wtorek, 23 maja 2017

Вівторок VI Великоднього тижня - 23 травня 2017 - Літургійні Читання на сьогодні



Римо-католицький календар

Вівторок VI Великоднього тижня

Перше читання
Ді 16, 22-34

Читання з Діянь Апостолів
         Натовп филип’ян кинувся на Павла та Силу, а воєводи, здерши з них одежу, звеліли їх сікти різками; завдавши їм чимало ран, кинули у в’язницю, наказавши тюремникові пильно стерегти їх. Він же, прийнявши такий наказ, вкинув їх у в’язницю до самої середини й забив їх ноги у колоди.
         Павло та Сила опівночі молилися і співали Богу, а в’язні слухали їх. Раптом зчинився землетрус великий, так що підвалини в’язниці затряслися: зненацька відчинилися всі двері, і кайдани на всіх розв’язалися. Якже прокинувся тюремник і побачив відчинені темничні двері, витяг меч і хотів себе вбити, гадаючи що в’язні повтікали. Аж тут Павло скрикнув голосом великим, кажучи: «Не завдавай собі ніякого лиха, всі бо ми тут!»
         І, попросивши світла, тюремник ускочив до в’язниці й, тремтячи, кинувсь у ноги Павлові та Силі; а вивівши їх звідти, мовив: «Панове, що мені слід робити, щоб спастися?» Ті відповіли: «Віруй у Господа Ісуса, і спасешся ти і твій дім».
         І вони йому звіщали слово Господнє і всім, що були в його домі. А він, узявши їх тієї години вночі, обмив їхні рани й охристився з усіма своїми. Як же запровадив їх до себе в господу, то накрив стіл і веселився з усім домом, який увірував в Бога.
         Слово Боже

Псалом респонсорійний
Пс 138(137), 1-2а. 2бв-3. 7в-8 (П.: 7в)

Мене спасає міць десниці Бога.
або: Алілуя.

Я буду дякувати, Господи,  *
Тобі з усього серця;
перед богами буду Тобі псалми співати.  *
Упаду ниць перед Твоїм святим храмом.          

Мене спасає міць десниці Бога.
або: Алілуя.

І буду дякувати імені Твоєму  *
за Твою милість і Твою правду.
Тоді, як я візвав до Тебе, Ти вислухав мене,  *
Ти мене підбадьорив, вливши в мою душу силу.          

Мене спасає міць десниці Бога.
або: Алілуя.

І Твоя десниця мене спасає.  *
Господь почате доведе до краю задля мене.
Милість Твоя, о Господи, повіки;  *
не покидай діла рук Твоїх!

Мене спасає міць десниці Бога.
або: Алілуя.

Спів перед Євангелієм
Йн 16, 7. 13

Алілуя, алілуя, алілуя.

Пришлю до вас Духа Істини,
Він наведе вас на всю правду.

Алілуя, алілуя, алілуя.

Євангеліє
Йн 16, 5-11

+ Слова Євангелія від святого Йоана
Ісус сказав до своїх учнів:
«Тепер Я іду до Того, хто послав Мене, – і жаден з вас Мене не питає: Куди йдеш? Та що Я вам це сказав, то серце ваше смутку сповнилося. Кажу вам, однак, правду: Ліпше для вас, щоб Я відійшов. Бо коли не відійду, то Утішитель до вас не зійде. Якщо ж відійду, – пришлю Його до вас.
І коли прийде Він, то переконає світ у грісі, у справедливості, і в засуді: щодо гріха – бо не вірують у Мене, щодо справедливости – бо йду до Отця мого, і ви Мене вже не побачите; щодо засуду – бо князь цього світу засуджений.
Слово Господнє

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz