środa, 14 czerwca 2017

Середа 10 звичайний тиждень - 14 червня 2017 - Літургійні Читання на сьогодні і Обряд Меси



Римо-католицький календар
Середа Х звичайного тижня, рік І



14 ЧЕРВНЯ

Середа 10 звичайний тиждень

Колір шат: зелений. Меса рядового неділі, 1-6 загальна префація

ВХІДНИЙ АНТИФОН Пс 27, 1

Господь - моє світло й спасіння моє: * кого мені боятися? * Господь - то твердиня мого життя * кого буду лякатись? * Повстали на мене вороги мої, вони самі впали.

ВСТУПНА МОЛИТВА

Боже, джерело всякого блага, † за Своїм милосердям допоможи нам по Твоєму натхненню пізнати * і під Твоїм проводом творити те, що праведно. Через Господа нашого Ісуса Христа, Сина Твого, † Який з Тобою живе і царює в єдності Святого Духа, * Бог, на віки віків.

Перше читання

2 Кр 3, 4-11


Читання з Другого послання святого Павла Апостола до корінтян
Брати:

Таке довір’я до Бога ми маємо через Христа, - не щоб ми були самі здібні помислити щось із самих себе, здібність бо наша від Бога. Він нас зробив здібними слугами Нового Завіту, не з букви, але з духу, бо буква убиває, дух же оживлює.

Коли ж служіння смерті, вирізане буквами на каміннях, було в такій славі, що сини Ізраїля не могли дивитися на обличчя Мойсея з-за блиску слави його обличчя, що мала зникнути, то скільки більше служіння духа буде в славі? Бо коли служіння осуду - славне, то служіння виправдання багато більш перевищує у славі. Таким чином, те, що частинно було славне, не має більше слави ради переважаючої слави. Бо коли те, що минуло, славне, то багато більше те, що перебуває, славне.
Слово Боже

Псалом респонсорійний

Пс 99(98), 5-6. 7-8 (П.: пор. 9в)


Ти найсвятіший, Господи наш Боже.

Вознесіте Господа, Бога нашого, *

і впадіте ниць перед підніжжям його стіп: святий - Він!
Мойсей і Арон між його священиками +
і Самуїл між тими, що Його ім’я прикликають. *
Вони Господа прикликали, і Він відповідав їм.


Ти найсвятіший, Господи наш Боже.

Він промовляв до них у стовпі хмари: +

вони дотримували його накази *
і закони, що їх Він їм дав.
Господи, Боже наш, Ти відповідав їм, *
був для них Богом милосердним.


Ти найсвятіший, Господи наш Боже.

Спів перед Євангелієм

Пс 25 (24), 4б. 5а


Алілуя, алілуя, алілуя.

Навчи мене, Господи, де стежки Твої,

Напути мене по Твоїй правді і мене навчи.


Алілуя, алілуя, алілуя

Євангеліє

Мт 5, 17-19


+ Слова Євангелія від святого Матея
Ісус сказав до своїх учнів:

«Не думайте, що Я прийшов усунути Закон чи Пророків: Я прийшов їх не усунути, а доповнити.
Істинно бо кажу вам: Доки перейде небо й земля, ні одна йота, ні одна риска з Закону не перейде, поки все не здійсниться.
Хто, отже, порушить одну з оцих найменших заповідей і навчить інших так робити, той буде найменшим у Небеснім Царстві. А хто виконає їх і навчить, той буде великим у Небеснім Царстві».

Cлово Господнє

МОЛИТВА ВІРНИХ
Брати і сестри, Господь Бог посилає Духа Свого всім тим, хто просить, тому з вірою помолимося:
Спаси нас, Боже, Твоєю благодаттю.
1. Так буде в Церкві багато ревних пастирів, долучається людей до святих таїнств.
2. Так піклуються керуючі громадськими справами про мир і процвітання всіх людей.
3. Так прагнуть спраглі першості до святості і вічної слави.
4. Так готуються юнаки та дівчата до таїнства шлюбу в чистоті і благочесті.
5. Та знайдуть покійні вічний спокій і повноту блаженства в Царстві Небесному.
Просимо Тебе, Боже, вислухай молитви Церкви Своєї, милостиво поглянь на нас і сподоби нас участю у Святій Жертві перебувати вірними Тобі. Через Христа, Господа нашого.

МОЛИТВА НАД дарами
Господи, зверни Свій милостивий погляд на наше служіння; † нехай будуть сприятливі Тобі дари, які ми приносимо, * і так зросте в нас любов. Через Христа, Господа нашого.

3 ЗАГАЛЬНА префація

С. Господь з вами. 
Н. І з духом твоїм. 
С. Вгору серця. 
Н. Підносимо їх до Господа. 
С. Подяку складаємо Господу Богу нашому. 
Н. Достойне це і праведно.

Воістину гідно і праведно, має і рятівною нам завжди і всюди дякувати Тобі, Господи, Отче Святий, всемогутній, вічний Боже. Ти через Коханого Твого Сина створив рід людський і тепер через велике щедрості оновив його. Тому гідно служить Тобі все творіння, Тебе належно вихваляє Тобою Спокута всесвіт і святі Твої єдиним серцем Тебе благословляють. Тому і ми з усіма ангелами Тебе славимо, в радісному невпинному сповіданні волаючи: Свят ...

АНТИФОН Пор. Пс 18, 3
Господь - твердиня моя і пристановище моє, * Бог мій - мій Спасителю.

МОЛИТВА після причастя
Господи, цілющим Твоїм дією милостиво визволи нас від наших вад * і настав нас на праведний шлях. Через Христа, Господа нашого.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz