poniedziałek, 16 sierpnia 2021

ОРЕМУС - 19 СЕРПНЯ, ЧЕТВЕР

 19 СЕРПНЯ, ЧЕТВЕР

 

(зел) Четвер ХХ тижня Звичайного періоду

 

Кінцеві слова притчі про бенкет Царя, який справив своєму синові, завжди впроваджують нас у неспокій. Якщо мало вибраних, то що буде зі мною? Хибним було б думати, що не вистачить місця комусь із нас. Господь приготував місце усім, і ми отримали запрошення. Але текстом сьогоднішньої притчі Він хоче сказати дещо інше. Він прагне нагадати нам, що дорогу свого спасіння можна подолати і осягнути Його стараннями та трудом. Отож приймімо Боже запрошення. Якщо ж нехтуємо ним, то втратимо дуже багато.

 

 

 

 

Або (біл) довільний спомин св. ЙОАНА ЕДА, пресвітера

 

 

Святий Йоан Ед народився в Рі у Франції у 1601 році. Як член конгрегації Ораторіанів, ревно проголошував народні місії. У 1643 році заснував конгрегацію, яка присвятила себе народним місіям і праці в семінаріях, а також жіночу конгрегацію Дочок Матері Божої Милосердя. Ревно поширював молебень до Серця Ісуса і Серця Марії. Помер 19 серпня 1680 року.

 

 

Спільні Меси: про одного пастиря

 

АНТИФОН НА ВХІД

О щите наш, поглянь, о Боже! * Подивися на лице Помазаника Твого! * Один бо день у Твоїх дворах * лі пший, ніж тисяча. (Пс 84 (83), 10-11)

 

КОЛЕКТА

Боже, Ти для тих, хто любить Тебе, приготував невидимі дари; † наповни наші серця гарячою любов’ю до Тебе, щоб ми, люблячи Тебе в усьому і понад усе, * осягнули Твої обі тниці, які  перевершують всілякі сподівання. Через Господа нашого Ісуса Христа, Сина Твого, † котрий з Тобою живе і царює в єдності Святого Духа, * Бог, на віки ві чні.

 

 

Або:

 

Боже, Ти чудесно вибрав святого пресві тера Йоана для проголошення незбагненних багатств Христа, † вчини, щоб ми, йдучи за його прикладом і вченням, * зростали у Твоєму пізнанні та ві рно тривали у сві тлі Євангелія. Через Господа нашого Ісуса Христа, Сина Твого, † котрий з Тобою живе і царює в єдності Святого Духа, * Бог, на ві ки ві чні.

 

ПЕРШЕ ЧИТАННЯ

Суд 11, 29-39а

Читання з Книги Суддів.

Тими днями зійшов на Єфту дух Господній, і він перейшов Гілеад і Манассію, далі вирушив на Міцпу гілеадську й звідтіль прибув до синів Аммона. І обрікся Єфта перед Господом таким обітом: «Якщо Ти віддаси синів Аммона у мою руку, то хто б не вийшов із дверей мого дому мені назустріч, коли повертатимусь переможно від синів Аммона, той буде Господу, і я принесу його на всепалення». І двигнувся Єфта на синів Аммона, воювати з ними, і видав їх Господь йому в руки. І він громив їх від Ароера до Мінніта, через двадцять міст, і аж до Авел-Кераміма їм була завдана дуже велика поразка. Отак покорилися сини Аммона перед синами Ізраїля. Повертався Єфта у Міцпу додому, аж ось дочка його виходить йому назустріч з бубнами й танцями. Була ж вона в нього єдина; не було в нього, окрім неї, ні сина, ні дочки. Побачивши її, роздер він на собі одежу й скрикнув: «Ой горе, донечко моя, як ти мене засмутила! Занапастила ти мене! Відкрив я мої уста перед Господом і мушу дотримати слова». Вона відказала йому: «Батьку мій! Коли відкрив ти твої уста перед Господом, чини зі мною згідно з тим, що вийшло з твоїх уст. Дав же таки Господь тобі помститись над твоїми ворогами, над синами Аммона». Просила вона лише в батька свого: «Одне тільки дозволь мені: дай мені волю два місяці, й піду я собі з подругами моїми в гори оплакувати моє дівоцтво». Він відказав: «Іди!» І пустив її на два місяці. І пішла вона з подругами своїми в гори оплакувати своє дівоцтво. Як же минуло два місяці, повернулась вона до батька свого, і він виконав на ній обіт свій, що ним обрікся. Слово Боже.

 

РЕСПОНСОРІЙНИЙ ПСАЛОМ

Пс 40, 5. 7-8а. 8б-9. 10

Приходжу Божу виконати волю.

 

Блаженний чоловік, *

для якого Господь – його надія,

який не приєднався до гордих *

і тих, які схиляються до неправди.

Жертви і приношення не схотів Ти, *

але Ти відкрив мені вуха.

Всепалення і жертви за гріх не забажав Ти. *

Тоді я сказав: «Ось я приходжу.

У сувої книги *

написано про мене.

Виконати Твою волю, Боже мій, я бажаю *

і Твій закон у нутра мого глибинах.

Я благовістив правду *

на великому зібранні,

адже своїм устам не забороню. *

Господи, Тобі відомо».

 

СПІВ ПЕРЕД ЄВАНГЕЛІЄМ

Пор. Пс 95, 8аб

Алілуя, алілуя, алілуя.

Сьогодні не робіть закам’янілими серця ваші,

але слухайте голос Господній.

 

ЄВАНГЕЛІЄ

Мт 22, 1-14

† Читання святого Євангелія від Матея.

Того часу Ісус знову заговорив до первосвящеників і старших народу у притчах, кажучи: «Схоже Царство Небесне на одного чолові ка – царя, який справив весі лля своєму синові. Він послав своїх слуг покликати запрошених на весі лля, але ті не захоті ли прийти. Тоді  знову послав і нших слуг, кажучи: “Скажі ть запрошеним: Ось, я приготував мій бенкет; моїх волі в і годова- ну худобу зарі зано, і все готове; приходьте на весі лля!” А вони, знехтувавши, відійшли: один – на своє поле, другий – на свій торг; і нші ж, схопивши його слуг, познущалися над ними, знева- жили їх і повбивали. Цар розгні вався, послав своє ві йсько, вигубив тих убивців і спалив їхнє мі сто. Тоді  каже своїм слугам: “Оскі льки весі лля готове, а запрошені виявилися недостойними, то йдіть на виїзди з мі ста і, кого ті льки зустрі нете, кличте на весі лля”. Вийшовши на дороги, ті слуги зібрали всіх, кого знайшли – і поганих, і добрих; і наповнилася весі льна світлиця гістьми за столами. Цар прийшов подивитися на тих, хто був за столом, і побачив чолові ка, не вбраного у весі льний одяг, і каже йому: “Друже, як ти ввійшов сюди без весі льного одягу?” Той же мовчав. Тоді  сказав цар слугам: “Зв’яжі ть йому ноги й руки та викиньте в зовнішню темряву: там буде плач і скрегіт зубі в”. Адже багато запрошених, та мало вибраних!» Слово Господнє.

 

МОЛИТВА ВІРНИХ

Йді мо до Христа, який усі х нас запросив до себе на євхаристі йну трапезу, і вознесі мо до Нього наші прохання:

 

1. Молімося за Святішого Отця, щоб він, проповідуючи відважно усьому світові Ісуса Христа, зміцнив віру у святій Церкві.

2. Молімося за вчителів та вихователів, щоб вони вказували молоді сенс та ідеали життя, які ґрунтуються на Господніх заповідях.

3. Молімося за письменників, щоб своєю творчістю вони підносили духовність суспільства.

4. Молімося за людей, поглинутих мирською суєтою, щоб вони знайшли час для Бога та власної душі.

5. Молімося за померлих, щоб Господь милостиво простив їх і благоволив дати їм участь у небесній трапезі.

6. Молімося за нас, щоб ми, приймаючи участь у Євхаристії Христа, своїм життям давали гідний приклад нашим ближнім.

 

 

Господи Ісусе Христе, Ти на землі  запрошуєш нас на Євхаристі йну трапезу, допомагай нам своєю благодаттю, щоб пі сля смерті ми змогли прийняти участь у трапезі небесній. Котрий живеш і ца- рюєш на ві ки ві чні.

 

 

МОЛИТВА НАД ДАРАМИ

Прийми, Господи, наші приношення, в яких зді йснюється преславний обмін дарами; † щоб ми, приносячи Тобі  те, що нам даєш * отримали в замі н Тебе самого. Через Христа, Господа нашого.

 

 

Префація звичайна № 40-45

 

 

 

АНТИФОН НА ПРИЧАСТЯ

У Бога є милість, * і відкуплення велике в Нього. (Пс 130 (129), 7)

 

МОЛИТВА ПІСЛЯ ПРИЧАСТЯ

Господи, Ти через це таїнство вчинив нас сопричасниками Христа; † смиренно благаємо Твою милість, * щоб ми уподі бнились до Нього на землі  та могли брати участь у Його небесній славі. Котрий живе і царює на ві ки ві чні.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz