sobota, 31 sierpnia 2019

СВЯТА МЕСА для людей - тексти Латинського Обряду - Римсько-Католицька Літургія - 1 вересня 2019 - ХХІI Неділя Звичайного Періоду

Результат пошуку зображень за запитом "Msza Swieta symbol grafika"


СВЯТА МЕСА
Латинського Обряду
Римсько-Католицька Літургія

(зел) ХХІІ Неділя Звичайного періоду
Чому займаємо перші місця? Тому, що вони визначають, наскільки ми важливі в своєму оточенні. Чи справді це робить нас щасливими? Чи не є такий підхід занадто поверховим? Коли ти знаєш, що ти цінний незалежно від  твого статусу  в цьому світі, коли ти знаєш, якою ціною відкуплений, твоє становище не має значення.
Всесвітній День молитви про захист сотвореного


Вступні обряди


Священик підходить до вівтаря і на знак пошани цілує його. Свята Літургія розпочинається співом.

АНТИФОН НА ВХІД

Змилуйся наді мною, Господи, * бо я ввесь час до Тебе кличу. * Бо Ти, о Господи, добрий і ласкавий, * і повний милосердя до всіх, що Тебе прикликають.
(Пс 86 (85), 3. 5)

Священик: В ім'я + Отця і Сина і Святого Духа.
Вірні:
Амінь.

С.: Любов Бога Отця, благодать Господа нашого Ісуса Христа і дар єдності в Святому Духові нехай буде з усіма вами.

Може бути інше звертання, проте, відповідь залишається та сама.

В.: І з духом Твоїм.

Настає акт покаяння

С.:
Брати і сестри, визнаймо перед Богом наші провини, щоб ми могли з чистим серцем звершити Пресвяту Жертву.

Після короткого мовчання:

В.:
Сповідаюся Господу Богу Всемогутньому і вам, брати й сестри, що дуже згрішив я думкою, словом, учинком і занедбанням (б'ючи себе в груди): моя провина, моя провина, моя дуже велика провина. Тому благаю Пресвяту, завжди Діву Марію, всіх ангелів, святих і вас, брати й сестри, молитися за мене до Господа, Бога нашого.

У неділю та свята вірні співають або промовляють гімн:

Слава во вишніх Богу, і на землі мир людям доброї волі. Прославляємо Тебе, благословляємо Тебе, поклоняємось Тобі, величаємо Тебе. Подяку Тобі складаємо, бо велика слава Твоя, Господи Боже, Царю неба, Боже Отче Всемогутній, Господи Сину Єдинородний, Ісусе Христе, Господи Боже, Агнче Божий, Сину Отця. Котрий береш гріхи світу, помилуй нас. Котрий береш гріхи світу, прийми благання наші. Котрий сидиш праворуч Отця, помилуй нас. Бо лише Ти є Святий, лише Ти є Господь, лише Ти Найвищий, Ісусе Христе, зі Святим Духом у славі Бога Отця. Амінь.

КОЛЕКТА
С.: Молімося. (Священик читає молитву)

Боже сил, Ти – джерело всякого блага; † наповни наші серця любов’ю до Твого Імені і дай нам зростати у побожності; * зміцнюй в нас усе, що добре, і дбайливо бережи те, що Ти зміцнив. Через Господа нашого Ісуса Христа, Сина Твого, † котрий з Тобою живе і царює в єдності Святого Духа, * Бог, навіки вічні.
(після молитви вірні відповідають).

В.: Амінь.


Літургія Слова


Основною частиною Літургії Слова є читання зі Святого Письма разом із супроводжуючим їх співом.
Натомість проповідь, Символ Віри і вселенська молитва, тобто молитва вірних, розвивають і закінчують Літургію Слова. В читаннях, які роз'яснює проповідь, Бог промовляє до свого народу, відкриває йому таємницю відкуплення і спасіння, даючи духовну поживу, а Христос через своє слово є присутній серед вірних.

Лектор читає з амвона читання, яке всі слухають сидячи.

ПЕРШЕ ЧИТАННЯ


Сир 3,  17-18. 20. 28-29
Читання з Книги Сираха

Сину, виконуй діла свої скромно, і полюбить тебе людина, Богові мила. Що більший ти, то більше понижуйся, а знайдеш у Господа ласку. Велика-бо могутність Господня, а славиться Він смиренними. На нещастя гордого немає ліків, бо закорінілось у ньому зело лукавства. Серце розумного роздумує над приповідками, ба – мудрий бажає й вуха, яке б слухало.

Щоб відзначити кінець читання, лектор додає:

Слово Боже.

В.: Богу подяка.

Кантор співає або читає псалом, а всі повторюють приспів.

РЕСПОНСОРІЙНИЙ ПСАЛОМ

Пс  68 (67), 4-5ас. 6-7ав. 10-11
(П.: пор. 11в)

Ти, добрий Боже, бідних захищаєш.

А праведники веселяться і радіють перед обличчям Божим, *
у радощах торжествують.
Співайте Богові, славте Ім’я Його; *
Господь Його Ім’я, – і перед Ним радійте.

Ти, добрий Боже, бідних захищаєш.

Сиротам батько Він і суддя удовам, *
Бог у святім своїм житлі.
Бог оселює покинутих у домі, *
виводить закутих до щастя долі.

Ти, добрий Боже, бідних захищаєш.

Щедрий дощ послав єси, о Боже, *
на Твою спадщину і стомлене підсилив.
Твоя отара наситилась на ній, *
Ти приготував її у доброті Твоїй убогому, о Боже.



Ти, добрий Боже, бідних захищаєш.






У неділю і свята лектор читає друге читання.


ДРУГЕ ЧИТАННЯ
Євр 12, 18-19.22-24а
Читання з Послання до євреїв


Брати: Ви приступили не до гори, до котрої можна доторкнутися, ні до палаючого вогню, і хмари, і темряви, і бурі, і звука сурми, і голосу мови; його почувши, вони просили, аби більше не звучало до них слово, Але ви приступили до гори Сіон, до міста Живого Бога, до небесного Єрусалима, до десятків тисяч ангелів, до тор­жества, до Церкви первістків, записаних на небі, до Бога – Судді всіх, до духів праведників, які досягли досконалості, до Посередника Нового Завіту – Ісуса.

Вірні відповідають, як і на попереднє. Щоб відзначити кінець читання, лектор додає:
Слово Боже.
В.: Богу подяка.

Потім настає спів Алілуя або інший спів перед Євангелієм, залежно від літургійного періоду.

СПІВ ПЕРЕД ЄВАНГЕЛІЄМ

Мт 11, 29 аб

Алілуя, алілуя, алілуя.

Візьміть ярмо моє на себе й навчіться від Мене,
бо я лагідний і сумирний серцем.

Алілуя, алілуя, алілуя.

Слів Євангелія слухаємо стоячи.
Перед Євангелієм священик мовить:

С.:
Господь з вами.
В.: І з духом твоїм.

С.: Читання Святого Євангелія від Матея,(Марка, Луки, Йоана).
В.: Слава Тобі, Господи.

ЄВАНГЕЛІЄ

Лк 14, 1. 7-14


Читання святого Євангелія від Луки.


В.: Слава Тобі, Господи.

Вірні чинять знак хреста на чолі, устах і грудях. На знак того, щоб Боже Слово сприйняли розумом, могли проголошувати своїми устами і носили у своєму серці.

Коли в суботу Ісус увійшов у дім якогось начальника з фарисеїв, щоб їсти хліб, то вони стежили за Ним. А як Він помітив, що вони вибирали собі перші місця, розповів запрошеним притчу, кажучи їм: «Коли хто запросить тебе на весілля, не сідай на перше місце, аби часом хтось поважніший від тебе не виявився між запроше­ними, і щоб той, хто тебе та його запросив, не прийшов і не сказав тобі: Поступися йому місцем. І тоді, засоромлений, станеш зай­мати останнє місце. Але коли будеш запрошений, прийди, сядь на останнє місце, щоб той, хто запросив тебе, підійшов і сказав тобі: Друже, сядь вище! Тоді буде тобі честь перед усіма запро­шеними з тобою. Бо кожний, хто підноситься, буде понижений, а хто понижується, буде піднесений! Говорив же Він і до того, хто запросив Його: Коли ти справляєш обід або вечерю, не запрошуй своїх друзів, ані своїх братів, ані своїх родичів, ані багатих сусідів, щоб і вони тебе колись запросили, – і в цьому буде тобі винагорода. Але коли влаштовуєш гостину, клич бідних, слаб­ких, кривих, сліпих, – і будеш блаженний, бо не мають чим тобі віддати; віддасться ж тобі у воскресінні праведних!»
Після Євангелія священик мовить:


Слово Господнє.

В.: Слава Тобі, Христе.

Після проповіді у неділю або свято співається або говориться визнання Віри:

Вірую в Єдиного Бога Отця Вседержителя, Творця неба і землі, всього видимого і невидимого. І в єдиного Господа Ісуса Христа, Сина Божого, Єдинородного, від Отця народженого перед усіма віками. Бога від Бога. Світло від Світла, Бога істинного від Бога істинного, рожденого, несотворенного, єдиносущного з Отцем, що через Нього все було створене. Він задля нас, людей, і нашого ради спасіння зійшов із небес, (під час наступних слів аж до "став чоловіком..." всі схиляють голову), і воплотився з Духа Святого і Марії Діви, і став чоловіком. І був розп'ятий за нас, за Понтія Пилата, і страждав, і був похований. І воскрес у третій день згідно з Писанням, і вознісся на небо, і сидить праворуч Отця. І вдруге прийде зі славою судити живих і мертвих, а Його Царству не буде кінця. І в Духа Святого, Господа животворящого, що від Отця і Сина ісходить, що з Отцем і Сином рівнопоклоняємий і рівнославимий, що говорив через пророків. Вірую в єдину, Святу Вселенську й Апостольську Церкву, ісповідую одне Хрещення на відпущення гріхів. Очікую воскресіння мертвих і життя майбутнього віку. Амінь.

МОЛИТВА ВІРНИХ

У сьогоднішній Літургії Христос навчає нас смирення та істинної любові до ближнього; молімося, щоб ми вміли служити нашим братам і щоб ми завжди смиренно приймали Божу волю:

1. Молімося за святу Церкву, щоб Господь постійно підтримував її своєю потужною десницею і обдаровував своїми милостями.


Л.: Тебе Бога просимо.

В.: Вислухай нас, Господи.

2. Молімося за Святішого Отця, щоб його апостольські подорожі приносили плоди Господнього миру, злагоди та єдності між людьми різних рас, мов і віросповідань.

Л.: Тебе Бога просимо.
В.: Вислухай нас, Господи.

3. Молімося про захист сотвореного Богом та дорученого нам світу, щоб всі люди шанували кожен Божий дар, та вміли дбати про створіння.

Л.: Тебе Бога просимо.
В.: Вислухай нас, Господи.

4. Молімося за дітей та молодь, які розпочинають новий навчальний рік, щоб вони запрошували Духа Святого у своє навчання.

Л.: Тебе Бога просимо.
В.: Вислухай нас, Господи.

5. Молімося за померлих, а особливо за тих, які для людей відійшли у забуття, щоб Господь помилував їх і прийняв до сонму святих на небесах.

Л.: Тебе Бога просимо.
В.: Вислухай нас, Господи.

6. Молімося за нас, щоб ми постійно духовно вдосконалювалися і своїм святим життям були для світу знаком Божої любові.
Господи Ісусе Христе, Ти прийшов у світ не для того, аби Тобі  служили, а щоб служити і ншим; вчини, щоб ми ревно слухали Твоє Слово і смиренно допомагали людям у земних клопотах та в справі ві чного спасі ння. Котрий живеш і царюєш навіки вічні.


(після молитви вірні відповідають).

В.: Амінь.



Євхаристійна літургія


Христос під час Тайної Вечері встановив жертву і пасхальну трапезу, через яку стає постійно присутня жертва хреста, коли священик, який представляє Господа Христа, виконує те, що сам Господь вчинив і доручив виконувати учням на спомин про себе. Христос узяв хліб і чашу, благословив, ламав і давав своїм учням, кажучи: "Беріть, їжте - це моє тіло; пийте - це чаша крові моєї, яка за багатьох проливається на відпущення гріхів. Чиніть це намій спомин".

Приготування дарів

До вівтаря приносять дари, які стануть Тілом і Кров'ю Христа. Підготовлюється вівтар, тобто Господній стіл, який є центром всієї Євхаристійної Літургії.

С.:
Моліться, брати і сестри, щоб мою і вашу жертву прийняв Бог Отець Всемогутній.
В.: Нехай Господь прийме жертву з рук твоїх на честь і славу свого імені, а також для блага нашого і всієї Святої Церкви.

Потім настає час молитви священика.

МОЛИТВА НАД ДАРАМИ

Господи, нехай ця свята жертва завжди дає нам спасенну благодать, † щоб те, що відбувається у таїнстві, * звершилося у силі. Через Христа, Господа нашого.

Після її закінчення всі відповідають:

В.: Амінь.

Євхаристійна молитва


Євхаристійна молитва, яка є молитвою подяки і освячення, становить центральну і кульмінаційну частину всієї Літургії. У цій молитві йдеться про те, щоб усе зібрання вірних з'єдналося з Христом у проголошенні великих діл Божих і в акті складання Жертви.

Під час Євхаристійної молитви Богу складається подяка за діло спасіння, а жертовні дари, хлібі вино стають Тілом і Кров'ю Христа.

С.:
Господь з вами.
В.: І з духом твоїм.
С.: Угору серця.
В.: Підносимо їх до Господа.
С.: Подяку складаймо Господу Богу нашому.
В.: Достойне це і праведне.

Священик промовляє префацію.

Воістину, достойне це і праведне, слушне та спасенне, щоб ми завжди та всюди складали подяку Тобі, Святий Отче, Всемогутній Вічний Боже, через Ісуса Христа, Господа нашого. В Ньому Ти схотів усе відновити, щоб у Його повноті ми змогли взяти участь. Він, будучи істинним Богом, принизив себе самого і кров’ю, пролитою на хресті приніс мир усьому світу. Тому Він вознісся над усім творінням і став Подателем вічного спасіння для всіх Йому угодних. Тому з Ангелами й Архангелами, Престолами і Господствами та з усім воїнством небесним співаємо гімн Твоєї слави, безустанно взиваючи:

Під кінець префації разом з віруючими співає або промовляє:

Свят, Свят, Свят Господь Бог Саваоф.
Повні небеса і земля слави Твоєї.
Осанна во вишніх.
Благословенний, хто іде в Ім'я Господнє.
Осанна во вишніх.

Далі священик, якщо читає ІІ Євхаристійну молитву, мовить:

Воістину святий Ти, Боже, джерело всякої святості.

Під час молитви консекрації вірні стоять на колінах

С.:
Тож освяти ці дари росою Твого Духа, щоб вони стали для нас Тілом і Кров'ю Господа нашого, Ісуса Христа. Він, коли добровільно віддав себе на страждання, взяв хліб і, складаючи Тобі подяку, розламав і дав Своїм учням, кажучи:

БЕРІТЬ І ЇЖТЕ З ЦЬОГО ВСІ:
ЦЕ Є ТІЛО МОЄ,
КОТРЕ ЗА ВАС БУДЕ ВИДАНЕ.

Показує вірним консекровану гостію.
Далі говорить:

Так само після вечері взяв чашу, знову складаючи Тобі подяку, подав Своїм учням, кажучи:

БЕРІТЬ І ПИЙТЕ З НЕЇ ВСІ:
ЦЕ Є ЧАША КРОВІ МОЄЇ
НОВОГО І ВІЧНОГО ЗАВІТУ,
КОТРА ЗА ВАС І ЗА БАГАТЬОХ
БУДЕ ПРОЛИТА
НА ВІДПУЩЕННЯ ГРІХІВ.
ЧИНІТЬ ЦЕ НА МІЙ СПОМИН.

Показує вірним чашу.

Далі священик мовить одну з акламацій:

Акламація перша
С.: Це велика тайна віри.
В.: Проголошуємо смерть Твою, Господи Ісусе, сповідуємо Твоє Воскресіння і очікуємо Твого пришестя у славі.

Акламація друга
С.: Велика тайна нашої віри.
В.: Кожного разу, коли цей хліб споживаємо і п'ємо з цієї чаші, проголошуємо смерть Твою, Господи, і очікуємо Твого пришестя у славі.

Акламація третя
С.: Тайна віри.
В.: Христос помер. Христос воскрес. Христос повернеться.

Акламація четверта
С.: Поклонімось Тайні віри.
В.: Спаси нас, Спаситель світу, відкупивший насхрестом і воскресіння Твоїм.

С.: Споминаючи смерть і воскресіння Твого Сина, жертвуємо Тобі, Боже, хліб життя й чашу спасіння і дякуємо за те, що Ти нас удостоїв предстати перед Тобою і Тобі служити. Смиренно благаємо Тебе, щоб Святий Дух з’єднав нас усіх, причасників Тіла і Крові Христа.

Пам’ятай, Боже, про Твою Церкву, розпорошену по всій землі. Вдосконалюй її в любові разом з нашим Папою Н., з нашим єпископом Н. та всім духовенством.

У Месах за померлих

Пам’ятай про Твого слугу Н., якого (Твою слугиню Н., яку) Ти (сьогодні) покликав до себе з цього світу. Вчини, щоб той, який був з’єднаний (та, яка була з’єднана) з Твоїм Сином подобою Його смерті, також був з’єднаний (була з’єднана) з Ним подобою Його воскресіння.

Пам’ятай також про наших померлих братів і сестер, що заснули з надією воскресіння, та про всіх, котрі в Твоїй благодаті відійшли з цього світу. Приведи їх до світла Твого обличчя.
Просимо Тебе: помилуй всіх нас і дай нам участь у вічному житті з Пресвятою Богородицею Дівою Марією, зі Святим Йосифом, Її Обручником, з блаженними Апостолами і всіма Святими, котрі впродовж віків були Тобі угодні, щоб ми разом з ними славили і величали Тебе через Твого Сина, Ісуса Христа.

С.:
Через Христа, з Христом і в Христі
 Тобі, Боже Отче Всемогутній,
в єдності Святого Духа
всяка честь і слава
на віки вічні.

В.: Амінь.

Обряд Святого Причастя


С.: Навчені Спасителем і послушні Його словам, осмілюємося взивати.

В.: Отче наш, що єси на небесах, нехай святиться Ім'я Твоє, нехай прийде Царство Твоє, нехай буде воля Твоя як на небі, так і на землі. Хліб наш насущний дай нам сьогодні і прости нам провини наші, як і ми прощаємо винуватцям нашим, і не введи нас у спокусу, але визволи нас від лукавого.

С.: Визволи нас, Господи, від усякого зла і обдаруй наші часи миром. Допоможи нам у своєму милосерді, щоб ми, завжди вільні від гріха та безпечні від усякого сум'яття, сповнені надії, очікували пришестя нашого Спасителя, Ісуса Христа.

В.: Бо Твоє Царство і сила, і слава навіки.

С.: Господи Ісусе Христе, Ти сказав своїм Апостолам: "Мир залишаю вам, мир мій даю вам".
Просимо Тебе, не зважай на наші гріхи, але на віру своєї Церкви і, згідно з Твоєю волею, обдаруй її миром та єдністю, котрий живеш і царюєш на віки вічні.

В.: Амінь.

С.: Мир Господній нехай завжди буде з вами.
В.: І з духом твоїм.

С.: Передайте один одному знак миру.

Вірні згідно з місцевим звичаєм передають одне одному знак миру і любові. Після цього священик бере гостію, ламає її над дискосом.

Водночас співається або мовиться.

В.:
Агнче Божий, що береш гріхи світу, помилуй нас.
Агнче Божий, що береш гріхи світу, помилуй нас.
Агнче Божий, що береш гріхи світу, даруй нам мир.

С.: Ось Агнець Божий, що бере гріхи світу. Блаженні ті, що покликані на трапезу Агнця.
В.: Господи, я не достойний, щоб Ти прийшов до мене, але скажи лише слово, і одужає душа моя.

АНТИФОН НА ПРИЧАСТЯ

Яка велика, Господи, Твоя доброта, * що її Ти зберіг тим, що Тебе бояться.

(Пс 31 (30), 20)


Священик бере консекровані гостії, підходить до тих, хто приймає Святе Причастя, і, показуючи кожному гостію, мовить: Тіло Христа.

Той, хто приймає Святе Причастя, відповідає:
Амінь.

МОЛИТВА ПІСЛЯ ПРИЧАСТЯ
С.: Молімося. (Священик читає молитву)
Насичені хлібом небесної трапези, благаємо, Господи, † вчини, щоб ця пожива любові зміцнила наші серця * і спрямувала нас до служіння Тобі в братах. Через Христа, Господа нашого.
(після молитви вірні відповідають).


В.: Амінь.

Обряд закінчення


С.: Господь з вами.
В.: І з духом твоїм.
С.: Нехай благословить вас Бог Всемогутній + Отець і Син і Святий Дух.
В.: Амінь.
С.: Ідіть з миром Христовим.
В.: Богу подяка.

Після закінчення Святої Літургії можна відмовити подячні і молитви:

Молитва до Спасителя


Душе Христова, освяти мене.
Тіло Христове, спаси мене,
Крове Христова, напої мене,
Водо з боку Христа, обмий мене.
Страсте Христова, укріпи мене.
Добрий Ісусе, вислухай мене,
В ранах Твоїх сховай мене,
Не дозволь мені від Тебе відлучитися.
Перед ворогом лукавим захисти мене.
В годину смерті поклич мене.
Призови мене до Себе,
Щоб міг зі Святими Твоїми славити Тебе.
На віки вічні. Амінь

Молитва Євхаристійна

(з Навчання Дванадцяти Апостолів)
Дякуємо Тобі, Отче наш, за благородний кущ Давида, слуги Твого, який нам дав пізнати через Ісуса, Сина Твого.
Дякуємо Тобі, Отче наш, за життя і знання, яке дав нам пізнати через Ісуса, Сина Твого. Тобі слава повіки!
Як цей ламаний хліб розсіяний був по горах і був зібраний в одне, так нехай збереться Церква Твоя з усіх кінців землі до Царства Твого. Бо Твоя є слава і сила через Ісуса Христа, повіки!
Дякуємо Тобі, Отче святий, за Пресвяте Твоє Ім'я, Якому приготував оселю у серцях наших, і за знання, і за віру, і за безсмертя, які нам дав пізнати через Ісуса, слугу Твого.
Тобі слава повіки! Ти, о Господи Всемогутній, створив усе для Імені Свого. Страву і напій дав Ти на користь всім людям, щоб до Тебе подячні возносили молитви. Ти подарував нам страву духовну і напій, і життя вічне через Слугу Свого.
Передусім подячні возносимо до Тебе молитви, бо Ти є Всемогутній. Тобі слава повіки! Згадай, Господи, про Свою Церкву і звільни її від усього злого.
І запровадь її до досконалості через любов Свою, і збери її з чотирьох вітрів, повну святості, до Царства Свого, яке їй приготував. Бо Твоя є міць і слава повіки!
Хай прийде Твоя благодать і нехай перемінить цей світ! Осанна Синові Давида!
Хто святий, хай приступить, Хто ним не є, хай чинить покуту.
Прийди, Господи Ісусе. Амінь.

Молитва про зростання Євхаристійного життя

(св. Йосип Більчевський)

Хліба щоденного дай нам, Господи, сьогодні і завжди. І не тільки того хліба, що підкріплює тіло, але і того, що живить душу. Дай, Господи, щоб Євхаристійний хліб ми завжди шанували, цінували, з радістю щодня ним підкріплювалися і щораз більше Його прагнули. Дозволь, щоб на цьому "Хлібі міцних" постійно зростали нові загони відважних апостолів, готових віддати своє життя за віру і за кожну добру людську справу. Дай, Господи, щоб ми завжди були готові стати перед лицем смерті і прийняти Святе Причастя, щоб ніхто з власної вини не втратив жодного Святого Причастя в житті, щоб ніхто не причащався святотатськи і щоб ніхто не залишав цього світу, йдучи на суд Твій, не взявши собі у Віатику Ісуса за свого захисника. Дай, Господи, всім нам розуміння, що лише Хліб, живий і люблячий, є тривалим союзом між людьми, що лише Євхаристія є узами єднання, миру, любові, а також Воскресінням нашим. Дай врешті, Господи і Боже наш, щоб наш народ, який через гарячу любов до Матері Божої вислужив собі ім'я народу Маріїного, так через глибоку шану до Ісуса-Гостії удостоївся називатися народом Євхаристійним. Благословення Ісусового Серця і Пресвятої Діви, Матері нашої від Найсвятіших Дарів нехай буде з нами тепер і в годину останнього нашого Святого Причастя на землі. Амінь.

Духовне Святе Причастя

В ситуаціях, коли немає можливості прийняти Ісуса в Євхаристії або з іншої причини не можна приступити до св. Причастя, але є прагнення з'єднатися з Ісусом, то справжнє Таїнство Євхаристії певною мірою можна замінити духовним Причастям.

Мить роздумів...

Ісус присутній на вівтарі прагне зустрічі зі мною...Любить мене... Незважаючи на мій егоїзм, мої слабкості і гріхи... Він знає, що я його потребую. Перепрошую Його за мій внутрішній безлад, за мої гріхи. Смиренно прошу Ісуса, щоб прийшов до мене, остудив мої пристрасті, допоміг мені в моїх слабкостях, зміцнив те, що в мені є добре. Ісусе, вірю Тобі і довіряю, прагну свідчити про Тебе своїм життям. Ісусе, Ти є присутній у вигдяді хліба. Люблю Тебе понад усе. Гаряче прагну глибокої єдності з Тобою. Не можу тепер прийняти Тебе у Євхаристії, але прошу, щоб Ти прийшов до мого серця зі своєю любов'ю...
Хвилина тиші.
Ісусе, Ти є присутній в моїй душі. Прошу, не дозволь, щоб гріх віддалив мене від Тебе. Ісусе, моє найбільше добро, моя найсолодше Любове, порань і розпали моє серце, щоб воно завжди палало любов'ю до Тебе. Амінь.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz