niedziela, 2 lipca 2017

Субота ХІІІ звичайного тижня, рік І - 8 липня 2017 - ЛІТУРГІЙНІ ЧИТАННЯ І ОБРЯД МЕСИ НА СЬОГОДНІ

Результат пошуку зображень за запитом "біблія"


Римо-католицький календар

Субота ХІІІ звичайного тижня, рік І
8 липня 2017

ЛІТУРГІЙНІ ЧИТАННЯ 
І ОБРЯД МЕСИ НА СЬОГОДНІ

Колір шат: зелений. Меса рядового неділі, 1-6 загальна префація

або

Пам'ять Пресвятої Діви Марії в суботу

Колір шат: білий. Загальна Меса про Пресвяту Діву Марію, 1-2 префація про Пресвяту Діву Марію (в 1 префація «в день пам'яті») або 1-6 загальна префація

ВСТУПНА МОЛИТВА


Боже, Ти зволив, щоб за благодаттю усиновлення ми стали дітьми світла; † просимо Тебе, не дай помилкам захопити нас у темряву, * але сподоби нас завжди споглядати сяйво істини. Через Господа нашого Ісуса Христа, Сина Твого, † Який з Тобою живе і царює в єдності Святого Духа, * Бог, на віки віків.

Перше читання
Бут 27, 1-5. 15-29

Читання з Книги Буття
Як постарівся Ісаак та вже й зір його притупився, недобачав, то покликав він Ісава, свого старшого сина та й каже йому: «Сину мій!» Той відповів: «Тут я». А він каже: «Оце я старий, не знаю дня моєї смерти. Візьми твоє знаряддя, твій сагайдак і твій лук, та й піди в поле й піймай для мене дичину, та й зготуй мені смачну страву, так, як я люблю, і принеси мені: нехай я з’їм, щоб за те благословила тебе моя душа перед смертю».
Ревека ж чула, як Ісаак говорив до Ісава, свого сина. І вийшов Ісав у поле вполювати дичину для батька. І взяла Ревека щонайдорожчу одежу Ісава, свого старшого сина, що була в неї дома, і одягла в неї Якова, свого молодшого сина, а кізлячими шкірами обгорнула його руки і гладеньке тіло в нього на шиї. Тоді дала вона в руки Яковові, своєму синові, смачну страву і хліба, що зготувала.
Яків пішов до свого батька й каже: «Тату мій!» А цей відізвався: «Я тут! Хто ти мій сину?» Тоді Яків каже до свого батька: «Я - Ісав, твій первісток. Я зробив так, як ти мені велів. Підведись, прошу, сядь та з’їж моєї дичини, щоб твоя душа благословила мене». А Ісаак каже до свого сина: «Як же ж хутко ти це знайшов, мій сину!» Той відповів: «Бо Господь, Бог твій, наслав мені».
На це Ісаак до Якова: «Підійди лишень до мене, нехай обмацаю тебе, мій сину, чи ти справді мій син Ісав, чи ні?» І підійшов Яків до Ісаака, свого батька, а він обмацав його й каже: «Голос - голос Якова, руки ж - руки Ісава». Однак не впізнав його, бо руки його були, як руки в Ісава, брата його, волохаті, тож і благословив його. По тому спитав: «Чи ти справді мій син Ісав?» А цей відповів: «Я!»
Той же сказав: «Подай мені, нехай з’їм я дичини мого сина, щоб моя душа благословила тебе». І подав йому, й він з’їв; приніс йому й вина, й він випив.Тоді каже до нього Ісаак, його батько: «Підійди лишень та поцілуй мене, мій сину!» Він же підійшов і поцілував його. І занюхав Ісаак запах його одежі й поблагословив його та й сказав:
«Ось запах сина мого, неначе запах поля, що Господь благословив його.
Дай же, тобі, Боже, росу з неба й родючу землю. Та ще й пшениці й вина подостатком!
Нехай народи тобі служать і племена приклоняться перед тобою. Будь володарем над братами твоїми, й сини матері твоєї нехай приклоняться перед тобою.
Проклятий хай буде, хто тебе проклинає, а благословен, хто тебе благословляє!»
Слово Боже

Псалом респонсорійний
Пс 135(134), 1-2. 3-4. 5-6 (П.: пор. 3)

Богу співаймо, бо Господь наш добрий

Хваліте ім’я Господнє, *
хваліте, слуги Господні,
що стоїте в домі Господнім, *
у дворах дому нашого Бога.

Богу співаймо, бо Господь наш добрий

Хваліте Господа, бо Господь добрий; *
псалмами величайте ім’я Його, бо воно миле.
Бо Якова Господь вибрав, *
Ізраїля собі у власність.

Богу співаймо, бо Господь наш добрий

Я знаю добре, що Господь великий, *
і що Владика наш над усіма богами.
Усе, що Господь хоче, чинить; +
на небі й на землі, *
на морях і у всіх водних безоднях.

Богу співаймо, бо Господь наш добрий

Спів перед Євангелієм
Як 1, 18

Алілуя, алілуя, алілуя.

Отець забажав нас породити словом правди,
щоб ми були немов первістками Його створінь.

Алілуя, алілуя, алілуя.

Євангеліє
Мт 9, 14-17

Слова Євангелія від святого Матея
Учні Йоана приступили до Ісуса й кажуть: «Чому ми й фарисеї постимо багато, а Твої учні не постять?» Ісус відповів їм: «Чи ж личить весільним гостям сумувати, поки молодий з ними? Надійдуть дні, коли від них заберуть молодого, і тоді будуть постити.
Ніхто не пришиває латки з нової тканини до старої одежі, бо латка в одежині збіжиться, і діра стане гірша. І не вливають вина нового в старі бурдюки, а то бурдюки розтріснуться і вино розіллється та й бурдюки пропадуть; а вливають вино молоде в нові бурдюки, тож одне й друге збережеться».
Cлово Господнє

МОЛИТВА ВІРНИХ

Брати і сестри, апостоли разом з Дівою Марією перебували в молитві, коли Господь вилив на них Духа Святого. І ми, уповаючи на заступництво Богородиці, воззовём:

Молитвами Богородиці спаси нас, Боже.

1. Господи, дай всім вірним Твоїм пізнати материнську любов і опіку Пресвятої Богородиці.

2. Підтримай нас в життєвих випробуваннях і зміцни в нас євангельський дух.

3. Благослови матерів, які всі сили віддають своїм дітям, і пішли їм допомогу і захист.

4. Приведи всіх покійних в Твоє Царство і причисли нас після смерті до обраним Твоїм.

5. Даруй нам, тут присутніх, справжнє прагнення до святості й даси нас в праведного життя.

Господи Ісусе, Сину Марії Діви, почуй молитви наші і за клопотанням Пречистої Твоєї Матері пішли нам благодать незмінною вірності Тобі, бо Ти живеш і царюєш на віки віків.

МОЛИТВА НАД ДАРАМИ

Боже, Ти любиш являти силу Твоїх таємниць; † молимо Тебе, * вчини наше служіння гідним священних дарів. Через Христа, Господа нашого.

6 ЗАГАЛЬНА Префація


С. Господь з вами. 
Н. І з духом твоїм. 
С. Угору серця. 
Н. Підносимо їх до Господа. 
С. Подяку складаємо Господу Богу нашому. 
Н. Достойне це і праведне.

Воістину гідно і праведно, має і рятівною нам завжди і всюди дякувати Тобі, Святий Отче, через Ісуса Христа, Сина Твого Улюбленого, Слово Твоє, Яким Ти все створив, що послав Ти Спасителя нашого і Спасителя, який втілився від Духа Святого і Дівою народженого. Виконуючи волю Твою і знаходячи для Тебе народ святий, Він в стражданнях простяг Свої руки на хресті, щоб зруйнувати смерть і явити воскресіння. Тому ми з ангелами і всіма святими славу Твою сповіщаємо, єдиним голосом волаючи: 
Свят ...

АНТИФОН НА ПРИЧАСТЯ Пс 103, 1

Благослови душа моя Господа, * і все нутро моє - святе ім'я Його.

МОЛИТВА ПІСЛЯ ПРИЧАСТЯ


О Господи, та животворить нас Божественна Жертва, яку ми принесли і вкусили, † щоб, завжди з'єднані з Тобою в любові, * ми приносили нетлінні плоди. Через Христа, Господа нашого.

***

ЛИТУРГИЧЕСКАЯ ТЕТРАДКА

8 ИЮЛЯ

Суббота 13 рядовой недели


Цвет облачений: зелёный. Месса рядового воскресенья, 1-6 общая префация

Или

Память Пресвятой Девы Марии в субботу


Цвет облачений: белый. Общая Месса о Пресвятой Деве Марии, 1-2 префация о Пресвятой Деве Марии (в 1 префации «в день памяти») или 1-6 общая префация

ВСТУПИТЕЛЬНАЯ МОЛИТВА

Боже, Ты соблаговолил, чтобы по благодати усыновления мы стали детьми света;  просим Тебя, не дай заблуждениям увлечь нас во тьму, * но сподобь нас всегда лицезреть сияние истины. Через Господа нашего Иисуса Христа, Твоего Сына,  Который с Тобою живёт и царствует в единстве Святого Духа, * Бог, во веки веков.

ПЕРВОЕ ЧТЕНИЕ Быт 27, 1-5. 15-29

Чтение книги Бытия.
Когда Исаак состарился, и притупилось зрение глаз его, он призвал старшего сына своего Исава и сказал ему: сын мой! Тот сказал ему: вот я. Исаак сказал: вот, я состарился; не знаю дня смерти моей; возьми теперь орудия твои, колчан твой и лук твой, пойди в поле, и налови мне дичи, и приготовь мне кушанье, какое я люблю, и принеси мне есть, чтобы благословила тебя душа моя, прежде нежели я умру. Ревекка слышала, когда Исаак говорил сыну своему Исаву. И пошёл Исав в поле достать и принести дичи. И взяла Ревекка богатую одежду старшего сына своего Исава, бывшую у ней в доме, и одела в неё младшего сына своего Иакова; а руки его и гладкую шею его обложила кожею козлят. И дала кушанье и хлеб, которые она приготовила, в руки Иакову, сыну своему. Он вошёл к отцу своему и сказал: отец мой! Тот сказал: вот я; кто ты, сын мой? Иаков сказал отцу своему: я Исав, первенец твой; я сделал, как ты сказал мне; встань, сядь, и поешь дичи моей, чтобы благословила меня душа твоя. И сказал Исаак сыну своему: что так скоро нашёл ты, сын мой? Он сказал: потому что Господь Бог твой послал мне навстречу. И сказал Исаак Иакову: подойди, я ощупаю тебя, сын мой, ты ли сын мой Исав, или нет? Иаков подошёл к Исааку, отцу своему; и он ощупал его, и сказал: голос, голос Иакова; а руки, руки Исавовы. И не узнал его, потому что руки его были, как руки Исава, брата его, косматые; и благословил его. И сказал: ты ли сын мой Исав? Он отвечал: я. Исаак сказал: подай мне, я поем дичи сына моего, чтобы благословила тебя душа моя. Иаков подал ему, и он ел; принёс ему и вина, и он пил. Исаак, отец его, сказал ему: подойди ко мне, поцелуй меня, сын мой. Он подошёл и поцеловал его. И ощутил Исаак запах от одежды его, и благословил его и сказал: Вот, запах от сына моего, как запах от поля полного, которое благословил Господь. Да даст тебе Бог от росы небесной и от тука земли, и множество хлеба и вина. Да послужат тебе народы, и да поклонятся тебе племена; будь господином над братьями твоими, и да поклонятся тебе сыны матери твоей; проклинающие тебя — прокляты; благословляющие тебя — благословенны!
Слово Божие.

ОТВЕТНЫЙ ПСАЛОМ Пс 135

Припев: Господа хвалите, ибо благ Господь.

Хвалите имя Господне, *
хвалите, рабы Господни,
стоящие в доме Господнем, *
во дворах дома Бога нашего.


Припев: Господа хвалите, ибо благ Господь.

Хвалите Господа, ибо Господь благ; *
пойте имени Его, ибо это сладостно.
Ибо Господь избрал Себе Иакова, *
Израиля в собственность Свою.


Припев: Господа хвалите, ибо благ Господь.

Я познал, что велик Господь, *
и Господь наш превыше всех богов.
Господь творит всё, что хочет, 
на небесах и на земле, *
на морях и во всех безднах.


Припев: Господа хвалите, ибо благ Господь.

ЕВАНГЕЛИЕ Мф 9, 14-17

Аллилуйя.

Овцы Мои слушаются голоса Моего, говорит Господь; * и Я знаю их, и они идут за Мною.

Аллилуйя.

+ Чтение святого Евангелия от Матфея.
В то время: Приходят к Иисусу ученики Иоанновы и говорят: почему мы и фарисеи постимся много, а Твои ученики не постятся? И сказал им Иисус: могут ли печалиться сыны чертога брачного, пока с ними жених? Но придут дни, когда отнимется у них жених, и тогда будут поститься. И никто к ветхой одежде не приставляет заплаты из небелёной ткани; ибо вновь пришитое отдерёт от старого, и дыра будет ещё хуже. Не вливают также вина молодого в мехи ветхие; а иначе прорываются мехи, и вино вытекает, и мехи пропадают. Но вино молодое вливают в новые мехи, и сберегается то и другое.
Слово Господне.

МОЛИТВА ВЕРНЫХ

Братья и сёстры, апостолы вместе с Девой Марией пребывали в молитве, когда Господь излил на них Духа Святого. И мы, уповая на предстательство Богородицы, воззовём:
Молитвами Богородицы спаси нас, Боже.
1. Господи, дай всем верным Твоим познать материнскую любовь и опеку Пресвятой Богородицы.
2. Поддержи нас в жизненных испытаниях и укрепи в нас евангельский дух.
3. Благослови матерей, которые все силы отдают своим детям, и пошли им помощь и защиту.
4. Приведи всех усопших в Твоё Царство и причисли нас после смерти к избранным Твоим.
5. Даруй нам, здесь собравшимся, истинное стремление к святости и утверди нас в праведной жизни.
Господи Иисусе, Сыне Марии Девы, услышь молитвы наши и по ходатайству Пречистой Твоей Матери пошли нам благодать неизменной верности Тебе, ибо Ты живёшь и царствуешь во веки веков.

МОЛИТВА НАД ДАРАМИ

Боже, Ты благоволишь являть силу Твоих тайн;  молим Тебя, * соделай наше служение достойным священных даров. Через Христа, Господа нашего.

6 ОБЩАЯ ПРЕФАЦИЯ

С. Господь с вами. 
Н. И со духом твоим. 
С. Вознесём сердца. 
Н. Возносим ко Господу. 
С. Возблагодарим Господа Бога нашего. 
Н. Достойно это и праведно.

Воистину достойно и праведно, должно и спасительно нам всегда и везде благодарить Тебя, Святой Отче, через Иисуса Христа, Сына Твоего Возлюбленного, Слово Твоё, Которым Ты всё сотворил, посланного Тобою Спасителя нашего и Искупителя, воплотившегося от Духа Святого и Девой рождённого. Исполняя волю Твою и обретая для Тебя народ святой, Он в страданиях простёр Свои руки на кресте, чтобы разрушить смерть и явить воскресение. Поэтому мы с ангелами и всеми святыми славу Твою возвещаем, единым гласом взывая: 
Свят…

ПРИЧАСТНЫЙ АНТИФОН Пс 103, 1

Благослови душа моя Господа, * и вся внутренность моя — святое имя Его.

МОЛИТВА ПОСЛЕ ПРИЧАЩЕНИЯ

Молим Тебя, Господи, да животворит нас Божественная Жертва, которую мы принесли и вкусили,  чтобы, всегда соединённые с Тобою в любви, * мы приносили нетленные плоды. Через Христа, Господа нашего.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz