poniedziałek, 12 sierpnia 2019

СВЯТА МЕСА для людей - тексти Латинського Обряду - Римсько-Католицька Літургія - 13 серпня 2019 - ХІХ Вівторок Звичайного Періоду





Результат пошуку зображень за запитом "Msza Swieta symbol grafika"

СВЯТА МЕСА
Латинського Обряду
Римсько-Католицька Літургія

(зел) ХІХ Вівторок Звичайного Періоду

Простота, відкритість дитини – ось взірець, яким маю бути, щоб подобатись Господу. Під час кожної Євхаристії Господь прагне нас змінювати та зміцнювати своєю благодаттю. Знаючи Його милосердя та любов, стараймося позбутися усякого зла та фарисейської закваски, яка псує в нас чисте Боже Джерело.


Або: (черв) довільний спомин св. ПОНТІАНА, папи, та ІПОЛИТА, пресвітера, мучеників

Святий Понтіан став єпископом Рима в 231 році. У 235 році він був вигнаний на острів Сардинію разом із пресвітером Іполитом, котрий був видатним богословом і письменником. У своїй праці “Апостольська Традиція” Іполит переказав найстарішу форму Євхаристійної Молитви Римської Церкви. Вона є основою другої Євхаристійної Молитви. Обидва святі, виснажені примусовою важкою працею, померли у вигнанні. Їхні тіла було перевезено до Рима і там поховано.
Спільні Меси: про багатьох мучеників (стор. 127)


Вступні обряди


Священик підходить до вівтаря і на знак пошани цілує його. Свята Літургія розпочинається співом.

АНТИФОН НА ВХІД

Поглянь, Господи, на Твій союз, * життя Твоїх убогих не забудь повіки. * Встань, Боже, відстоюй Твою справу * і не забудь крику тих, котрі  Тебе шукають.

Священик: В ім'я Отця і Сина і Святого Духа. Вірні: Амінь.

С.: Любов Бога Отця, благодать Господа нашого Ісуса Христа і дар єдності в Святому Духові нехай буде з усіма вами.
Може бути інше звертання, проте, відповідь залишається та сама. 
В.: І з духом Твоїм. 

Настає акт покаяння

С.: Брати і сестри, визнаймо перед Богом наші провини, щоб ми могли з чистим серцем звершити Пресвяту Жертву.

Після короткого мовчання:

В.: Сповідаюся Господу Богу Всемогутньому і вам, брати й сестри, що дуже згрішив я думкою, словом, учинком і занедбанням (б'ючи себе в груди): моя провина, моя провина, моя дуже велика провина. Тому благаю Пресвяту, завжди Діву Марію, всіх ангелів, святих і вас, брати й сестри, молитися за мене до Господа, Бога нашого.

У неділю та свята вірні співають або промовляють гімн:

Слава во вишніх Богу, і на землі мир людям доброї волі. Прославляємо Тебе, благословляємо Тебе, поклоняємось Тобі, величаємо Тебе. Подяку Тобі складаємо, бо велика слава Твоя, Господи Боже, Царю неба, Боже Отче Всемогутній, Господи Сину Єдинородний, Ісусе Христе, Господи Боже, Агнче Божий, Сину Отця. Котрий береш гріхи світу, помилуй нас. Котрий береш гріхи світу, прийми благання наші. Котрий сидиш праворуч Отця, помилуй нас. Бо лише Ти є Святий, лише Ти є Господь, лише Ти Найвищий, Ісусе Христе, зі Святим Духом у славі Бога Отця. Амінь.

С.: Молімося. (Священик читає молитву)

КОЛЕКТА

Всемогутній, вічний Боже, за повчанням Святого Духа ми осмілюємося Тебе називати Отцем; † зміцнюй в наших серцях духа усиновлених дітей, * щоб ми могли отримати обіцяну спадщину. Через Господа нашого Ісуса Христа, Сина Твого, † котрий з Тобою живе і царює в єдності Святого Духа, * Бог, навіки вічні.

Або:

Просимо, Господи: нехай цінне для нас терпіння Твоїх праведних зміцнить нашу любов * та завжди зміцнює в наших серцях непохитність у святій вірі. Через Господа нашого Ісуса Христа, Сина Твого, † котрий з Тобою живе і царює в єдності Святого Духа, * Бог, навіки вічні.

(після молитви вірні відповідають). В.: Амінь.


Літургія Слова


Основною частиною Літургії Слова є читання зі Святого Письма разом із супроводжуючим їх співом. Натомістьпроповідь, Символ Віри і вселенськамолитва, тобто молитва вірних, розвивають і закінчують Літургію Слова. В читаннях, які роз'яснює проповідь, Бог промовляє до свого народу, відкриває йому таємницю відкуплення і спасіння, даючи духовну поживу, а Христос через своє слово є присутній серед вірних.

Лектор читає з амвона читання, яке всі слухають сидячи. 

ПЕРШЕ ЧИТАННЯ

Втор 31, 1-8


Читання з Книги Второзаконня.

І пішов Мойсей і став промовляти до всього Ізраїля оцими словами, кажучи до них: «Тепер мені сто двадцять років; не здолаю вже ні виходити, ні входити. Господь сказав мені: “Ти не перейдеш через оцей Йордан”. Сам Господь, Бог твій, перейде перед тобою, Він знищить перед тобою ці народи, й ти ввійдеш у їхню посілість; Ісус Навин перейде перед тобою, як сказав був Господь. І вчинить Господь з ними, як учинив із Сихоном та Огом, аморійськими царями, і з їхнім краєм, знищивши їх. Го­сподь віддасть їх вам у руки, й ви зробите з ними точно за наказом, що його я дав вам. Дійте мужньо й хоробро, не бійтесь і не лякайтесь їх! Сам Господь, Бог твій, рушає з тобою; Він тебе не лишить і не покине». Потім покликав Мойсей Ісуса Навина й перед очи­ма всього Ізраїля промовив до нього: «Держися кріпко й хоробро! Адже ти введеш цей народ у землю, про яку Господь клявся їхнім батькам, що дасть їм її, а ти її пере­даси їм у власність. Сам Господь ітиме перед тобою, Він сам буде з тобою; не опустить тебе й не покине, тож не бійся й не тривожся». 

Щоб відзначити кінець читання, лектор додає: 
Слово Боже.

В.: Богу подяка.

Кантор співає або читає псалом, а всі повторюють приспів. 

РЕСПОНСОРІЙНИЙ ПСАЛОМ

Втор 32, 3-4а. 7. 8. 9 і 12


Частка Господня – це Його обранці.

Ім’я Господнє я прикличу: * 

воздайте славу нашому Богу! 
Він – скеля; Його діла досконалі, * 
бо всі Його дороги – правосуддя.

Частка Господня – це Його обранці.

Згадай же дні прадавні, *

збагни літа від роду і до роду!
Спитай у батька, і оповість тобі він, *
у людей старих – вони тобі розкажуть.

Частка Господня – це Його обранці.

Коли Всевишній розділяв народи *

і людських синів розпорошував,
то встановив народам межі, *
за числом синів Ізраїля.

Частка Господня – це Його обранці.

Господня ж частка – народ Його, *

Яків – наділ Його спадку.
Господь один його провадив, *
не було з ним чужого бога.

Частка Господня – це Його обранці.

У неділю і свята лектор читає друге читання. 

ДРУГЕ ЧИТАННЯ

Вірні відповідають, як і на попереднє. Щоб відзначити кінець читання, лектор додає: 

Слово Боже.
В.: Богу подяка.

Потім настає спів Алілуя або інший спів перед Євангелієм, залежно від літургійного періоду. 

СПІВ ПЕРЕД ЄВАНГЕЛІЄМ

Мт 11, 29аб


Алілуя, алілуя, алілуя.

Візьміть Моє ярмо на себе і навчіться від Мене,

бо Я лагідний і покірний серцем.

Алілуя, алілуя, алілуя.

Слів Євангелія слухаємо стоячи. 
Перед Євангелієм священик мовить:

С.: Господь з вами.

В.: І з духом твоїм.


С.: Читання Святого Євангелія від Матея,(Марка, Луки, Йоана). 
В.: Слава Тобі, Господи.

ЄВАНГЕЛІЄ

Мт 18, 1-5. 10. 12-14


 Читання святого Євангелія від Матея.

В.: Слава Тобі, Господи.

Вірні чинять знак хреста на чолі, устах і грудях. На знак того, щоб Боже Слово сприйняли розумом, могли проголошувати своїми устами і носили у своєму серці. 

Того часу підійшли до Ісуса учні й кажуть: «То хто більший у Царстві Небесному?» Ісус покликав до себе дитину, поставив її серед них і сказав: «Воістину кажу вам: якщо не навернетеся і не станете, як діти, не ввійдете в Царство Небесне. Отже, хто умалить себе, як ця дитина, той буде більшим у Цар­стві Небесному. Хто приймає таку дитину в Моє Ім’я, той Мене приймає. Глядіть, щоб ви не погордували жодним з цих малих, бо кажу вам, що їхні ангели на небі повсякчас бачать об­личчя Мого Небесного Отця. Як ви вважаєте? Коли в якогось чоловіка буде сто овець і одна з них заблукає, чи не залишить він дев’яносто дев’ять у горах і не пі де шукати заблукалої? І коли станеться, що знайде її, воістину кажу вам, що раді тиме нею більше, ніж дев’яноста дев’ятьма, які  не заблукали. Так само немає бажання в Отця вашого Небесного, щоби загинув один із цих малих». 

Після Євангелія священик мовить:
Слово Господнє.
В.: Слава Тобі, Христе.

Після проповіді у неділю або свято співається або говориться визнання Віри:


Вірую в Єдиного Бога Отця Вседержителя, Творця неба і землі, всього видимого і невидимого. І в єдиного Господа Ісуса Христа, Сина Божого, Єдинородного, від Отця народженого перед усіма віками. Бога від Бога. Світло від Світла, Бога істинного від Бога істинного, рожденого, несотворенного, єдиносущного з Отцем, що через Нього все було створене. Він задля нас, людей, і нашого ради спасіння зійшов із небес, (під час наступних слів аж до "став чоловіком..." всі схиляють голову), і воплотився з Духа Святого і Марії Діви, і став чоловіком. І був розп'ятий за нас, за Понтія Пилата, і страждав, і був похований. І воскрес у третій день згідно з Писанням, і вознісся на небо, і сидить праворуч Отця. І вдруге прийде зі славою судити живих і мертвих, а Його Царству не буде кінця. І в Духа Святого, Господа животворящого, що від Отця і Сина ісходить, що з Отцем і Сином рівнопоклоняємий і рівнославимий, що говорив через пророків. Вірую в єдину, Святу Вселенську й Апостольську Церкву, ісповідую одне Хрещення на відпущення гріхів. Очікую воскресіння мертвих і життя майбутнього віку. Амінь.

МОЛИТВА ВІРНИХ

Не раз шукав нас Христос, Добрий Пастир; просімо у Госпо­да благодатей, потрі бних Церкві для пастирської діяльності та благодатей, необхі дних нам, вівцям Христової пастви:

1. Молімо­ся, щоб до людей, які не слухають голосу власного сумління, долинув голос Христа, Доброго Пастиря.

Л.: Тебе Бога просимо.
В.: Вислухай нас, Господи.

2. Мо­лімося, щоб люди, які завдають шкоди Батьківщині негідною працею та поведінкою, розпочали достойне життя.

Л.: Тебе Бога просимо.
В.: Вислухай нас, Господи.

3. Смиренно молімося про те, щоб у земному житті християни завжди шукали того, що вгорі.

Л.: Тебе Бога просимо.
В.: Вислухай нас, Господи.

4. Молімося про те, щоб Господь обдарував наших пастирів чеснотами терпе­ливості та любові.

Л.: Тебе Бога просимо.
В.: Вислухай нас, Господи.

5. Молімося за померлих, щоб Господь обдарував їх світлом вічного життя.

Л.: Тебе Бога просимо.
В.: Вислухай нас, Господи.

6. Молімося за нас самих, щоб молитвою, поку­тою та добрим прикладом ми допомагали Церкві в її пас­тирському служінні.

Л.: Тебе Бога просимо.
В.: Вислухай нас, Господи.

Ісусе Христе, Добрий Пастирю, Ти прийшов на землю, щоб шукати загублених овець; вислухай наші молитви і не до­зволь, щоб загинула хоча б одна вівця, відкуплена Твоєю Кро­в’ю. Котрий живеш і царюєш навіки вічні.

(після молитви вірні відповідають). 

В.: Амінь.

Євхаристійна літургія


Христос під час Тайної Вечері встановив жертву і пасхальну трапезу, через яку стає постійно присутня жертва хреста, коли священик, який представляє Господа Христа, виконує те, що сам Господь вчинив і доручив виконувати учням на спомин про себе. Христос узяв хліб і чашу, благословив, ламав і давав своїм учням, кажучи: "Беріть, їжте - це моє тіло; пийте - це чаша крові моєї, яка за багатьох проливається на відпущення гріхів. Чиніть це намій спомин".


Приготування дарів


До вівтаря приносять дари, які стануть Тілом і Кров'ю Христа. Підготовлюється вівтар, тобто Господній стіл, який є центром всієї Євхаристійної Літургії.

С.: Моліться, брати і сестри, щоб мою і вашу жертву прийняв Бог Отець Всемогутній.

В.: Нехай Господь прийме жертву з рук твоїх на честь і славу свого імені, а також для блага нашого і всієї Святої Церкви.

Потім настає час молитви священика. 

МОЛИТВА НАД ДАРАМИ

Господи, наш Боже, прийми милостиво дари, яких Ти сам уділяєш своїй Церкві для приношення, * та своєю силою переміни їх у таїнство нашого спасіння. Через Христа, Господа нашого.

Після її закінчення всі відповідають:

В.: Амінь.

Євхаристійна молитва


Євхаристійна молитва, яка є молитвою подяки і освячення, становить центральну і кульмінаційну частину всієї Літургії. У цій молитві йдеться про те, щоб усе зібрання вірних з'єдналося з Христом у проголошенні великих діл Божих і в акті складання Жертви.

Під час Євхаристійної молитви Богу складається подяка за діло спасіння, а жертовні дари, хлібі вино стають Тілом і Кров'ю Христа.

С.: Господь з вами.

В.: І з духом твоїм.
С.: Угору серця.
В.: Підносимо їх до Господа.
С.: Подяку складаймо Господу Богу нашому.
В.: Достойне це і праведне.

Священик промовляє префацію. 

Воістину, достойне це і праведне, слушне та спасенне, щоб ми завжди та всюди складали подяку Тобі, Святий Отче, Всемогутній Вічний Боже, через Ісуса Христа, Господа нашого. В Ньому Ти схотів усе відновити, щоб у Його повноті ми змогли взяти участь. Він, будучи істинним Богом, принизив себе самого і кров’ю, пролитою на хресті приніс мир усьому світу. Тому Він вознісся над усім творінням і став Подателем вічного спасіння для всіх Йому угодних. Тому з Ангелами й Архангелами, Престолами і Господствами та з усім воїнством небесним співаємо гімн Твоєї слави, безустанно взиваючи:

Під кінець префації разом з віруючими співає або промовляє:

Свят, Свят, Свят Господь Бог Саваоф.

Повні небеса і земля слави Твоєї.
Осанна во вишніх.
Благословенний, хто іде в Ім'я Господнє.
Осанна во вишніх.

Далі священик, якщо читає ІІ Євхаристійну молитву, мовить:

Воістину святий Ти, Боже, джерело всякої святості. 

Під час молитви консекрації вірні стоять на колінах

С.: 
Тож освяти ці дари росою Твого Духа, щоб вони стали для нас Тілом і Кров'ю Господа нашого, Ісуса Христа. Він, коли добровільно віддав себе на страждання, взяв хліб і, складаючи Тобі подяку, розламав і дав Своїм учням, кажучи:

БЕРІТЬ І ЇЖТЕ З ЦЬОГО ВСІ:

ЦЕ Є ТІЛО МОЄ,

КОТРЕ ЗА ВАС БУДЕ ВИДАНЕ.

Показує вірним консекровану гостію. 
Далі говорить:


Так само після вечері взяв чашу, знову складаючи Тобі подяку, подав Своїм учням, кажучи:

БЕРІТЬ І ПИЙТЕ З НЕЇ ВСІ:
ЦЕ Є ЧАША КРОВІ МОЄЇ

НОВОГО І ВІЧНОГО ЗАВІТУ,
КОТРА ЗА ВАС І ЗА БАГАТЬОХ 
БУДЕ ПРОЛИТА
НА ВІДПУЩЕННЯ ГРІХІВ. 
ЧИНІТЬ ЦЕ НА МІЙ СПОМИН.


Показує вірним чашу.

Далі священик мовить одну з акламацій:

Акламація перша

С.: Це велика тайна віри.
В.: Проголошуємо смерть Твою, Господи Ісусе, сповідуємо Твоє Воскресіння і очікуємо Твого пришестя у славі.

Акламація друга

С.: Велика тайна нашої віри.
В.: Кожного разу, коли цей хліб споживаємо і п'ємо з цієї чаші, проголошуємо смерть Твою, Господи, і очікуємо Твого пришестя у славі.

Акламація третя

С.: Тайна віри.
В.: Христос помер. Христос воскрес. Христос повернеться.


Акламація четверта
С.: Поклонімось Тайні віри.
В.: Спаси нас, Спаситель світу, відкупивший насхрестом і воскресіння Твоїм.

С.: Споминаючи смерть і воскресіння Твого Сина, жертвуємо Тобі, Боже, хліб життя й чашу спасіння і дякуємо за те, що Ти нас удостоїв предстати перед Тобою і Тобі служити. Смиренно благаємо Тебе, щоб Святий Дух з’єднав нас усіх, причасників Тіла і Крові Христа.

Пам’ятай, Боже, про Твою Церкву, розпорошену по всій землі. Вдосконалюй її в любові разом з нашим Папою Н., з нашим єпископом Н. та всім духовенством.

У Месах за померлих

Пам’ятай про Твого слугу Н., якого (Твою слугиню Н., яку) Ти (сьогодні) покликав до себе з цього світу. Вчини, щоб той, який був з’єднаний (та, яка була з’єднана) з Твоїм Сином подобою Його смерті, також був з’єднаний (була з’єднана) з Ним подобою Його воскресіння.

Пам’ятай також про наших померлих братів і сестер, що заснули з надією воскресіння, та про всіх, котрі в Твоїй благодаті відійшли з цього світу. Приведи їх до світла Твого обличчя. 

Просимо Тебе: помилуй всіх нас і дай нам участь у вічному житті з Пресвятою Богородицею Дівою Марією, зі Святим Йосифом, Її Обручником, з блаженними Апостолами і всіма Святими, котрі впродовж віків були Тобі угодні, щоб ми разом з ними славили і величали Тебе через Твого Сина, Ісуса Христа.

С.: 
Через Христа, з Христом і в Христі
 Тобі, Боже Отче Всемогутній, 

в єдності Святого Духа 
всяка честь і слава 
на віки вічні.



В.: Амінь.

Обряд Святого Причастя


С.: Навчені Спасителем і послушні Його словам, осмілюємося взивати.

В.: Отче наш, що єси на небесах, нехай святиться Ім'я Твоє, нехай прийде Царство Твоє, нехай буде воля Твоя як на небі, так і на землі. Хліб наш насущний дай нам сьогодні і прости нам провини наші, як і ми прощаємо винуватцям нашим, і не введи нас у спокусу, але визволи нас від лукавого.

С.: Визволи нас, Господи, від усякого зла і обдаруй наші часи миром. Допоможи нам у своєму милосерді, щоб ми, завжди вільні від гріха та безпечні від усякого сум'яття, сповнені надії, очікували пришестя нашого Спасителя, Ісуса Христа.

В.: Бо Твоє Царство і сила, і слава навіки.

С.: Господи Ісусе Христе, Ти сказав своїм Апостолам: "Мир залишаю вам, мир мій даю вам". Просимо Тебе, не зважай на наші гріхи, але на віру своєї Церкви і, згідно з Твоєю волею, обдаруй її миром та єдністю, котрий живеш і царюєш на віки вічні.

В.: Амінь.

С.: Мир Господній нехай завжди буде з вами. 

В.: І з духом твоїм.

С.: Передайте один одному знак миру.

Вірні згідно з місцевим звичаєм передають одне одному знак миру і любові. Після цього священик бере гостію, ламає її над дискосом. 

Водночас співається або мовиться.

В.: Агнче Божий, що береш гріхи світу, помилуй нас.

Агнче Божий, що береш гріхи світу, помилуй нас.
Агнче Божий, що береш гріхи світу, даруй нам мир.

С.: Ось Агнець Божий, що бере гріхи світу. Блаженні ті, що покликані на трапезу Агнця. 

В.: Господи, я не достойний, щоб Ти прийшов до мене, але скажи лише слово, і одужає душа моя.

АНТИФОН НА ПРИЧАСТЯ

Слав Господа, Єрусалиме, що насичує Тебе ситтю пшеничною.
 (Пс 147Б, 1. 3 (147, 12. 14))

Священик бере консекровані гоапії, підходить до тих, хто приймає Святе Причастя, і, показуючи кожному гостію, мовить: Тіло Христа.

Той, хто приймає Святе Причастя, відповідає: Амінь.

МОЛИТВА ПІСЛЯ ПРИЧАСТЯ

Господи, нехай причастя Твоїх таїнств дарує нам спасіння * і укріпить нас у світлі Твоєї істини. Через Христа, Господа нашого.


(після молитви вірні відповідають). 
В.: Амінь.

Обряд закінчення


С.: Господь з вами. 

В.: І з духом твоїм.
С.: Нехай благословить вас Бог Всемогутній Отець і Син і Святий Дух. 
В.: Амінь.
С.: Ідіть з миром Христовим. 
В.: Богу подяка.

Після закінчення Святої Літургії можна відмовити подячні і молитви:

Молитва до Спасителя


Душе Христова, освяти мене. 
Тіло Христове, спаси мене, Крове Христова, напої мене, Водо з боку Христа, обмий мене. Страсте Христова, укріпи мене. Добрий Ісусе, вислухай мене, В ранах Твоїх сховай мене, Не дозволь мені від Тебе відлучитися. Перед ворогом лукавим захисти мене. В годину смерті поклич мене. Призови мене до Себе, Щоб міг зі Святими Твоїми славити Тебе На віки вічні. Амінь


Молитва Євхаристійна

(з Навчання Дванадцяти Апостолів)
Дякуємо Тобі, Отче наш, за благородний кущ Давида, слуги Твого, який нам дав пізнати через Ісуса, Сина Твого. Дякуємо Тобі, Отче наш, за життя і знання, яке дав нам пізнати через Ісуса, Сина Твого. Тобі слава повіки! Як цей ламаний хліб розсіяний був по горах і був зібраний в одне, так нехай збереться Церква Твоя з усіх кінців землі до Царства Твого. Бо Твоя є слава і сила через Ісуса Христа, повіки! Дякуємо Тобі, Отче святий, за Пресвяте Твоє Ім'я, Якому приготував оселю у серцях наших, і за знання, і за віру, і за безсмертя, які нам дав пізнати через Ісуса, слугу Твого. Тобі слава повіки! Ти, о Господи Всемогутній, створив усе для Імені Свого. Страву і напій дав Ти на користь всім людям, щоб до Тебе подячні возносили молитви. Ти подарував нам страву духовну і напій, і життя вічне через Слугу Свого. Передусім подячні возносимо до Тебе молитви, бо Ти є Всемогутній. Тобі слава повіки! Згадай, Господи, про Свою Церкву і звільни її від усього злого. І запровадь її до досконалості через любов Свою, і збери її з чотирьох вітрів, повну святості, до Царства Свого, яке їй приготував. Бо Твоя є міць і слава повіки! Хай прийде Твоя благодать і нехай перемінить цей світ! Осанна Синові Давида! Хто святий, хай приступить, Хто ним не є, хай чинить покуту. Прийди, Господи Ісусе. Амінь.


Молитва про зростання Євхаристійного життя

(св. Йосип Більчевський)

Хліба щоденного дай нам, Господи, сьогодні і завжди. І не тільки того хліба, що підкріплює тіло, але і того, що живить душу. Дай, Господи, щоб Євхаристійний хліб ми завжди шанували, цінували, з радістю щодня ним підкріплювалися і щораз більше Його прагнули. Дозволь, щоб на цьому "Хлібі міцних" постійно зростали нові загони відважних апостолів, готових віддати своє життя за віру і за кожну добру людську справу. Дай, Господи, щоб ми завжди були готові стати перед лицем смерті і прийняти Святе Причастя, щоб ніхто з власної вини не втратив жодного Святого Причастя в житті, щоб ніхто не причащався святотатськи і щоб ніхто не залишав цього світу, йдучи на суд Твій, не взявши собі у Віатику Ісуса за свого захисника. Дай, Господи, всім нам розуміння, що лише Хліб, живий і люблячий, є тривалим союзом між людьми, що лише Євхаристія є узами єднання, миру, любові, а також Воскресінням нашим. Дай врешті, Господи і Боже наш, щоб наш народ, який через гарячу любов до Матері Божої вислужив собі ім'я народу Маріїного, так через глибоку шану до Ісуса-Гостії удостоївся називатися народом Євхаристійним. Благословення Ісусового Серця і Пресвятої Діви, Матері нашої від Найсвятіших Дарів нехай буде з нами тепер і в годину останнього нашого Святого Причастя на землі. Амінь.


Духовне Святе Причастя

В ситуаціях, коли немає можливості прийняти Ісуса в Євхаристії або з іншої причини не можна приступити до св. Причастя, але є прагнення з'єднатися з Ісусом, то справжнє Таїнство Євхаристії певною мірою можна замінити духовним Причастям.

Мить роздумів... 

Ісус присутній на вівтарі прагне зустрічі зі мною... Любить мене... Незважаючи на мій егоїзм, мої слабкості і гріхи... Він знає, що я його потребую. Перепрошую Його за мій внутрішній безлад, за мої гріхи. Смиренно прошу Ісуса, щоб прийшов до мене, остудив мої пристрасті, допоміг мені в моїх слабкостях, зміцнив те, що в мені є добре. Ісусе, вірю Тобі і довіряю, прагну свідчити про Тебе своїм життям. Ісусе, Ти є присутній у вигдяді хліба. Люблю Тебе понад усе. Гаряче прагну глибокої єдності з Тобою. Не можу тепер прийняти Тебе у Євхаристії, але прошу, щоб Ти прийшов до мого серця зі своєю любов'ю...

Хвилина тиші.
Ісусе, Ти є присутній в моїй душі. Прошу, не дозволь, щоб гріх віддалив мене від Тебе. Ісусе, моє найбільше добро, моя найсолодше Любове, порань і розпали моє серце, щоб воно завжди палало любов'ю до Тебе. Амінь.

1 komentarz: