїм серці твою справедливість;*
я розповів про твою вірність і твоє спасіння.

Хай радуються й веселяться в тобі всі, що тебе шукають, +
і нехай завжди кажуть ті, кому люба твоя допомога:*
“Хай возвеличиться Господь!”


Ось я приходжу чинити твою волю

Спів перед Євангелієм

Євангеліє
Мт 26, 36-42


+ Слова Євангелія від святого Матея
Тоді Ісус приходить з ними на місце, зване Гетсиманія, і каже до учнів: “Посидьте тут, поки піду та помолюся там.” І взяв Петра з собою і двох синів Заведея, і почав скорбіти та тужити. Тоді сказав їм: “Смуток у мене на душі – аж до смерти! Зостаньтеся тут і чувайте зо мною.” І пройшовши трохи далі, упав обличчям додолу, молившися і промовляючи: “Отче мій, якщо можливо, нехай мине ця чаша мене. Однак не як я бажаю, лише – як ти.” Повернувся він до учнів і, знайшовши їх заснулими, каже до Петра: “Отож і однієї години не спромоглися чувати зо мною? Чувайте й моліться, щоб не ввійшли у спокусу, бо дух бадьорий, але тіло немічне.” Знову, вдруге, відійшов він і почав молитися: “Отче мій, коли ця чаша не може минути, щоб я її не пив, хай буде твоя воля!”
Слово Господнє

МОЛИТВА ВІРНИХ
Брати і сестри, Отець наш Небесний дає нам все, що ми просимо; тому вознесём з відвагою чад Божих наші молитви:
Почуй нас, Господи.
1. Молімося за покликання до священства і монашества: так стануть вони знаком духовного відродження нашої країни.
2. Молімося про мирських і церковних владі, щоб вони сприяли терпимості і порозуміння в суспільстві.
3. Молімося про катехитів і про всіх працівників в парафіях, щоб їх діяльність служила зміцненню християнської віри.
4. Молімося про наших дітей: так будуть вони оточені любов'ю і турботою, необхідної для їх духовного розвитку.
5. Помолимося про літніх людей, щоб вони були для інших прикладом мудрості і розважливості.
Господи Боже, ми довіряємо наше минуле Твоєму милосердю, а наше майбутнє - Твоєму Провидінню; нехай не буде марними надії наші, які ми вважаємо в Тобі єдиному. Через Христа, Господа нашого.

МОЛИТВА НАД дарами
На милість Твою, Господи, сподіваючись, ми благоговійно приносимо дари на вівтар; * Так очистить нас ця таємниця за благодаттю Твоєю. Через Христа, Господа нашого.

4 ЗАГАЛЬНА префація
С. Господь з вами.
Н. І з духом твоїм.
С. Вознесём серця. 
Н. Підносимо до Господа. 
С. Подяку складаємо Господу Богу нашому. 
Н. Достойно це і праведно.
Воістину гідно і праведно, має і рятівною нам завжди і всюди дякувати Тобі, Господи, Отче Святий, всемогутній, вічний Боже. Бо, не маючи потреби в нашій хвалі, Ти даєш нам Твою благодать, щоб ми могли віддавати подяку. Вихваляючи Тебе, ми не додаємо Тобі величі, але самі зростаємо до спасіння через Христа, нашого Господа. Тому в єднанні з ликами ангельськими і ми Тебе славимо, в радості сповідуючи: Свят ...

АНТИФОН Пс 17, 6
Я кличу до Тебе, * бо Ти мені, Боже, * Прихили вухо Твоє до мене, * вислухай мову мою.

МОЛИТВА після причастя
Господи, Ти наситив нас Тілом і Кров'ю Твого Сина; † молимо Тебе, веди нас Духом Твоїм, * щоб ми, сповідуючи Тебе не тільки словами, а й справами, удостоїлися увійти в Царство Небесне. Через Христа, Господа нашого.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz