poniedziałek, 19 czerwca 2017

Вівторок ХІ звичайного тижня. рік І - 20 червня 2017 - Літургійні Читання і Обряд Меси на сьогодні

Результат пошуку зображень за запитом "biblia"

Римо-католицький календар

Вівторок ХІ звичайного тижня. рік І - 20 червня 2017 - Літургійні Читання і Обряд Меси на сьогодні


Колір шат: зелений. Меса рядового неділі, 1-6 загальна префація

ВХІДНИЙ АНТИФОН Пор. Пс 27, 7. 9

Почуй, Господи, голос мій, коли кличу; * Ти був мені поміч, * Не кидай мене, * і не покинь мене, Боже спасіння мого

ВСТУПНА МОЛИТВА

Боже, фортеця вдається до Тебе, милостиво прийми наші молитви, бо без Тебе нічого не можна для немічних і смертних; † даруй нам завжди допомога Твоєї благодаті, * щоб, слідуючи Твоїм заповідям, ми догоджали Тобі і намірами, і справами. Через Господа нашого Ісуса Христа, Сина Твого, † Який з Тобою живе і царює в єдності Святого Духа, * Бог, на віки віків.

Перше читання
2 Кор 8, 1-9

Читання з Другого послання святого Павла Апостола до корінтян
Повідомлюємо вас, брати, про ту ласку, що її Бог дав Церквам македонським. Серед численних турбот, яких вони зазнали, їхня надмірна радість та їхня глибока бідність вилилась без краю на їхню багату щедрість; вони мірою сили, - я про це свідчу, - і понад силу, добровільно, вельми наполягаючи, просили нас, щоб ми дали їм ласку брати участь у службі на користь святих.
Вони ж, понад надію нашу, самих себе віддали перше Господеві, а потім нам, з Божої волі. Ось чому ми благали Тита, щоб він, як був почав, так щоб скінчив між вами цю добродійну справу.
Тому ж, що відзначаєтесь у всьому, - у вірі, у слові, у знанні, у всякій пильності й у нашій любові до вас, - треба вам відзначатись і в цій добродійній справі. Я не кажу як наказ, але щоб заради дбайливости інших випробувати щирість вашої любови. Ви ж знаєте ласку Господа нашого Ісуса Христа, що задля вас став бідним, бувши багатим, щоб ви Його вбожеством розбагатіли.

Слово Боже

Псалом респонсорійний
Пс 146(145), 1-2. 5-6аб. 6в-7. 8-9а (П.: пор. 2а)


Усе життя я славитиму Бога.

Хвали, душе моя, Господа! *
Буду хвалити Господа поки життя мого,
псалми співатиму Богові моєму *
докіль буду жити.


Усе життя я славитиму Бога.

Щасливий той, кому Бог Якова подає допомогу, *
в кого надія на Господа, Бога свого,
що створив небо й землю, *
море - й усе, що в них є.



Усе життя я славитиму Бога.



Він вірність береже повіки. *
Що пригнобленому чинить правосуддя,
що дає хліб голодним. *
Господь визволяє в’язнів.



Усе життя я славитиму Бога.



Господь відкриває сліпим очі, *
Господь випростовує похилих,
Господь праведників любить. *
Господь захожих захищає,



Усе життя я славитиму Бога.



Спів перед Євангелієм
Йн 13, 34


Алілуя, алілуя, алілуя

Нову заповідь даю вам, щоб ви любили один одного,
як Я полюбив вас.


Алілуя, алілуя, алілуя

Євангеліє
Мт 5, 43-48


+ Слова Євангелія від святого Матея
Ісус сказав до своїх учнів:
«Ви чули, що було сказано: “Люби ближнього свого” й ненавидь ворога свого”. А я кажу вам: Любіть ворогів ваших і моліться за тих, що гонять вас; таким чином станете синами Отця вашого, що на небі, який велить своєму сонцю сходити на злих і на добрих і посилає дощ на праведних і неправедних.
Бо коли ви любите тих, що вас люблять, то яка вам за це нагорода? Хіба не те саме й митарі роблять? І коли ви вітаєте лише братів ваших, що надзвичайного чините? Хіба не те саме й погани роблять? Тож будьте досконалі, як Отець ваш небесний досконалий».


Слово Господнє

МОЛИТВА ВІРНИХ

Брати і сестри, ми - народ Божий, царське священство, тому, відклавши мирські помисли, вознесём Господу Богу моління з глибини наших сердець:

Спаси, Боже, народ Твій.

1. Молімося про Предстоятеля Церкви: Папі нашому N. і про єпископа нашому N., нехай вони стануть добрими і вірними пастирями стада свого.

2. Молімося про всі ченців, щоб своїм життям в бідності, цнотливості і слухняності вони являли світу образ євангельського досконалості.

3. Молімося про богословах і всіх вчених, щоб їх праця сприяла поширенню істинного богопізнання в народі Божому.

4. Про всіх учнів, щоб їх старанність у навчанні принесло плід процвітання і благоденства для них самих і для всього суспільства.

5. Призри, Господи, і на нас, тут присутніх, даруй нас благодаттю і силою бути світлом світу і свідками порятунку.

Господи Ісусе, нехай попрямують наші моління, як кадило перед обличчя Твоє І нехай буде угодна Тобі, бо Ти живеш і царюєш на віки віків.

МОЛИТВА НАД ДАРАМИ

Боже, в хлібі і вині Ти даєш роду людського їжу, яка його насичує, і Таїнство, яке його оновлює; † молимо Тебе, * щоб вона завжди зміцнювала наші тіла і душі. Через Христа, Господа нашого.

2 ЗАГАЛЬНА ПРЕФАЦІЯ

С. Господь з вами. 
Н. І з духом твоїм. 
С. Угору серця. 
Н. Підносимо їх до Господа. 
С. Подяку складаємо Господу Богу нашому. 
Н. Достойне це і праведне.

Воістину гідно і праведно, має і рятівною нам завжди і всюди дякувати Тобі, Господи, Отче Святий, всемогутній, вічний Боже. Ти по милістю створив людину і від справедливого засудження за милосердям Своїм Ти викупив людей через Христа, нашого Господа. Через Нього Твоє велич славлять ангели, шанують панування, перед Тобою тремтять влади. Сили небесні і блаженні серафими в єдиному радості Тобі служать. Молимо Тебе, дозволь і нам з'єднати з ними голоси наші, в смиренному сповіданні волають: 
Свят ...

АНТИФОН НА ПРИЧАСТЯ Пс 27, 4

Одного прошу я від Господа, * буду жадати того, * щоб я міг пробувати в Господньому домі по всі дні свого життя.

МОЛИТВА після причастя

Господи, причащання Святих Твоїх Тайн знаменує єдність вірних в Тобі; * Подібним же чином та творить себе єдність Твоєї Церкви. Через Христа, Господа нашого.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz