wtorek, 6 czerwca 2017

Середа ІХ звичайного тижня, рік І - 7 червня 2017 - Літургійні Читання на сьогодні і Обряд Святої Меси



Римо-католицький календар


Середа ІХ звичайного тижня, рік І

ВСТУПНА МОЛИТВА

Боже, в справах Промислу Твого не буває помилок; † смиренно молимо Тебе, визволи нас від усякого зла * і даруй те, що служить нашому істинного блага. Через Господа нашого Ісуса Христа, Сина Твого, † Який з Тобою живе і царює в єдності Святого Духа, * Бог, на віки віків.

Перше читання
Тов 3, 1-11. 24-25 Влг


Читання з Книги Товита
Товит, зітхнувши, почав молитися зі сльозами, кажучи: « Господи, Ти справедливий і всі твої діла справедливі; всі дороги твої - милість, правда і справедливість.
А тепер, Господи, твоя кара велика, бо ми не поводилися згідно твоїх заповідей і не ходили щиро перед Тобою. Тепер, Господи, вчини зі мною згідно твоєї волі й вели забрати мою душу; ліпше мені вмерти, ніж жити».
Трапилося так, що того ж самого дня у Екбатані, у місті Мідії, Сара, дочка Рагуела, слухала докори від однієї зі слугинь свого батька. Вона сім разів одружувалася, а демон, що звався Асмодей, убивав її чоловіків, як тільки вони входили до неї. Коли ж вона зробила зауваження отій слугині за певну провину, та, відповідаючи, сказала: «Повік не побачимо від тебе ні сина, ні дочки, убивце своїх чоловіків. Чи і мене хочеш вбити, так як убила сімох чоловіків?». На це слово Сара увійшла до верхньої світлиці свого дому і перебувала там протягом трьох днів, нічого не ївши і не пивши. Триваючи на молитві, вона зі сльозами благала Бога, щоб звільнив її від тієї зневаги.
Обидві молитви були вислухані одночасно перед славою Бога Всевишнього. І був посланий ангел Господній, святий Рафаїл, щоб оздоровити Товита і Сару, молитви котрих були одночасно представлені перед Господніми очима.

Слово Боже

Псалом респонсорійний
Пс 25(24), 2-3. 4-5. 6-7бв. 8-9 (П.: пор. 1б)


До Тебе, Боже, піднесу я душу

О Боже мій, на Тебе покладаюсь, +
не дай, щоб я осоромивсь! *
Не дай, щоб вороги мої втішались надо мною!
Бо ніхто з тих, що на Тебе чекають, не осоромиться. *
Нехай осоромляться віроломні без причин.


До Тебе, Боже, піднесу я душу

Вкажи мені, о Господи, твої дороги, *
навчи мене, де стежки Твої.
Напути мене по твоїй правді й мене навчи, *
бо Ти Бог, мій Спаситель, Тебе очікую ввесь день я.


До Тебе, Боже, піднесу я душу

Згадай про твоє милосердя, Господи, *
і про твою милість, бо вона споконвіку.
З милосердя Твого, згадай мене, *
о Господи, доброти Твоєї ради.


До Тебе, Боже, піднесу я душу

Добрий Господь і праведний, *
тому й навчає грішників дороги.
Напоумлює покірливих на правду *
і навчає смиренних путі своєї.


До Тебе, Боже, піднесу я душу

Спів перед Євангелієм
Пор. 2 Тим 1, 10б


Алілуя, алілуя, алілуя

Наш Спаситель Ісус Христос смерть знищив,
і освітлив життя і нетління Євангелією.


Алілуя, алілуя, алілуя

Євангеліє
Мк 12, 18-27


+ Слова Євангелія від святого Марка
Прийшли до Ісуса садукеї, які кажуть, що немає воскресіння, і ставлять Йому таке питання: «Учителю, Мойсей був написав нам, що коли в когось помре брат і зоставить жінку, дітей же не зоставить, то щоб брат його взяв жінку і воскресив потомство братові своєму.
Сім братів було. Перший узяв жінку і помер, не лишивши потомства. Узяв її другий - і помер, не лишивши потомства; так само і третій. Ніякий із сімох не лишив потомства. А після всіх померла й жінка. При воскресінні, як вони воскреснуть, - котрого з них вона буде жінкою? Бо семеро мали її за жінку».
Ісус же сказав їм: «Чи не тому ви помиляєтеся, що не знаєте Письма й Божої сили? Бо як воскресають із мертвих, то ні женяться, ані заміж виходять, а будуть як ангели на небі. А про мертвих - що вони воскреснуть - хіба ви не читали про той кущ в книзі Мойсея, як ото Бог сказав до нього: “Я - Бог Авраама, Бог Ісаака й Бог Якова!” Він Бог не мертвих, а живих. Тож дуже ви помиляєтеся».

Cлово Господнє

МОЛИТВА ВІРНИХ
Брати і сестри, ми - діти Божі по благодаті і спадкоємці небесних благ, тому з вірою помолимося:
Спаси, Боже, народ Твій.
1. Про пастирів наших: так виконують вони гідно своє служіння, заповідану ним Христом, - Господу помолимось.
2. Про семінаристів і всіх учнів: так здобував вони дари Духа Святого і прагнуть в навчанні до вічної істини, - Господу помолимось.
3. Про владі мирських, щоб їх діяльність сприяла облаштування в нашій країні справедливого світопорядку, - Господу помолимось.
4. Про співвітчизників наших, розсіяних по світу, щоб вони завжди залишалися вірними Христу і своїй Вітчизні, - Господу помолимось.
5. Про покійних братів наших: так осінить їх вічний світло в небесних оселях, - Господу помолимось.
Боже, почуй молитвам нашим і сподоби нас куштування Тіла і Крові Христової, щоб ми стали учасниками таємниці Твого Божества. Через Христа, Господа нашого.

МОЛИТВА НАД дарами
На милість Твою, Господи, сподіваючись, ми благоговійно приносимо дари на вівтар; * Так очистить нас ця таємниця за благодаттю Твоєю. Через Христа, Господа нашого.

3 ЗАГАЛЬНА префація
С. Господь з вами. 
Н. І з духом твоїм.
С. Вознесём серця.
Н. Підносимо до Господа.
С. Подяку складаємо Господу Богу нашому.
Н. Достойно це і праведно.

Воістину гідно і праведно, має і рятівною нам завжди і всюди дякувати Тобі, Господи, Отче Святий, всемогутній, вічний Боже. Ти через Коханого Твого Сина створив рід людський і тепер через велике щедрості оновив його. Тому гідно служить Тобі все творіння, Тебе належно вихваляє Тобою Спокута всесвіт і святі Твої єдиним серцем Тебе благословляють. Тому і ми з усіма ангелами Тебе славимо, в радісному невпинному сповіданні волаючи: Свят ...

АНТИФОН Пс 17, 6
Я кличу до Тебе, * бо Ти мені, Боже, * Прихили вухо Твоє до мене, * вислухай мову мою.

МОЛИТВА після причастя
Господи, Ти наситив нас Тілом і Кров'ю Твого Сина; † молимо Тебе, веди нас Духом Твоїм, * щоб ми, сповідуючи Тебе не тільки словами, а й справами, удостоїлися увійти в Царство Небесне. Через Христа, Господа нашого.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz