poniedziałek, 15 maja 2017

Понеділок V Великоднього тижня - Літургійні Читання на сьогодні - 15 травня 2017

Римо-католицький календар

Понеділок V Великоднього тижня
Перше читання
Діян 14, 5-18
Читання з Діянь Апостолів
Тими днями, коли в Іконії язичники та юдеї разом зі своїми керівниками здійснили напад, щоб поглумитися над Павлом і Варнавою й побити їх камінням, вони, довідавшись про це, втекли до лікаонських міст: у Лістру, Дервію та в околиці і там благовістили. У Лістрі був один чоловік, хворий на ноги, кривий від народження; він ніколи не ходив. Він слухав Павла, який говорив. Поглянувши на нього і побачивши, що має віру для зцілення, Павло дуже голосно сказав: “Встань прямо на ноги!” Той підскочив і почав ходити. Люди побачили, що зробив Павло, і піднесли свій голос, вигукуючи по-лікаонському: “До нас зійшли боги в людській подобі!” І почали називати Варнаву Зевсом, а Павла – Гермесом, оскільки той був провідним у слові. Жрець Зевса, який перебував за містом, привів до брами биків з вінками, збираючись разом з юрбою приносити жертву. Почувши це, апостоли Варнава й Павло роздерли свій одяг і кинулися між людей, гукаючи: “Люди, що ви робите? Ми є такими ж людьми, як і ви, котрі благовістять вам відвертатися від цієї марноти до Живого Бога, який створив небо, землю, море і все, що в них. Він у минулих поколіннях допустив, щоб усі народи ходили своїми дорогами. Проте Він не переставав свідчити про Себе, творячи добро, даючи вам дощ з неба і вчасно врожай, насичуючи їжею та веселістю ваші серця!” І, говорячи це, вони ледь стримали людей приносити їм жертву.
Слово Боже
Респонсорійний псалом
Пс 115(114), 1-2. 3-4. 15-16 (П.: пор. 1)
Не нам дай славу, а – Імені Твоєму. (Або:Алілуя)
Не нам, о Господи, не нам, а Імені Твоєму дай славу, *
заради милости Твоєї і Твоєї правди.
Чому б народи мали говорити: *
“Де ж Він, той Бог їхній?”
Наш Бог на небі; *
усе, що захотів, створив Він.
Божища їхні – то золото й срібло, *
діло рук людських.
Благословенні будете Господом, *
що створив небо і землю.
Небо, – небо Господнє, *
а землю Він дав синам людським.
Спів перед Євангелієм
Йн 14, 26
Алілуя, алілуя, алілуя
Святий Дух навчить вас усього;
все нагадає, що Я сказав вам.
Алілуя, алілуя, алілуя
Євангеліє
Йн 14, 21-26
† Читання святого Євангелія від Йоана
Того часу Ісус сказав до своїх учнів: “Хто має Мої заповіді та виконує їх, той Мене любить. А хто Мене любить, того любитиме і Мій Отець, і Я любитиму його, і з’явлюся йому сам”. Каже Йому Юда, – не Іскаріотський: “Господи, чому це так, що Ти маєш намір з’явитися нам, а не світові?” У відповідь Ісус сказав йому: “Якщо хто любить Мене, той буде виконувати Моє слово; і Мій Отець любитиме його, і Ми прийдемо до нього, і зробимо оселю в ньому. Хто ж не любить Мене, слів Моїх не виконує. Слово, яке ви чуєте, є не Моє, але Того, хто послав Мене, – Отця. Це говорив Я вам, перебуваючи між вами. А Утішитель – Дух Святий, якого Отець пошле в Моє Ім’я, Той вас навчить усього і пригадає вам усе, що Я вам говорив”.
Слово Господнє

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz