środa, 7 czerwca 2017

9 ЧЕРВНЯ - П'ятниця 9 звичайного тижня - Літургійні Читання і Обряди Меси на сьогодні



9 ЧЕРВНЯ

П'ятниця 9 звичайного тижня

Колір шат: зелений. Меса рядового неділі, 1-6 загальна префація

або

Св. Єфрем, диякон і учитель Церкви

Колір шат: білий. Загальна Меса про вчителів Церкви, власна вступна молитва, префація про пастирів або 1-6 загальна префація

Св. Єфрем народився в Нісібі (Месопотамія) близько 306 р Став дияконом і заснував богословську школу, де і сам викладав. Після взяття Нісібі персами перебрався з учнями в Едессі. Проповідував Слово Боже, писав богословські праці та численні гімни. Помер 9 червня 373 р

ВХІДНИЙ АНТИФОН Пс 25, 16. 18

Призри на мене і помилуй мене; * Бо я самотній і пригнічений. * Призри на приниження моє і знемога моє * і прости всі гріхи мої, Боже мій.

ВСТУПНА МОЛИТВА

Боже, в справах Промислу Твого не буває помилок; † смиренно молимо Тебе, визволи нас від усякого зла * і даруй те, що служить нашому істинного блага. Через Господа нашого Ісуса Христа, Сина Твого, † Який з Тобою живе і царює в єдності Святого Духа, * Бог, на віки віків.

Перше читання
Тов 11, 5-17 Влг

Читання з Книги Товита

Тимчасом Анна кожного дня виходила і сідала на пагорбі при дорозі, звідкіля могла бачити далеко. А коли вона так виглядала свого сина, здалеку побачила, що він повертається. Розпізнавши його, вона побігла, щоб сповістити свого чоловіка: “Ось син повертається”.
Рафаїл сказав до Товії: “Як тільки увійдеш у свій дім, одразу віддай честь Господу, Богу твоєму; потім наблизишся до свого отця і поцілуєш його, і негайно помасти йому очі жовчю з риби, яку маєш. Знай же, що одразу відкриються його очі, і отець твій побачить небесне світло та й буде радіти, бачачи тебе”.
Тоді собака, що супроводжував їх під час подорожі, вибіг наперед, неначе несучи новину. Незрячий батько Товії підвівся і, спотикаючись, почав бігти, однак, подав руку слузі й вийшов назустріч синові. Обіймаючи його, поцілував його разом зі своєю жінкою і обидвоє розплакалися з радощів.
А коли прославили Бога і склали Йому подяку, сіли. Тоді Товія, взявши з риби жовч, помастив очі своєму батькові. Минуло півгодини, і більмо почало сходити з його очей, немов оболонка яйця. Товія схопив і зірвав її з його очей і тієї ж миті повернувся зір.
І сказав Товія: “Благословен єси, Господи, Боже Ізраїля, Ти мене покарав і ти мене оздоровив; і ось я бачу мого сина Товію”.
Слово Боже

Респонсорійний псалом
Пс 146(145), 1-2 і 6в. 7-8. 9-10 (П.: пор. 2а)

Слав, душе моя, Створителя свого.

Хвали, душе моя, Господа! *
Буду хвалити Господа поки життя мого,
псалми співатиму Богові моєму докіль буду жити. *
Він вірність береже повіки.

Слав, душе моя, Створителя свого.

Що пригнобленому чинить правосуддя, +
що дає хліб голодним. *
Господь визволяє в’язнів.
Господь відкриває сліпим очі, +
Господь випростовує похилих, *
Господь праведників любить.

Слав, душе моя, Створителя свого.

Господь захожих захищає, +
підтримує сироту й удову, - *
дорогу ж нечестивих відвертає.
Господь буде царем повіки, *
твій Бог, Сіоне, по всі роди.

Слав, душе моя, Створителя свого.

Спів перед Євангелієм
Йн 14, 23

Алілуя, алілуя, алілуя.

Коли хтось Мене любить, то й слово моє берегтиме,
і злюбить його мій Отець, і прийдемо до нього.

Алілуя, алілуя, алілуя.

Євангеліє
Мк 12, 35-37

+ Слова Євангелія від святого Марка

Ісус навчаючи у храмі, запитав: «Як можуть книжники казати, що Христос - син Давидів? Адже ж Давид сам був промовив Святим Духом: “Сказав Господь Владиці моєму: Сиди праворуч від Мене, доки не покладу ворогів Твоїх підніжком Тобі під ноги”. Сам Давид зве Його Господом; як же тоді Він - його син?». І багато людей слухало Його радо.
Слово Господнє

МОЛИТВА ВІРНИХ
Брати і сестри, Господь Ісус Христос прийняв на Себе всі скорботи і гріхи світу. Іскуплённие Його святим Хрестом, довіряємо Йому всі наші надії і потреби:
Почуй нас, Господи.
1. Збережи, Господи, всіх чад Своїх, зміцни їх у вірі, надії і любові.
2. Даруй можновладцям розуміння, щоб вони могли вести народи до процвітання і блага.
3. Даруй миротворцям побачити плоди їх зусиль, щоб припинилися в світі чвари і війни.
4. Подай тяжкохворим і вмираючим надія на життя вічне в Царстві Небесному.
5. Дай силу нам, грішним, боротися зі спокусами і своїм життям свідчити про Твоє спасіння.
Господи Ісусе Христе, почуй моління нашим і подай нам те, про що з вірою просимо. Бо Ти живеш і царюєш на віки віків.

МОЛИТВА НАД дарами
На милість Твою, Господи, сподіваючись, ми благоговійно приносимо дари на вівтар; * Так очистить нас ця таємниця за благодаттю Твоєю. Через Христа, Господа нашого.

5 ЗАГАЛЬНА префація

префація

С. Господь з вами.

Н. І з духом твоїм.

С. Вгору серця. 

Н. Підносимо до Господа. 

С. Подяку складаємо Господу Богу нашому. 


Н. Достойне це і праведно.


Воістину гідно і праведно, має і рятівною нам завжди і всюди дякувати Тобі, Господи, Отче Святий, всемогутній, вічний Боже, через Христа, нашого Господа. Його смерть ми з любов'ю згадуємо, його воскресіння з живою вірою сповідуємо, його пришестя у славі зі сподіванням очікуємо. Тому з усіма святими і ангелами ми Ми вдячні, невпинно волаючи: Свят ...

АНТИФОН Пс 17, 6
Я кличу до Тебе, * бо Ти мені, Боже, * Прихили вухо Твоє до мене, * вислухай мову мою.

МОЛИТВА після причастя
Господи, Ти наситив нас Тілом і Кров'ю Твого Сина; † молимо Тебе, веди нас Духом Твоїм, * щоб ми, сповідуючи Тебе не тільки словами, а й справами, удостоїлися увійти в Царство Небесне. Через Христа, Господа нашого.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz