środa, 28 czerwca 2017

28 ЧЕРВНЯ, МЕССА УВЕЧЕРІ СВВ. ПЕТРО І ПАВЛО, АПОСТОЛИ ТОРЖЕСТВО МЕССА навечір'я



28 ЧЕРВНЯ, МЕССА УВЕЧЕРІ

СВВ. ПЕТРО І ПАВЛО, АПОСТОЛИ
ТОРЖЕСТВО
МЕССА навечір'я

Колір шат: червоний. Меса власна, Слава, Вірую, префація про святих Петра і Павла
Святі Апостоли Петро і Павло прийняли мученицьку смерть в Римі в 64-67 роках першого століття, за часів переслідування християн Нероном. Петро і Павло «обдаровані різними дарами, побудували єдину Церкву Христову».

ВХІДНИЙ АНТИФОН

Петро, ​​апостол, * і Павло, учитель народів, * навчили нас, Господи, Закону Твого.

Вимовляється гімн «Слава в вишніх»

ВСТУПНА МОЛИТВА

Господи, Боже наш, через святих апостолів Петра і Павла Ти дав Церкві Своїй початки вишніх дарів; † зміцни нас їх заступництвом * і допоможи з їх допомогою досягти вічного спасіння. Через Господа нашого Ісуса Христа, Сина Твого, † Який з Тобою живе і царює в єдності Святого Духа, * Бог, на віки віків.

ПЕРШЕ ЧИТАННЯ Діян 3, 1-10

Читання Діянь святих Апостолів.
У ті дні: Петро та Іван йшли разом в храм на дев'яту годину молитви. І був чоловік, кульгавий від утроби матері своєї, котрого носили і садовили щоденно в воротях храму, що Красними, просити милостині від тих, хто до храму йшов. Він, побачивши Петра та Іван хочуть у храм, просити в них милостині. Петро ж із Іваном поглянув на нього й сказав: Подивися на нас. І той подивився на них, сподіваючись отримати від них чогось. Але Петро сказав: Срібла й золота в мене нема, а що маю, то даю тобі: У Ім'я Ісуса Христа Назарянина встань і ходи. І, взявши його за праву руку, підвів його І хвилі тієї зміцнилися ноги й коліна. І, зірвавшись, він устав і почав ходити, і увійшов з ними в храм, ходячи та підскакуючи, і хвалячи Бога. І весь народ бачив, як ходив він та Бога хвалив І пізнали його, що це був той, який сидів біля Червоних дверей храму для милостині; І вони переповнились жахом та подивом із того, що сталося з ним.
Слово Боже.

ПСАЛОМ РЕСПОНСОРІЙНИЙ Пс 19

Приспів: Голос їх почують всі народи світу.
Небеса проповідують славу Божу, *
і про справи рук розказує небозвід.
День дня передає мова, *
і ніч ночі показує.
Приспів: Голос їх почують всі народи світу.
Немає мови й без слів, *
не чутний їхній голос їх.
Та по цілій землі пішов відголос їхній, *
і до краю вселенної слова їх.
Приспів: Голос їх почують всі народи світу.

ДРУГЕ ЧИТАННЯ Гал 1, 11-20

Читання з Послання святого Апостола Павла до Галатів.
Звіщаю вам, браття, що Євангелія, яку я благовістив, вона не від людей. Бо я не прийняв, ні навчився її від людини, але відкриттям Ісуса Христа. Ви чули про моє колишньому в юдействі, що я жорстоко гнав Церкву Божу і спустошував її, і я перевищував в юдействі багатьох своїх ровесників роду моєму, бувши запеклим прихильником моїх переказів. Коли ж Бог, що вибрав мене від утроби матері моєї і покликав благодаттю Своєю, уподобав виявити мною Сина Свого, щоб благовістив я Його між поганами: я не радився зараз із тілом та кров'ю, і не пішов в Єрусалим до мене Апостолам, а пішов у Аравію, і знову повернувся в Дамаск. Потім, через три роки пійшов я в Єрусалим побачити з Петром, і пробув у нього днів із п'ятнадцять. А іншого з апостолів я не бачив, крім Якова, брата Господнього. А в тому, що пишу вам, перед Богом, що не обманюю.
Слово Боже.

ЄВАНГЕЛІЄ Ін 21, 15-19

Алілуя.
Господи! Ти все знаєш; * Ти знаєш що я люблю тебе.
Алілуя.
Читання святого Євангелія від Іоанна.
Коли з'явився Ісус Своїм учням і вони обідали, Ісус промовляє до Симона Петра: Симоне, сину Йонин чи любиш ти Мене більше, ніж вони? Петро каже Йому: Так, Господи! Ти знаєш що я люблю тебе. Ісус каже йому: Паси ягнята Мої. Ще говорить йому Він удруге: Симоне Йонин! чи ти мене любиш? Петро каже Йому: Так, Господи! Ти знаєш що я люблю тебе. Ісус каже йому: Паси вівці Мої. Каже йому втретє: Симоне, сину Йонин чи ти мене любиш? Петро засмутився, що в третій раз запитав його: «Чи любиш мене?», І сказав Йому: Господи! Ти все знаєш; Ти знаєш що я люблю тебе. Ісус каже йому: Паси вівці Мої. Істинно, істинно кажу тобі: Коли був ти молодший, то ти сам підперізувався і ходив, куди ти бажав А коли постарієш, то прострёшь руки твої, і інший тебе підпереже, і поведе, куди не хочеш. А оце Він сказав, щоб зазначити, якою смертю Петро прославить Бога. І, промовивши це, каже йому: Іди за Мною.
Слово Господнє.

Вимовляється «Вірую»

МОЛИТВА ВІРНИХ

Брати і сестри, разом зі святими апостолами, просвіт народи, молимо Господа дарувати нам достаток Його милостей.
Молитвами апостолів спаси нас, Господи.
1. Молімося про Вселенську Церкву, щоб, вірно зберігаючи спадщину апостолів, вона ревно проповідувала Євангеліє Христове.
2. Молімося про наступника святого Петра, Папі N., щоб своїм завзяттям, любов'ю і святістю життя він служив порятунку світу.
3. Молімося про місіонерів, щоб, наслідуючи приклад апостолів Петра і Павла, вони допомагали людям шукати і знаходити Христа.
4. Молімося про владу імущих, щоб вони правили народами мудро і справедливо і дбали про добробут своїх громадян.
5. Помолимося про нас, тут присутніх, щоб словом і життям ми свідчили про нашу християнську віру.
Господи Ісусе, Твої апостоли своїм життям і смертю прославили Ім'я Твоє, почуй нас і дай нам сили проповідувати Тебе словами і добрими діяннями, бо Ти живеш і царюєш на віки віків.


МОЛИТВА НАД дарами

Господи, урочисто прославляючи святих апостолів Петра і Павла, ми приносимо дари на вівтар Твій; † не сподіваючись на власні заслуги, * ми сподіваємося, що будемо врятовані по Твоєму милосердю. Через Христа, Господа нашого.

Префація Про СВЯТИХ апостолів Петра і Павла

С. Господь з вами. Н. І з духом твоїм. С. Вознесём серця. Н. Підносимо до Господу.С. Подякуємо Господа Бога нашого. Н. Достойно це і праведно.
Воістину гідно і праведно, має і рятівною нам завжди і всюди дякувати Тобі, Господи, Отче Святий, всемогутній, вічний Боже. Бо по Твоїй милості ми прославляємо святих апостолів Петра і Павла: перший з них поклав початок сповідання віри в Христа, інший наповнив її світлом розуму; один заснував першу Церква серед залишку Ізраїлю, інший став наставником і вчителем обертаються народів. Кожен по-своєму збирав воєдино сім'ю Христову; обидва здобули рівну славу на землі і заслужили єдиний вінець мучеництва. Тому з усіма святими і ангелами і ми Ми вдячні, невпинно волаючи: Свят ...

Причетних АНТИФОН Ін 21, 15. 17

«Симоне, сину Йонин, * любиш ти мене більше цих?» * - «Господи, Ти все знаєш; * Ти знаєш що я люблю тебе".

МОЛИТВА після причастя

Просимо Тебе, Господи, † зміцни небесним Таїнством вірних Твоїх, * освічених вченням апостолів. Через Христа, Господа нашого.


28 ИЮНЯ, МЕССА ВЕЧЕРОМ

СВВ. ПЁТР И ПАВЕЛ, АПОСТОЛЫ
ТОРЖЕСТВО
МЕССА НАВЕЧЕРИЯ

Цвет облачений: красный. Месса собственная, Слава, Верую, префация о святых Петре и Павле
Святые Апостолы Пётр и Павел приняли мученическую смерть в Риме в 64-67 годах первого века, во времена преследования христиан Нероном. Пётр и Павел «одарённые разными дарами, построили единую Церковь Христову».

ВХОДНОЙ АНТИФОН

Пётр, апостол, * и Павел, учитель народов, * научили нас, Господи, Закону Твоему.
Произносится гимн «Слава в вышних»

ВСТУПИТЕЛЬНАЯ МОЛИТВА

Господи, Боже наш, через святых апостолов Петра и Павла Ты дал Церкви Своей начатки вышних даров;  укрепи нас их заступничеством * и помоги с их помощью достичь вечного спасения. Через Господа нашего Иисуса Христа, Твоего Сына,  Который с Тобою живёт и царствует в единстве Святого Духа, * Бог, во веки веков.

ПЕРВОЕ ЧТЕНИЕ Деян 3, 1-10

Чтение Деяний святых Апостолов.
В те дни: Пётр и Иоанн шли вместе в храм в час молитвы девятый. И был человек, хромой от чрева матери его, которого носили и сажали каждый день при дверях храма, называемых Красными, просить милостыни у входящих в храм. Он, увидев Петра и Иоанна перед входом в храм, просил у них милостыни. Пётр с Иоанном, всмотревшись в него, сказал: взгляни на нас. И он пристально смотрел на них, надеясь получить от них чего-нибудь. Но Пётр сказал: серебра и золота нет у меня; а что имею, то даю тебе: во имя Иисуса Христа Назорея встань и ходи. И, взяв его за правую руку, поднял; и вдруг укрепились его ступни и колени. И, вскочив, стал, и начал ходить, и вошёл с ними в храм, ходя и скача, и хваля Бога. И весь народ видел его ходящим и хвалящим Бога; и узнали его, что это был тот, который сидел у Красных дверей храма для милостыни; и исполнились ужаса и изумления от случившегося с ним.
Слово Божие.

ОТВЕТНЫЙ ПСАЛОМ Пс 19

Припев: Голос их услышат все народы мира.
Небеса проповедуют славу Божию, *
и о делах рук Его вещает твердь.
День дню передаёт речь, *
и ночь ночи открывает знание.

Припев: Голос их услышат все народы мира.
Нет языка, и нет наречия, *
где не слышался бы голос их.
По всей земле проходит звук их, *
и до пределов вселенной слова их.

Припев: Голос их услышат все народы мира.

ВТОРОЕ ЧТЕНИЕ Гал 1, 11-20

Чтение Послания святого Апостола Павла к Галатам.
Возвещаю вам, братия, что Евангелие, которое я благовествовал, не есть человеческое. Ибо и я принял его и научился не от человека, но через откровение Иисуса Христа. Вы слышали о моём прежнем образе жизни в Иудействе, что я жестоко гнал Церковь Божию и опустошал её, и преуспевал в Иудействе более многих сверстников в роде моём, будучи неумеренным ревнителем отеческих моих преданий. Когда же Бог, избравший меня от утробы матери моей и призвавший благодатью Своею, благоволил открыть во мне Сына Своего, чтобы я благовествовал Его язычникам: я не стал тогда же советоваться с плотью и кровью, и не пошёл в Иерусалим к предшествовавшим мне Апостолам, а пошёл в Аравию, и опять возвратился в Дамаск. Потом, спустя три года, ходил я в Иерусалим видеться с Петром, и пробыл у него дней пятнадцать. Другого же из Апостолов я не видел никого, кроме Иакова, брата Господня. А в том, что пишу вам, перед Богом, не лгу.
Слово Божие.

ЕВАНГЕЛИЕ Ин 21, 15-19

Аллилуйя.
Господи! Ты всё знаешь; * Ты знаешь, что я люблю Тебя.
Аллилуйя.
+ Чтение святого Евангелия от Иоанна.
Когда явился Иисус ученикам Своим и они обедали, Иисус говорит Симону Петру: Симон Ионин! любишь ли ты Меня больше, нежели они? Пётр говорит Ему: так, Господи! Ты знаешь, что я люблю Тебя. Иисус говорит ему: паси агнцев Моих. Ещё говорит ему в другой раз: Симон Ионин! любишь ли ты Меня? Пётр говорит Ему: так, Господи! Ты знаешь, что я люблю Тебя. Иисус говорит ему: паси овец Моих. Говорит ему в третий раз: Симон Ионин! любишь ли ты Меня? Пётр опечалился, что в третий раз спросил его: «любишь ли Меня?», и сказал Ему: Господи! Ты всё знаешь; Ты знаешь, что я люблю Тебя. Иисус говорит ему: паси овец Моих. Истинно, истинно говорю тебе: когда ты был молод, то препоясывался сам и ходил, куда хотел; а когда состаришься, то прострёшь руки твои, и другой препояшет тебя, и поведёт, куда не хочешь. Сказал же это, давая разуметь, какою смертью Пётр прославит Бога. И, сказав сие, говорит ему: иди за Мною.
Слово Господне.
Произносится «Верую»

МОЛИТВА ВЕРНЫХ

Братья и сёстры, вместе со святыми апостолами, просветившими народы, молим Господа даровать нам изобилие Его милостей.
Молитвами апостолов спаси нас, Господи.
1. Помолимся о Вселенской Церкви, дабы, верно сохраняя наследие апостолов, она ревностно проповедовала Евангелие Христово.
2. Помолимся о преемнике святого Петра, Папе N., дабы своим рвением, любовью и святостью жизни он служил спасению мира.
3. Помолимся о миссионерах, дабы, следуя примеру апостолов Петра и Павла, они помогали людям искать и находить Христа.
4. Помолимся о властях предержащих, дабы они правили народами мудро и справедливо и заботились о благосостоянии своих граждан.
5. Помолимся о нас, здесь собравшихся, дабы словом и жизнью мы свидетельствовали о нашей христианской вере.
Господи Иисусе, Твои апостолы своей жизнью и смертью прославили Имя Твоё; услышь нас и дай нам силы проповедовать Тебя словами и добрыми деяниями, ибо Ты живёшь и царствуешь во веки веков.

МОЛИТВА НАД ДАРАМИ

Господи, торжественно прославляя святых апостолов Петра и Павла, мы приносим дары на алтарь Твой;  не надеясь на собственные заслуги, * мы уповаем, что будем спасены по Твоему милосердию. Через Христа, Господа нашего.

ПРЕФАЦИЯ О СВЯТЫХ АПОСТОЛАХ ПЕТРЕ И ПАВЛЕ

С. Господь с вами. Н. И со духом твоим. С. Вознесём сердца. Н. Возносим ко Господу.С. Возблагодарим Господа Бога нашего. Н. Достойно это и праведно.
Воистину достойно и праведно, должно и спасительно нам всегда и везде благодарить Тебя, Господи, Отче Святой, всемогущий, вечный Боже. Ибо по Твоей милости мы восхваляем святых апостолов Петра и Павла: первый из них положил начало исповеданию веры во Христа, другой наполнил её светом разума; один основал первую Церковь среди остатка Израиля, другой стал наставником и учителем обращаемых народов. Каждый по-своему собирал воедино семью Христову; оба стяжали равную славу на земле и заслужили единый венец мученичества. Поэтому со всеми святыми и ангелами и мы Тебя восхваляем, непрестанно взывая: Свят…

ПРИЧАСТНЫЙ АНТИФОН Ин 21, 15. 17

«Симон Ионин, * любишь ли Ты Меня больше, нежели они?» * — «Господи, Ты всё знаешь; * Ты знаешь, что я люблю Тебя».

МОЛИТВА ПОСЛЕ ПРИЧАЩЕНИЯ

Просим Тебя, Господи,  укрепи небесным Таинством верных Твоих, * просвещённых учением апостолов. Через Христа, Господа нашего.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz