poniedziałek, 19 czerwca 2017

Четвер ХІ звичайного тижня, РІК І - 22 червня 2017 - ЛІТУРГІЙНІ ЧИТАННЯ І ОБРЯД МЕСИ НА СЬОГОДНІ

Результат пошуку зображень за запитом "biblia"


Римо-католицький календар

Четвер ХІ звичайного тижня, РІК І 
 22 червня 2017 
 ЛІТУРГІЙНІ ЧИТАННЯ І ОБРЯД МЕСИ 
НА СЬОГОДНІ

Колір шат: зелений. Меса рядового неділі, 1-6 загальна префація

або

Св. Паулін Ноланський, єпископ

Колір шат: білий. Загальна Меса про пастирів: про єпископа, власна вступна молитва, префація про пастирів або 1-6 загальна префація

або

Свв. Іоанн Фішер, єпископ, і Фома (Томас) Мор, мученики

Колір шат: червоний. Загальна Меса про мучеників: про декілька мучеників, власна вступна молитва, 1-2 префація про мучеників або 1-6 загальна префація

Св. Павич народився в 355 р в багатій римській сім'ї в Бордо. Старанно навчений, він дійшов до високих громадянських постів. Ставши християнином, роздав свій маєток бідним і переїхав в Нуль в Італії і там був обраний єпископом. Залишив багато послань, поем і наукових праць, з яких видно його благородна любов до ближнього. Помер 22 червня 431 р

Св. Іоанн Фішер народився в 1469 р, був студентом, і потім професором і канцлером Кембриджського університету. Ставши єпископом Рочестера, виділявся духом покаяння і ретельністю в захисті католицької віри від протестантських реформ. Вже у в'язниці був призначений кардиналом.

Св. Фома Мор народився в Лондоні в 1478 р, за освітою юрист, був англійським державним пером і політичним письменником; був дуже набожним, з великої добротою і мудрістю. Був зразковим чоловіком і батьком чотирьох дітей. Став канцлером англійського короля Генріха VIII, але відмовився від цієї посади, опираючись розлучення короля і його церковній політиці.

Обидва Святі були за наказом короля арештовані і страчені в 1535 р приводу їх відмови визнати так зване «верховенство» короля над англійською церквою. Св. Іоанн Фішер страчений 22 червня, а св. Фома Мор 6 червня.

ВХІДНИЙ АНТИФОН Пор. Пс 27, 7. 9

Почуй, Господи, голос мій, коли кличу; * Ти був мені поміч, * Не кидай мене, * і не покинь мене, Боже спасіння мого

ВСТУПНА МОЛИТВА


Боже, фортеця вдається до Тебе, милостиво прийми наші молитви, бо без Тебе нічого не можна для немічних і смертних; † даруй нам завжди допомога Твоєї благодаті, * щоб, слідуючи Твоїм заповідям, ми догоджали Тобі і намірами, і справами. Через Господа нашого Ісуса Христа, Сина Твого, † Який з Тобою живе і царює в єдності Святого Духа, * Бог, на віки віків.

Перше читання
2 Кор 11, 1-11

Читання з Другого послання святого Павла Апостола до корінтян
Брати:
О, коли б ви могли потерпіти трохи мого безумства! Ба ви мене й терпите. Я за вас ревную Божими ревнощами, бо я вас заручив одному лиш чоловікові, появив вас чистою дівою Христові. Але боюся, щоб, як змій був обманув Еву своїм підступом, так не попсувалися думки ваші, й ви не відхилилися від простоти й чистоти щодо Христа.
Бо коли б хтось прийшов і проповідував іншого Ісуса, не Того, що Його ми вам проповідували, або якби ви прийняли іншого Духа, якого ви не прийняли, або іншу Євангелію, якої ви не одержали, - ви б радо терпіли. Однак, гадаю, що я нічим не нижчий від архиапостолів! Хоч і я неук словом, але не знанням, як ми вам перед усіма та в усьому показали.
Невже я допустився гріха, смиряючи себе самого, щоб вас піднести вгору, - вам бо проповідував даром Євангелію Божу? Інші Церкви я оббирав, беручи від них плату, щоб вам служити. І коли був у вас і терпів нестачу, я не був тягярем нікому, бо мені у моїй нестачі допомогли брати, що прийшли з Македонії. У всьому я вважав на себе, щоб вам не бути тягарем, і вважатиму й далі.
Як істина Христова, що в мені, - цієї похвали ніхто в мене не відніме у сторонах ахайських! Чому? Хіба я не люблю вас? Бог те знає.
Слово Боже

Псалом респонсорійний
Пс 111(110), 1-2. 3-4. 7-8 (П.: пор. 7а)

Діла Господні завжди справедливі.

Я буду прославляти Господа всім серцем, *
на зборах праведників і в громаді.
Великі діла Господні, *
подиву гідні всім, що люблять їх.

Діла Господні завжди справедливі.

Краса і велич Його діло, *
правда Його стоїть повіки.
Він зробив пропам’ятними свої чуда; *
добрий Господь і милосердний.

Діла Господні завжди справедливі.

Діла рук Його - правда й правосуддя, *
всі заповіді Його - непорушні,
встановлені на віки вічні, *
закладені у правоті й правді.

Діла Господні завжди справедливі.

Спів перед Євангелієм
Рим 8, 15

Алілуя, алілуя, алілуя.

Ви прийняли Духа усиновлення,
яким кличемо: Авва, Отче.

Алілуя, алілуя, алілуя.

Євангеліє
Мт 6, 7-15

+ Слова Євангелія від святого Матея

Ісус сказав до своїх учнів:
«А коли молитесь, не говоріть зайвого, як ті погани; гадають бо, що за своєю велемовністю будуть вислухані. Не будьте, отже, подібні до них, бо Отець ваш небесний знає, чого вам треба, перш ніж ви просите в Нього. Тож моліться так:
Отче наш, що єси на небі! Нехай святиться Твоє ім’я. Хай прийде Твоє царство, нехай буде воля Твоя як на небі, так і на землі. Хліб наш щоденний дай нам нині. Прости нам довги наші, як і ми прощаємо довжникам нашим. Не введи нас у спокусу, але визволь нас від злого.
Коли ви прощатимете людям їхні провини, то й Отець ваш небесний простить вам. А коли ви не будете прощати людям, то й Отець ваш небесний не простить вам провин ваших».
Слово Господнє

МОЛИТВА ВІРНИХ

Брати і сестри, Господь Ісус Христос навчав апостолів Своїх невпинно молитися, тому воззовём до Отця Небесного з усієї мислі нашої:

Почуй нас, Господи.

1. Про всі священиків, щоб благочестивим прикладом свого життя вони проповідували всім Добру Новину, - Господу помолимось.

2. Про воюючих державах, щоб вони склали зброю і мирним шляхом вирішували всі суперечки, - Господу помолимось.

3. Про всі плаваючих і подорожуючих: нехай збереже їх правиця Господня на всі їхні дороги, - Господу помолимось.

4. Про працівниках соціальних служб, щоб вони завжди дбали про духовне і тілесне благо своїх підопічних, - Господу помолимось.

5. Про подружжя-християн, щоб вони з терпінням і любов'ю передавали своїм дітям віру Церкви, - Господу помолимось.

Молимо Тебе, Боже: почуй молитви вірних Твоїх, тут присутніх, і по милість Твою подай нам те, про що ми з вірою просимо. Через Христа, Господа нашого.

МОЛИТВА НАД ДАРАМИ

Боже, в хлібі і вині Ти даєш роду людського їжу, яка його насичує, і Таїнство, яке його оновлює; † молимо Тебе, * щоб вона завжди зміцнювала наші тіла і душі. Через Христа, Господа нашого.

4 ЗАГАЛЬНА Префація


С. Господь з вами. 
Н. І з духом твоїм. 
С. Угору серця. 
Н. Підносимо їх до Господа. 
С. Подяку складаємо Господу Богу нашому. 
Н. Достойне це і праведне.


Воістину гідно і праведно, має і рятівною нам завжди і всюди дякувати Тобі, Господи, Отче Святий, всемогутній, вічний Боже. Бо, не маючи потреби в нашій хвалі, Ти даєш нам Твою благодать, щоб ми могли віддавати подяку. Вихваляючи Тебе, ми не додаємо Тобі величі, але самі зростаємо до спасіння через Христа, нашого Господа. Тому в єднанні з ликами ангельськими і ми Тебе славимо, в радості сповідуючи: 
Свят ...

АНТИФОН НА ПРИЧАСТЯ Пс 27, 4

Одного прошу я від Господа, * буду жадати того, * щоб я міг пробувати в Господньому домі по всі дні свого життя.

МОЛИТВА ПІСЛЯ ПРИЧАСТЯ


Господи, причащання Святих Твоїх Тайн знаменує єдність вірних в Тобі; * Подібним же чином та творить себе єдність Твоєї Церкви. Через Христа, Господа нашого.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz