środa, 4 listopada 2015

МОЛЕБЕНЬ ЗА ПОМЕРЛИХ - ЕКЗЕКВІЇ - ВЕЧІРНЯ ЗА ПОМЕРЛИХ


МОЛЕБЕНЬ
ЗА ПОМЕРЛИХ



ЕКЗЕКВІЇ

ВЕЧІРНЯ ЗА ПОМЕРЛИХ

Боже, прийди мені на допомогу.
Господи, поспіши мені на порятунок.
Слава Отцю і Сину і Святому Духу. *
І нині і повсякчас, і на віки вічні. Амінь. Алілуя.

ГІМН
О, могутній Царю Христе,
Ти для слави Отця Свого
і для нашого спасіння
переміг лукавство смерті.
Ти, прийнявши людське тіло,
знищив сатани кайдани.
Смерть, якою він зв’язав нас,
подолав своєю смертю.
В сяйві слави встав Ти з гробу
й силою містерій Пасхи,
дар життя нам повертаєш,
в час, коли нас гріх вбиває.
Благодать злий життєдайну,
щоб, коли Ти прийдеш вдруге,
приготовлених знайшов нас,
гідних бути в Твому Царстві.
Проведи, Суддя ласкавий,
в світло і предвічний спокій,
бо належимо до Тебе
міццю віри і любові.
Призови теж всіх до Себе,
котрі світ цей залишають,
в дім Отця ввійти бажають,
вічно щоб Тебе хвалили. Амінь.




ПСАЛМОДІЯ
1 антифон:
Господь збереже тебе від усього злого, * Господь збереже твою душу.

Псалом 121 (120)
Очі мої підвожу я на гори,
звідки прийде моя допомога,
допомога моя від Господа,
що створив Небо і землю!
не дасть нозі твоїй спіткнутись,
Той, що тебе пильнує, не буде дрімати:
О ні! не спить і не дрімає
Той, що Ізраїля пильнує.
Господь – стереже тебе, + Господь – твоя прохолода
праворуч тебе.
Удень не вдарить тебе сонце,
ні вночі – місяць.
Господь тебе від усього злого стерегтиме,
Він стерегтиме твою душу.
Господь стерегтиме + вихід і вхід твій,
віднині і повіки.
Слава Отцю і Сину
і Святому Духу.
І нині і повсякчас,
і на віки вічні. Амінь.

1 антифон:
Господь збереже тебе від усього злого, * Господь збереже твою душу.

2 антифон:
Якщо будеш пам’ятати гріх, Господи, * Господи, хто ж встоїться?

Псалом 130
З глибини взиваю, Господи, до Тебе.
О, Господи, почуй мій голос.
Хай Твої вуха будуть уважні
до голосу благання мого!
Коли Ти, Господи, зважатимеш на провини, -
О, Господи, хто встоїться?
Та в Тебе є прощення,
Щоб мали страх перед Тобою.
Жду на Господа, + душа моя очікує на Його Слово.
Душа моя чекає Господа
Більш ніж сторожа на ранок.
Надійсь, Ізраїлю, на Господа,
Бо в Бога є милість,
і відкуплення велике в Нього.
Він викупить Ізраїля
з усіх його злочинів.
Слава Отцю і Сину
і Святому Духу.
І нині і повсякчас,
і на віки вічні. Амінь.

2 антифон:
Якщо будеш пам’ятати гріх, Господи, * Господи, хто ж встоїться?

3 антифон:
Як Отець воскрешає і оживляє померлих, * так і Син оживляє всіх, кого захоче.

Пісня Флп 2, 6-11
Ісус Христос, існуючи в Божій природі,
не вважав за велич свою рівність із Богом.
А применшив Себе самого, + прийнявши вигляд слуги,
ставши подібним до людини.
Подобою явившися як людина,
Він понизив Себе,
Ставши слухняним аж до смерті,
смерті ж – хресної.
Тому і Бог Його вивищив
і дав Йому Ім'я, що понад усяке ім'я,
Щоб перед Іменем Ісуса преклонилося всяке коліно
на Небі, на землі і під землею.
І щоб усякий язик визнав,
що Ісус Христос є Господь на славу Бога Отця.
Слава Отцю і Сину
і Святому Духу.
І нині і повсякчас,
і на віки вічні. Амінь.

3 антифон:
Як Отець воскрешає і оживляє померлих, * так і Син оживляє всіх, кого захоче.
ЧИТАННЯ
1 Кор 15
«Де твоя, смерте, перемога? Де твоє, смерте, жало?» - Жало смерті – гріх, а сила гріха – закон. Нехай же буде дяка Богові, Який дає нам перемогу через Господа нашого Ісуса Христа.

КОРОТКИЙ РЕСПОНСАРІЙ
К.: Тобі, Боже, довіряю, * і повік не посоромлюсь.
В.: Тобі, Боже, довіряю, * і повік не посоромлюсь.
К.: Буду я радіти з Твого милосердя.
В.: і повік не посоромлюсь.
К.: Слава Отцю і Сину і Святому Духу.
В.: Тобі, Боже, довіряю, * і повік не посоромлюсь.

АНТИФОН ДО ПІСНІ МАРІЇ
Всі ті, кого дає Мені Отець, до Мене прийдуть. * А того, хто до мене приходить, не віддалю від Себе.

ПІСНЯ МАРІЇ       Лк 1, 46-55
Величає душа моя Господа, *
і радіє дух мій у Бозі, Спасителі моїм,
Бо Він зглянувся на покору Слугині своєї; *
ось бо віднині блаженною зватимуть мене всі покоління,
Бо вчинив мені велике Сильний, * 
і святе Ім'я Його,
І милосердя Його з роду в рід *
для тих, хто боїться Його. 
Він виявив силу свого рамена, * 
розсіяв гордих думками сердець їхніх,
Скинув могутніх з престолів *
і підняв угору покірних, 
Голодних наситив благами, * 
а багатих відіслав ні з чим.
Він пригорнув Ізраїля, слугу свого, *
згадавши милосердя,
Як і проголосив нашим батькам - * 
Авраамові та роду його аж до віку!
Слава Отцю, і Сину, *
і Святому Духу. 
Як була на початку, і нині, і повсякчас, * 
і на віки вічні. Амінь.

Антифон: Всі ті, кого дає Мені Отець, до Мене прийдуть. * А того, хто до мене приходить, не віддалю від Себе.

ПРОХАННЯ
Маємо надію, що Ісус Христос вчинив наші смертні тіла подібними до Свого прославленого Тіла, тому молимося до Нього і взиваємо:
Ти є життя і воскресіння наше.
 * Ти є життя і воскресіння наше. 
Христе, Сину Бога живого, Ти воскресив із мертвих свого приятеля Лазаря,
- поверни до життя у славі померлих, котрих Ти відкупив найдорогоціннішою Своєю Кров’ю.
Ти є життя і воскресіння наше. 
Христе,  утішителю засмучених, Ти, воскресаючи Лазаря, юнака з Наін і доньку Яіра, витер сльози з очей їх близьких,
- потіши всіх, хто оплакує своїх померлих. 
Ти є життя і воскресіння наше. 
Христе, Спасителю, подолай у нашому тілі панування гріха,
вчини, щоб ми осягли в Тобі життя вічне.
Ти є життя і воскресіння наше. 
Христе, Відкупителю, споглянь на тих, котрі не знають Тебе, не мають надії,
- вчини, щоб повірили у воскресіння та вічне життя у майбутньому світі. 
Ти є життя і воскресіння наше. 
Христе, Ти зцілив сліпого та дозволив, щоб він Тебе бачив,
- об'яви Своє Обличчя померлим, котрі ще є позбавлені Твого світла.
Ти є життя і воскресіння наше. 
Христе, Ти дозволяєш, щоб зруйнувався дім нашого земного паломництва,
- дай нам перебувати навіки в Небі, в Домі збудованім не людською рукою.
Ти є життя і воскресіння наше. 

Отче наш.
МОЛИТВА
Всемогутній Боже, вислухай наші молитви, * котрі возносимо з вірою в Твого Воскреслого Сина * і укріпи нашу надію, що разом з Твоїми слугами всі ми воскреснемо. Через Господа нашого Ісуса Христа, Сина Твого, † котрий з Тобою живе і царює в єдності Святого Духа, * Бог, на віки вічні. Амінь.
С. Господь з вами.
В. І з духом твоїм.
С. Нехай Господь Бог + Отець і Син і Святий Дух благословить нас, стереже від усякого зла і приведе до вічного життя.
В. Амінь.
С. Благословімо Господа.
В. Богу подяка.
Ангел Господній

К.: Ангел Господній благовістив Діві Марії.
В.: І зачала від Святого Духа.
К.: Радуйся Маріє, благодаті повна, Господь з Тобою, благословенна Ти між жінками. І благословенний плід лона Твого Ісус.
В.: Свята Маріє, Мати Божа, молись за нас грішних. Нині і в годину смерті нашої. Амінь.
(б’ючи себе в груди)
К.: Ось я, раба Господня.
В.: Нехай зо мною станеться по Твоєму слову.
К.: Радуйся Маріє…
(приклоняючи одне коліно)
К.: І Слово стало Тілом.
В.: І оселилося між нами.
К.: Радуйся Маріє…
К.: Молись за нас Пресвята Богородице Діво.
В.: Щоб ми удостоїлись обітниць Христових.
К.: Молімося.
Просимо Тебе, Господи, наповни нас Твоєю благодаттю, щоб ми, які через Ангельське Благовіщеня пізнали втілення Христа, Сина Твого, через страждання і хрест Його осягли славу Воскресіння. Через Того ж Христа, Господа нашого.
В.: Амінь.
Тричі молимось:
К.: Слава Отцю і Сину і Святому Духу.
В.: І нині і повсякчас, і на віки вічні. Амінь.
Тричі молимось:
К.: Вічне спочивання дай померлим, Господи,
В.: А світло віковічне нехай їм світить.
Тричі молимось:
К.: Ісусе Добрий і Милосерний,
В.: Дай їм відпочинок мирний.
За третім разом:
К.: Нехай спочивають в мирі Господнім.

В.: Амінь.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz