czwartek, 15 czerwca 2017

Субота 10 звичайного тижня - 17 червня 2017 - Літургійні Читання і Обряд Меси на сьогодні



17 ЧЕРВНЯ
Субота 10 звичайного тижня

Колір шат: зелений. Меса рядового неділі, 1-6 загальна префація

або
Пам'ять Пресвятої Діви Марії в суботу

Колір шат: білий. Загальна Меса про Пресвяту Діву Марію, 1-2 префація про Пресвяту Діву Марію (в 1 префація «в день пам'яті») або 1-6 загальна префація

ВХІДНИЙ АНТИФОН Пс 27, 1
Господь - моє світло й спасіння моє: * кого мені боятися? * Господь - то твердиня мого життя * кого буду лякатись? * Повстали на мене вороги мої, вони самі впали.

ВСТУПНА МОЛИТВА
Боже, джерело всякого блага, † за Своїм милосердям допоможи нам по Твоєму натхненню пізнати * і під Твоїм проводом творити те, що праведно. Через Господа нашого Ісуса Христа, Сина Твого, † Який з Тобою живе і царює в єдності Святого Духа, * Бог, на віки віків.

Перше Читання 

2 Кр 5, 14-21


Читання з Другого послання святого Павла Апостола до корінтян.
Брати:
Любов до Христа спонукує в нас цю думку: Коли один умер за всіх, то всі вмерли. А Він умер за всіх, щоб ті, що живуть, жили вже не для самих себе, а для Того, хто за них умер і воскрес.
Так що віднині по-людському ми не знаємо нікого. Коли ж і уявляли собі Христа по-людському, то Його вже тепер так собі не уявляємо. Тому, коли хтось у Христі, той - нове створіння. Старе минуло, настало нове.
Усе ж від Бога, який примирив нас із собою через Христа і дав нам службу примирення. Бо то Бог у Христі примирив собі світ, не враховуючи людям їхніх переступів, поклавши в нас слово примирення. Ми ж посли замість Христа, немов би сам Бог напоумлював через нас. Ми вас благаємо замість Христа: Примиріться з Богом! Того, хто не знав гріха, Він за нас зробив гріхом, щоб ми стали Божою праведністю в Ньому.

Слово Боже.

Псалом респонсорійний
Пс 103(102), 1-2. 3-4. 8-9. 11-12 (П.: пор. 8а)


Господь ласкавий, повен милосердя.

Благослови, душе моя, Господа *
і все нутро моє - Його святе ім’я.
Благослови, душе моя, Господа *
і не забувай усіх добродійств Його ніколи.



Господь ласкавий, повен милосердя.

Він прощає усі твої провини, *
зціляє всі твої недуги.
Він визволяє життя твоє від ями, *
вінчає тебе ласкою та милосердям.



Господь ласкавий, повен милосердя.

 Милосердний Господь і добрий, *
повільний до гніву й милостивий вельми.
Не буде вічно Він змагатись *
й не буде гніватись повіки.



Господь ласкавий, повен милосердя.

Бо як високо небо над землею, *
така велика Його милість над тими, що Його бояться.
Як далеко схід від заходу, *
так віддалив Він від нас злочинства наші.



Господь ласкавий, повен милосердя.

Спів перед Євангелієм
Пс 119 (118), 36а. 29б


Алілуя, алілуя, алілуя.

Нахили моє серце до свідоцтв Твоїх,
подай ласкаво Закон Твій.


Алілуя, алілуя, алілуя.

Євангеліє
Мт 5, 33-37


Слова Євангелія від святого Матея.
Ісус сказав до своїх учнів:
«Ви чули теж, що було сказано давнім: “Не клянись неправдиво”, і - “Виконаєш твої клятви Господеві”. А Я вам кажу не клястися зовсім: ні небом, бо це престол Бога», ні землею, бо це підніжок стіп його; ні Єрусалимом, бо це місто великого царя. Та й головою твоєю теж не клянися, бо не можеш ані одного волоска зробити білим або чорним.
Хай буде ваше слово: Так, так; Ні, ні, - а що більше цього, те від лихого».

Слово Господнє.

МОЛИТВА ВІРНИХ
Брати і сестри, апостоли разом з Дівою Марією перебували в молитві, коли Господь вилив на них Духа Святого. І ми, уповаючи на заступництво Богородиці, воззовём:
Молитвами Богородиці спаси нас, Боже.
1. Господи, дай всім вірним Твоїм пізнати материнську любов і опіку Пресвятої Богородиці.
2. Підтримай нас в життєвих випробуваннях і зміцни в нас євангельський дух.
3. Благослови матерів, які всі сили віддають своїм дітям, і пішли їм допомогу і захист.
4. Приведи всіх покійних в Твоє Царство і причисли нас після смерті до обраним Твоїм.
5. Даруй нам, тут присутніх, справжнє прагнення до святості й даси нас в праведного життя.
Господи Ісусе, Сину Марії Діви, почуй молитви наші і за клопотанням Пречистої Твоєї Матері пішли нам благодать незмінною вірності Тобі, бо Ти живеш і царюєш на віки віків.

МОЛИТВА НАД дарами
Господи, зверни Свій милостивий погляд на наше служіння; † нехай будуть сприятливі Тобі дари, які ми приносимо, * і так зросте в нас любов. Через Христа, Господа нашого.

6 ЗАГАЛЬНА префація

С. Господь з вами. 
Н. І з духом твоїм. 
С. Вгору серця. 
Н. Підносимо їх до Господа. 
С. Подяку складаємо Господу Богу нашому. 
Н. Достойне це і праведно.

Воістину гідно і праведно, має і рятівною нам завжди і всюди дякувати Тобі, Святий Отче, через Ісуса Христа, Сина Твого Улюбленого, Слово Твоє, Яким Ти все створив, що послав Ти Спасителя нашого і Спасителя, який втілився від Духа Святого і Дівою народженого. Виконуючи волю Твою і знаходячи для Тебе народ святий, Він в стражданнях простяг Свої руки на хресті, щоб зруйнувати смерть і явити воскресіння. Тому ми з ангелами і всіма святими славу Твою сповіщаємо, єдиним голосом волаючи: Свят ...

АНТИФОН на ПРИЧАСТЯ  Пор. Пс 18, 3
Господь - твердиня моя і пристановище моє, * Бог мій - мій Спасителю.

МОЛИТВА після Причастя
Господи, цілющим Твоїм дією милостиво визволи нас від наших вад * і настав нас на праведний шлях. Через Христа, Господа нашого.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz