wtorek, 1 października 2019

СВЯТА МЕСА для людей - тексти Латинського Обряду - Римсько-Католицька Літургія - 2 жовтня 2019 - ХХVІ Неділя Звичайного Періоду




 cover photo, На изображении может находиться: 7 человек


СВЯТА МЕСА
Латинського Обряду
Римсько-Католицька Літургія

(зел) ХХVI Неділя звичайного періоду

Господь говорить: “Ось Я посилаю ангела Мого, щоб йшов перед тобою (...). Шануй його і голосу його слухай”. Ангел – це вуста Бога, це посланець і чистий дух, хоч наша уява надає йому людських рис і додає крила. Він той, хто вдивляється в Боже обличчя від мого імені, немовби вичитуючи правду про мене у глибині Божого буття, відкриваючи задум любові, який Господь має щодо мене. Він веде мене до моєї повноти і допомагає віднайти її. А ця повнота – лише в Богові. Треба мати простоту дитини, щоб із довірою до- зволити вести себе і не втратити дару Божої присутності.

СВЯТИХ АНГЕЛІВ-ХРАНИТЕЛІВ (біл) Обов’язковий спомин

Святе Письмо вчить нас, що Бог у своєму провидінні посилає Ангелів, щоб охороняти людей і вести їх до призначеної їм мети (Бут 16, 7; Вих 14, 19). Церква заохочує нас дякувати Богові за присутність Ангелів між нами і закликає віддаватися під їхню опіку в небезпеках та спокусах життя.
Господь говорить: “Ось Я посилаю ангела Мого, щоб йшов перед тобою (...). Шануй його і голосу його слухай”. Ангел – це вуста Бога, це посланець і чистий дух, хоч наша уява надає йому людських рис і додає крила. Він той, хто вдивляється в Боже обличчя від мого імені, немовби вичитуючи правду про мене у глибині Божого буття, відкриваючи задум любові, який Господь має щодо мене. Він веде мене до моєї повноти і допомагає віднайти її. А ця повнота – лише в Богові. Треба мати простоту дитини, щоб із довірою до- зволити вести себе і не втратити дару Божої присутності.

СВЯТИХ АНГЕЛІВ-ХРАНИТЕЛІВ (біл) Обов’язковий спомин

Святе Письмо вчить нас, що Бог у своєму провидінні посилає Ангелів, щоб охороняти людей і вести їх до призначеної їм мети (Бут 16, 7; Вих 14, 19). Церква заохочує нас дякувати Богові за присутність Ангелів між нами і закликає віддаватися під їхню опіку в небезпеках та спокусах життя.

Пісня на початок Літургії

Лине пісня про Ісуса

Лине пісня про Ісуса,
Про діла Його святі.
Я до Нього пригорнуся
Щирим серцем у житті.
Все віддам я для Ісуса
Серце, душу і життя.
І навіки з Ним зіллюся
В царстві вічного буття.
Все віддам я для Ісуса
Серце, душу і життя.
І навіки з Ним зіллюся
В царстві вічного буття.

Про любов Його без міри
Лине пісня серед нас.
Буду я для Нього вірним
Всякий день і всякий час.
Все віддам я для Ісуса
Серце, душу і життя.
І навіки з Ним зіллюся
В царстві вічного буття.
Все віддам я для Ісуса
Серце, душу і життя.
І навіки з Ним зіллюся
В царстві вічного буття.

Нехай світ, як море грізно,
Клекотить, реве, шумить –
В небесах моя Вітчизна
Непохитною стоїть.
Все віддам я для Ісуса
Серце, душу і життя.
І навіки з Ним зіллюся
В царстві вічного буття.
Все віддам я для Ісуса
Серце, душу і життя.
І навіки з Ним зіллюся
В царстві вічного буття.

Вступні обряди


Священик підходить до вівтаря і на знак пошани цілує його. Свята Літургія розпочинається співом.

АНТИФОН НА ВХІД


Благословіте Господа, всі Ангели Господні! * Співайте гімни й славте Його повіки. 
(Пор. Дан 3, 58)

Священик: В ім'я + Отця і Сина і Святого Духа.

Вірні: Амінь.

С.: Любов Бога Отця, благодать Господа нашого Ісуса Христа і дар єдності в Святому Духові нехай буде з усіма вами.

Може бути інше звертання, проте, відповідь залишається та сама.

В.: І з духом Твоїм.

Настає акт покаяння

С.: Брати і сестри, визнаймо перед Богом наші провини, щоб ми могли з чистим серцем звершити Пресвяту Жертву.

Після короткого мовчання:

В.: Сповідаюся Господу Богу Всемогутньому і вам, брати й сестри, що дуже згрішив я думкою, словом, учинком і занедбанням (б'ючи себе в груди): моя провина, моя провина, моя дуже велика провина. Тому благаю Пресвяту, завжди Діву Марію, всіх ангелів, святих і вас, брати й сестри, молитися за мене до Господа, Бога нашого.

У неділю та свята вірні співають або промовляють гімн:

Слава во вишніх Богу, і на землі мир людям доброї волі. Прославляємо Тебе, благословляємо Тебе, поклоняємось Тобі, величаємо Тебе. Подяку Тобі складаємо, бо велика слава Твоя, Господи Боже, Царю неба, Боже Отче Всемогутній, Господи Сину Єдинородний, Ісусе Христе, Господи Боже, Агнче Божий, Сину Отця. Котрий береш гріхи світу, помилуй нас. Котрий береш гріхи світу, прийми благання наші. Котрий сидиш праворуч Отця, помилуй нас. Бо лише Ти є Святий, лише Ти є Господь, лише Ти Найвищий, Ісусе Христе, зі Святим Духом у славі Бога Отця. Амінь.

КОЛЕКТА

С.: Молімося. (Священик читає молитву)

Боже, Ти у своєму незбагненному провидінні благоволиш посилати нам як хранителів Твоїх святих Ангелів; † дай благаючим Тебе завжди знаходити в них захист * і радіти ї хнім товариством у вічності. Через Господа нашого Ісуса Христа, Сина Твого, † котрий з Тобою живе і царює в єдності Святого Духа, * Бог, навіки вічні.
(після молитви вірні відповідають).

В.: Амінь.


Літургія Слова


Основною частиною Літургії Слова є читання зі Святого Письма разом із супроводжуючим їх співом.
Натомість проповідь, Символ Віри і вселенська молитва, тобто молитва вірних, розвивають і закінчують Літургію Слова. В читаннях, які роз'яснює проповідь, Бог промовляє до свого народу, відкриває йому таємницю відкуплення і спасіння, даючи духовну поживу, а Христос через своє слово є присутній серед вірних.

Лектор читає з амвона читання, яке всі слухають сидячи.

ПЕРШЕ ЧИТАННЯ

Вих 23, 20-23а

Читання з Книги Вихід.


Так говорить Господь: «Ось Я посилаю ангела Мого, щоб ішов перед тобою, стеріг тебе в дорозі і привів тебе до того місця, що Я приготував. Шануй його і голосу його слухай; не бунтуйся проти нього, бо він не стерпить ваших переступів; бо в ньому Моє Ім’я. Як слухатимешся його голосу й робитимеш усе, що Я велю, Я ворогуватиму з ворогами твоїми й гнобитиму гнобителів твоїх. Бо Мій ангел йтиме перед тобою».  

Щоб відзначити кінець читання, лектор додає:

Слово Боже.

В.: Богу подяка.

Кантор співає або читає псалом, а всі повторюють приспів.

РЕСПОНСОРІЙНИЙ ПСАЛОМ

Пс 91, 1-2. 3-4. 5-6. 10-11

Небесним духам Бог нас дав під захист.

Хто живе під захистом Всевишнього, *
той перебуватиме під покровом Всемогутнього.
Я скажу Господу: †
«Ти – мій притулок, моя твердиня, мій Бог.*
Я на Нього покладатиму надію».

Небесним духам Бог нас дав під захист.

Бо Він визволить тебе від пастки мисливця *
і від згубної пошесті.
Своїм крилом Він закриє тебе, *
ти заховаєшся під Його крилами:
Його істина – щит і зброя.

Небесним духам Бог нас дав під захист.

Ти не злякаєшся нічного страхіття, *
ні стріли, що летить удень, †
чуми, що підкрадається в темряві, *
ні пошесті, що сіє смерть опівдні.

Небесним духам Бог нас дав під захист.

На тебе не найде зло, *
і лихоліття не наблизиться до твого намету.
Адже своїм ангелам накаже про тебе, *
щоби берегли тебе на всіх дорогах твоїх.

Небесним духам Бог нас дав під захист.


У неділю і свята лектор читає друге читання.


Вірні відповідають, як і на попереднє. Щоб відзначити кінець читання, лектор додає:

Слово Боже.

В.: Богу подяка.

Потім настає спів Алілуя або інший спів перед Євангелієм, залежно від літургійного періоду.

СПІВ ПЕРЕД ЄВАНГЕЛІЄМ

Пс 103, 21

Алілуя, алілуя, алілуя.

Благословіть Господа, всі сили Його,
що служите Йому і виконуєте Його волю.

Алілуя, алілуя, алілуя.

Слів Євангелія слухаємо стоячи.
Перед Євангелієм священик мовить:

С.: Господь з вами.
В.: І з духом твоїм.

С.: Читання Святого Євангелія від Матея,(Марка, Луки, Йоана).
В.: Слава Тобі, Господи.

ЄВАНГЕЛІЄ

Мт 18, 1-5. 10

 Читання святого Євангелія від Матея.


В.: Слава Тобі, Господи.

Вірні чинять знак хреста на чолі, устах і грудях. На знак того, щоб Боже Слово сприйняли розумом, могли проголошувати своїми устами і носили у своєму серці.

Того часу підійшли до Ісуса учні й кажуть: «То хто більший у Царстві Небесному?»  Ісус покликав до себе дитину, поставив її серед них і сказав: «Воістину кажу вам: якщо не навернетеся і не станете, як діти, не ввійдете в Царство Небесне. О тже, хто умалить себе, як ця дитина, той буде більшим у Царстві Небесному. Хто приймає таку дитину в Моє Ім’я, той Мене приймає. Глядіть, щоб ви не погордували  жодним  з  цих  малих,  бо  кажу  вам,  що  ї хні  ангели на небі повсякчас бачать обличчя Мого Небесного Отця». 

Після Євангелія священик мовить:

Слово Господнє.

В.: Слава Тобі, Христе.

Після проповіді у неділю або свято співається або говориться визнання Віри:

Вірую в Єдиного Бога Отця Вседержителя, Творця неба і землі, всього видимого і невидимого. І в єдиного Господа Ісуса Христа, Сина Божого, Єдинородного, від Отця народженого перед усіма віками. Бога від Бога. Світло від Світла, Бога істинного від Бога істинного, рожденого, несотворенного, єдиносущного з Отцем, що через Нього все було створене. Він задля нас, людей, і нашого ради спасіння зійшов із небес, (під час наступних слів аж до "став чоловіком..." всі схиляють голову), і воплотився з Духа Святого і Марії Діви, і став чоловіком. І був розп'ятий за нас, за Понтія Пилата, і страждав, і був похований. І воскрес у третій день згідно з Писанням, і вознісся на небо, і сидить праворуч Отця. І вдруге прийде зі славою судити живих і мертвих, а Його Царству не буде кінця. І в Духа Святого, Господа животворящого, що від Отця і Сина ісходить, що з Отцем і Сином рівнопоклоняємий і рівнославимий, що говорив через пророків. Вірую в єдину, Святу Вселенську й Апостольську Церкву, ісповідую одне Хрещення на відпущення гріхів. Очікую воскресіння мертвих і життя майбутнього віку. Амінь.

МОЛИТВА ВІРНИХ

Складаючи подяку Богові за великий дар, який Він дав нам, паломникам до небесної вітчизни, поставивши на сторожі наших душ Ангелів-Хранителів, звернімося до Нього з нашими проханнями:


1. Молімося за святу Церкву, щоб Ангели-Хранителі оберігали її від усяких небезпек і вели безпечними дорогами Святішого Отця, єпископів та весь Божий народ.


Л.: Тебе Бога просимо.

В.: Вислухай нас, Господи.

2. Молімося за Україну, щоб Ангели-Хранителі оберігали нашу Батьківщину від війни, голоду та стихійних лих.


Л.: Тебе Бога просимо.

В.: Вислухай нас, Господи.

3. Молімося за місіонерів, які несуть Ісуса Христа всім тим, хто Його не знає, щоб ангели оберігали тих, хто звіщає Царство Боже, і скеровували їх на найвідповідніші шляхи та способи проповідування.


Л.: Тебе Бога просимо.

В.: Вислухай нас, Господи.

4. Молімося за наші сім’ї та родини, щоб Господь обдарував їх своїм щедрим благословенням.


Л.: Тебе Бога просимо.

В.: Вислухай нас, Господи.

5. Молімося за наших померлих братів та сестер, щоб добрий Господь благоволив помилувати їх і дав їм вінець слави у своєму Царстві.


Л.: Тебе Бога просимо.

В.: Вислухай нас, Господи.

2. Молімося за нас самих, зібраних довкола вівтаря, щоб ми щиро молилися до наших Ангелів-Хранителів і йшли безпечними дорогами до спасіння.

Л.: Тебе Бога просимо.

В.: Вислухай нас, Господи.


Боже, Ти благоволив, щоб мешканці небес служили мешканцям землі; смиренно просимо Тебе: за їхнім заступництвом вислухай наші молитви і обдаруй нас свої ми благодатями. Через Христа, Господа нашого.

(після молитви вірні відповідають).

В.: Амінь.

Євхаристійна літургія

Христос під час Тайної Вечері встановив жертву і пасхальну трапезу, через яку стає постійно присутня жертва хреста, коли священик, який представляє Господа Христа, виконує те, що сам Господь вчинив і доручив виконувати учням на спомин про себе. Христос узяв хліб і чашу, благословив, ламав і давав своїм учням, кажучи: "Беріть, їжте - це моє тіло; пийте - це чаша крові моєї, яка за багатьох проливається на відпущення гріхів. Чиніть це намій спомин".

Пісня на Приношення Дарів

Там, де є любов

Там, де є любов і доброта,
Там, де є любов
там присутній Бог.

Ubi Caritas et amor,
ubi Caritas
Deus ibi est.

Там, де є любов і доброта,
Там, де є любов
там присутній Бог.


Приготування дарів

До вівтаря приносять дари, які стануть Тілом і Кров'ю Христа. Підготовлюється вівтар, тобто Господній стіл, який є центром всієї Євхаристійної Літургії.

С.: Моліться, брати і сестри, щоб мою і вашу жертву прийняв Бог Отець Всемогутній.

В.: Нехай Господь прийме жертву з рук твоїх на честь і славу свого імені, а також для блага нашого і всієї Святої Церкви.

Потім настає час молитви священика.

МОЛИТВА НАД ДАРАМИ

Господи, прийми дари, які ми складаємо на честь Твоїх святих Ангелів, і вчини милостиво, † щоб ми під їхньою постійною опікою оминули всі небезпеки земного життя * і щасливо дійшли до життя вічного. Через Христа, Господа нашого.

Після її закінчення всі відповідають:

В.: Амінь.


Євхаристійна молитва


Євхаристійна молитва, яка є молитвою подяки і освячення, становить центральну і кульмінаційну частину всієї Літургії. У цій молитві йдеться про те, щоб усе зібрання вірних з'єдналося з Христом у проголошенні великих діл Божих і в акті складання Жертви.

Під час Євхаристійної молитви Богу складається подяка за діло спасіння, а жертовні дари, хлібі вино стають Тілом і Кров'ю Христа.

С.: Господь з вами.
В.: І з духом твоїм.
С.: Угору серця.
В.: Підносимо їх до Господа.
С.: Подяку складаймо Господу Богу нашому.
В.: Достойне це і праведне.

Священик промовляє префацію.

Воістину, достойне це і праведне, слушне та спасенне, * щоб ми Тобі, святий Отче, завжди й всюди складали подяку * і щоб проголошували Твою славу, * яка в Ангелах і Архангелах не замовкає. Ми, вшановуючи створених Тобою Ангелів, * прославляємо Твою досконалість і могутність. * Через прекрасний світ незримих духів ми пізнаємо, * який Ти незмірний і гідний любові понад усе створіння. З радістю приєднуємося до ангельських хорів, * які через нашого Господа Ісуса Христа прославляють Твою велич, * разом із ними взиваючи:

Під кінець префації разом з віруючими співає або промовляє:

Свят, Свят, Свят Господь Бог Саваоф.
Повні небеса і земля слави Твоєї.
Осанна во вишніх.
Благословенний, хто іде в Ім'я Господнє.
Осанна во вишніх.

Далі священик, якщо читає ІІ Євхаристійну молитву, мовить:

Воістину святий Ти, Боже, джерело всякої святості.

Під час молитви консекрації вірні стоять на колінах

С.: Тож освяти ці дари росою Твого Духа, щоб вони стали для нас Тілом і Кров'ю Господа нашого, Ісуса Христа.

Він, коли добровільно віддав себе на страждання, взяв хліб і, складаючи Тобі подяку, розламав і дав Своїм учням, кажучи:

БЕРІТЬ І ЇЖТЕ З ЦЬОГО ВСІ:
ЦЕ Є ТІЛО МОЄ,
КОТРЕ ЗА ВАС БУДЕ ВИДАНЕ.

Показує вірним консекровану гостію.
Далі говорить:

Так само після вечері взяв чашу, знову складаючи Тобі подяку, подав Своїм учням, кажучи:

БЕРІТЬ І ПИЙТЕ З НЕЇ ВСІ:
ЦЕ Є ЧАША КРОВІ МОЄЇ
НОВОГО І ВІЧНОГО ЗАВІТУ,
КОТРА ЗА ВАС І ЗА БАГАТЬОХ
БУДЕ ПРОЛИТА
НА ВІДПУЩЕННЯ ГРІХІВ.
ЧИНІТЬ ЦЕ НА МІЙ СПОМИН.

Показує вірним чашу.

Далі священик мовить одну з акламацій:

Акламація перша
С.: Це велика тайна віри.
В.: Проголошуємо смерть Твою, Господи Ісусе, сповідуємо Твоє Воскресіння і очікуємо Твого пришестя у славі.

Акламація друга
С.: Велика тайна нашої віри.
В.: Кожного разу, коли цей хліб споживаємо і п'ємо з цієї чаші, проголошуємо смерть Твою, Господи, і очікуємо Твого пришестя у славі.

Акламація третя
С.: Тайна віри.
В.: Христос помер. Христос воскрес. Христос повернеться.

Акламація четверта
С.: Поклонімось Тайні віри.
В.: Спаси нас, Спаситель світу, відкупивший насхрестом і воскресіння Твоїм.

С.: Споминаючи смерть і воскресіння Твого Сина, жертвуємо Тобі, Боже, хліб життя й чашу спасіння і дякуємо за те, що Ти нас удостоїв предстати перед Тобою і Тобі служити.



Смиренно благаємо Тебе, щоб Святий Дух з’єднав нас усіх, причасників Тіла і Крові Христа.

Пам’ятай, Боже, про Твою Церкву, розпорошену по всій землі. Вдосконалюй її в любові разом з нашим Папою Н., з нашим єпископом Н. та всім духовенством.

У Месах за померлих

Пам’ятай про Твого слугу Н., якого (Твою слугиню Н., яку) Ти (сьогодні) покликав до себе з цього світу. Вчини, щоб той, який був з’єднаний (та, яка була з’єднана) з Твоїм Сином подобою Його смерті, також був з’єднаний (була з’єднана) з Ним подобою Його воскресіння.

Пам’ятай також про наших померлих братів і сестер, що заснули з надією воскресіння, та про всіх, котрі в Твоїй благодаті відійшли з цього світу. Приведи їх до світла Твого обличчя.

Просимо Тебе: помилуй всіх нас і дай нам участь у вічному житті з Пресвятою Богородицею Дівою Марією, зі Святим Йосифом, Її Обручником, з блаженними Апостолами і всіма Святими, котрі впродовж віків були Тобі угодні, щоб ми разом з ними славили і величали Тебе через Твого Сина, Ісуса Христа.

С.:

Через Христа, з Христом і в Христі
 Тобі, Боже Отче Всемогутній,
в єдності Святого Духа
всяка честь і слава
на віки вічні.

В.: Амінь.


Обряд Святого Причастя


С.: Навчені Спасителем і послушні Його словам, осмілюємося взивати.

В.: Отче наш, що єси на небесах, нехай святиться Ім'я Твоє, нехай прийде Царство Твоє, нехай буде воля Твоя як на небі, так і на землі. Хліб наш насущний дай нам сьогодні і прости нам провини наші, як і ми прощаємо винуватцям нашим, і не введи нас у спокусу, але визволи нас від лукавого.

С.: Визволи нас, Господи, від усякого зла і обдаруй наші часи миром. Допоможи нам у своєму милосерді, щоб ми, завжди вільні від гріха та безпечні від усякого сум'яття, сповнені надії, очікували пришестя нашого Спасителя, Ісуса Христа.

В.: Бо Твоє Царство і сила, і слава навіки.

С.: Господи Ісусе Христе, Ти сказав своїм Апостолам: "Мир залишаю вам, мир мій даю вам".
Просимо Тебе, не зважай на наші гріхи, але на віру своєї Церкви і, згідно з Твоєю волею, обдаруй її миром та єдністю, котрий живеш і царюєш на віки вічні.

В.: Амінь.

С.: Мир Господній нехай завжди буде з вами.

В.: І з духом твоїм.

С.: Передайте один одному знак миру.

Вірні згідно з місцевим звичаєм передають одне одному знак миру і любові. Після цього священик бере гостію, ламає її над дискосом.

Водночас співається або мовиться.

В.: Агнче Божий, що береш гріхи світу, помилуй нас.
Агнче Божий, що береш гріхи світу, помилуй нас.
Агнче Божий, що береш гріхи світу, даруй нам мир.

С.: Ось Агнець Божий, що бере гріхи світу. Блаженні ті, що покликані на трапезу Агнця.

В.: Господи, я не достойний, щоб Ти прийшов до мене, але скажи лише слово, і одужає душа моя.

АНТИФОН НА ПРИЧАСТЯ

(Пор. Пс 138 (137), 1)

Боже мій, перед Ангелами співатиму Тобі псалми. 



Священик бере консекровані гостії, підходить до тих, хто приймає Святе Причастя, і, показуючи кожному гостію, мовить: Тіло Христа.

Той, хто приймає Святе Причастя, відповідає: Амінь.

Пісня на Причастя

Тіло Христове прийму

Тіло Христове прийму,
Спаса і Господа мого,
В серце смиренне візьму
Вічного Бога живого.
В серце смиренне візьму
Вічного Бога живого.

Чашу спасення прийму
Тіла і крови святої
Боже ім'я призову —
Дателя жизні благої.
Боже ім'я призову —
Дателя жизні благої.

Господа мого з небес
Не перестану хвалити,
Серед покути і слез
Бога во вишніх молити.
Серед покути і слез
Бога во вишніх молити.

Господи молю Тебе:
Вислухай голосу мого.
Спасе, помилуй мене
І хорони м'я від злого.
Спасе, помилуй мене
І хорони м'я від злого.

МОЛИТВА ПІСЛЯ ПРИЧАСТЯ

С.: Молімося. (Священик читає молитву)

Господи, Ти благоволиш ситити нас на вічне життя такими великими таїнствами; * ангельським служінням веди нас дорогою спасіння та миру. Через Христа, Господа нашого.
窗体顶端

窗体底端


(після молитви вірні відповідають).


В.: Амінь.

Обряд закінчення

С.: Господь з вами.
В.: І з духом твоїм.
С.: Нехай благословить вас Бог Всемогутній Отець і Син і Святий Дух.
В.: Амінь.
С.: Ідіть з миром Христовим.
В.: Богу подяка.

Пісня на завершення Літургії

Хочу я з Тобою жить

Хочу я з Тобою жить,
Спасе Ти мій дорогий.
Хочу я Тобі служить
Кожен день земний.
Миру без Христа нема,
Щастя без Христа дріма,
Світло лиш Тобі сія,
Вічність Ти моя.
Миру без Христа нема,
Щастя без Христа дріма,
Світло лиш Тобі сія,
Вічність Ти моя.

У неволі я гріха,
Ти мене з гріха звільнив.
Мертвим був, та Ти мене
з мертвих воскресив.
Миру без Христа нема,
Щастя без Христа дріма,
Світло лиш Тобі сія,
Вічність Ти моя.
Миру без Христа нема,
Щастя без Христа дріма,
Світло лиш Тобі сія,
Вічність Ти моя.

З серцем не борюся я,
Де епічне душа моя?
Лиш в Тобі, де всіх Твоїх
Світ дітей святих.
Миру без Христа нема,
Щастя без Христа дріма,
Світло лиш Тобі сія,
Вічність Ти моя.
Миру без Христа нема,
Щастя без Христа дріма,
Світло лиш Тобі сія,
Вічність Ти моя.

На Гол готі Ти страждав,
Кров свою святу пролляв,
В муках Ти тяжких вмирав,
Світ Тя не жалів.
Миру без Христа нема,
Щастя без Христа дріма,
Світло лиш Тобі сія,
Вічність Ти моя.
Миру без Христа нема,
Щастя без Христа дріма,
Світло лиш Тобі сія,
Вічність Ти моя.

Хочу, Господи, як Ти,
Хрест нести аж до мети.
Твердо знаю й вірю я –
Путь в Тобі моя.
Миру без Христа нема,
Щастя без Христа дріма,
Світло лиш Тобі сія,
Вічність Ти моя.
Миру без Христа нема,
Щастя без Христа дріма,
Світло лиш Тобі сія,
Вічність Ти моя.

Після закінчення Святої Літургії можна відмовити подячні і молитви:

Молитва до Спасителя

Душе Христова, освяти мене.
Тіло Христове, спаси мене,
Крове Христова, напої мене,
Водо з боку Христа, обмий мене.
Страсте Христова, укріпи мене.
Добрий Ісусе, вислухай мене,
В ранах Твоїх сховай мене,
Не дозволь мені від Тебе відлучитися.
Перед ворогом лукавим захисти мене.
В годину смерті поклич мене.
Призови мене до Себе,
Щоб міг зі Святими Твоїми славити Тебе.
На віки вічні. Амінь.


Молитва Євхаристійна

(з Навчання Дванадцяти Апостолів)

Дякуємо Тобі, Отче наш, за благородний кущ Давида, слуги Твого, який нам дав пізнати через Ісуса, Сина Твого.
Дякуємо Тобі, Отче наш, за життя і знання, яке дав нам пізнати через Ісуса, Сина Твого. Тобі слава повіки!
Як цей ламаний хліб розсіяний був по горах і був зібраний в одне, так нехай збереться Церква Твоя з усіх кінців землі до Царства Твого. Бо Твоя є слава і сила через Ісуса Христа, повіки!
Дякуємо Тобі, Отче святий, за Пресвяте Твоє Ім'я, Якому приготував оселю у серцях наших, і за знання, і за віру, і за безсмертя, які нам дав пізнати через Ісуса, слугу Твого.
Тобі слава повіки! Ти, о Господи Всемогутній, створив усе для Імені Свого. Страву і напій дав Ти на користь всім людям, щоб до Тебе подячні возносили молитви. Ти подарував нам страву духовну і напій, і життя вічне через Слугу Свого.
Передусім подячні возносимо до Тебе молитви, бо Ти є Всемогутній. Тобі слава повіки! Згадай, Господи, про Свою Церкву і звільни її від усього злого.
І запровадь її до досконалості через любов Свою, і збери її з чотирьох вітрів, повну святості, до Царства Свого, яке їй приготував. Бо Твоя є міць і слава повіки!
Хай прийде Твоя благодать і нехай перемінить цей світ! Осанна Синові Давида!
Хто святий, хай приступить, Хто ним не є, хай чинить покуту.
Прийди, Господи Ісусе. Амінь.


Молитва про зростання Євхаристійного життя

(св. Йосип Більчевський)

Хліба щоденного дай нам, Господи, сьогодні і завжди. І не тільки того хліба, що підкріплює тіло, але і того, що живить душу. Дай, Господи, щоб Євхаристійний хліб ми завжди шанували, цінували, з радістю щодня ним підкріплювалися і щораз більше Його прагнули. Дозволь, щоб на цьому "Хлібі міцних" постійно зростали нові загони відважних апостолів, готових віддати своє життя за віру і за кожну добру людську справу. Дай, Господи, щоб ми завжди були готові стати перед лицем смерті і прийняти Святе Причастя, щоб ніхто з власної вини не втратив жодного Святого Причастя в житті, щоб ніхто не причащався святотатськи і щоб ніхто не залишав цього світу, йдучи на суд Твій, не взявши собі у Віатику Ісуса за свого захисника. Дай, Господи, всім нам розуміння, що лише Хліб, живий і люблячий, є тривалим союзом між людьми, що лише Євхаристія є узами єднання, миру, любові, а також Воскресінням нашим. Дай врешті, Господи і Боже наш, щоб наш народ, який через гарячу любов до Матері Божої вислужив собі ім'я народу Маріїного, так через глибоку шану до Ісуса-Гостії удостоївся називатися народом Євхаристійним. Благословення Ісусового Серця і Пресвятої Діви, Матері нашої від Найсвятіших Дарів нехай буде з нами тепер і в годину останнього нашого Святого Причастя на землі. Амінь.


Духовне Святе Причастя

В ситуаціях, коли немає можливості прийняти Ісуса в Євхаристії або з іншої причини не можна приступити до св. Причастя, але є прагнення з'єднатися з Ісусом, то справжнє Таїнство Євхаристії певною мірою можна замінити духовним Причастям.

Мить роздумів...

Ісус присутній на вівтарі прагне зустрічі зі мною...Любить мене... Незважаючи на мій егоїзм, мої слабкості і гріхи... Він знає, що я його потребую. Перепрошую Його за мій внутрішній безлад, за мої гріхи. Смиренно прошу Ісуса, щоб прийшов до мене, остудив мої пристрасті, допоміг мені в моїх слабкостях, зміцнив те, що в мені є добре. Ісусе, вірю Тобі і довіряю, прагну свідчити про Тебе своїм життям. Ісусе, Ти є присутній у вигдяді хліба. Люблю Тебе понад усе. Гаряче прагну глибокої єдності з Тобою. Не можу тепер прийняти Тебе у Євхаристії, але прошу, щоб Ти прийшов до мого серця зі своєю любов'ю...
Хвилина тиші.
Ісусе, Ти є присутній в моїй душі. Прошу, не дозволь, щоб гріх віддалив мене від Тебе. Ісусе, моє найбільше добро, моя найсолодше Любове, порань і розпали моє серце, щоб воно завжди палало любов'ю до Тебе. Амінь.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz